0nanias
Make ATK Great Again
Myytävä tuote: SilverStone SX500-LG v.2.0 SFX-L -kokoinen virtalähde, 80+ gold
Hinta: 40e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 04.03.2017 Mindfactory
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä ja ei.
Muuta huomioitavaa:
Mukaan tulee alkuperäisten, käyttämättömien/vähän käytettyjen kaapeleiden lisäksi erikseen jimmsistä ostettuja Silverstonen valmistamia kangassukitettuja kaapeleita, 1 ja 2 liittimen 6/8 pin PCIe, ATX24pin, CPU4/8pin, SATA.
Kaapelit olen hankkinut kevään 2017 aikana samoihin aikoihin kun ostin itse powerinkin. Hiljainen 12cm tuuletin ja mukana sovitin jolla käy myös atx-koteloihin.
Kone pyörittänyt viime vuodet 9700K+1080Ti -comboa hyvällä menestyksellä, mutta mitään extreme-ylikellotteluja tällä ei kannata yrittää koska 40A +12V rail.
Toimitustapa: Nouto, Posti ennakkomaksulla.
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto, mobilepay.
Hinta: 40e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 04.03.2017 Mindfactory
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä ja ei.
Muuta huomioitavaa:
Mukaan tulee alkuperäisten, käyttämättömien/vähän käytettyjen kaapeleiden lisäksi erikseen jimmsistä ostettuja Silverstonen valmistamia kangassukitettuja kaapeleita, 1 ja 2 liittimen 6/8 pin PCIe, ATX24pin, CPU4/8pin, SATA.
Kaapelit olen hankkinut kevään 2017 aikana samoihin aikoihin kun ostin itse powerinkin. Hiljainen 12cm tuuletin ja mukana sovitin jolla käy myös atx-koteloihin.
Kone pyörittänyt viime vuodet 9700K+1080Ti -comboa hyvällä menestyksellä, mutta mitään extreme-ylikellotteluja tällä ei kannata yrittää koska 40A +12V rail.
Toimitustapa: Nouto, Posti ennakkomaksulla.
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto, mobilepay.
SX500-LG
For small form factor enthusiasts, the standard SFX power supply form factor has excellent combination of size, power, and affordability. At 100mm deep, however, the standard SFX PSU is also limited in fan size to 80mm. While advances in engineering and components have made modern high-end SFX...
www.silverstonetek.com