Eikä tuossa mun 90-luvun alun OlivetissaKuinka vanha vaakakotelon täytyy olla, koska omissa 90-luvun lopun Fujitsun vaakakoteloissa niitä tukia ei ole.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikä tuossa mun 90-luvun alun OlivetissaKuinka vanha vaakakotelon täytyy olla, koska omissa 90-luvun lopun Fujitsun vaakakoteloissa niitä tukia ei ole.
Taikka sitten semmoisia ei yksinkertaisesti pääasiassa koteloissa oleKyllä niissä yleensä ne pitäisi olla. Ehkä ne ovat tulleet koteloa ostaessa erikseen jossain pussissa eikä niitä ole asennettu paikoilleen, tai ne on myöhemmin poistettu jostain syystä.
Ibm pena 2ssa ei ollut eikä 486 mikromikossa.Eikä tuossa mun 90-luvun alun Olivetissa![]()
Kuten moni muukin täällä. Itse en ole törmännyt niihin kuin tornimalleissa.Nimenomaan pääasiassa ne tuet kyllä koteloista löytyvät, jos kotelo on tarkoitettu yhteensopiviksi täyspitkien lisäkorttien kanssa. En nyt ymmärrä, miksi tästäkin pitää vängätä. Olen lukemattoman määrän vanhoja tietokonekoteloita kyllä avannut.