Ja tosiaan pakko lisätä vielä, että itse kun olin varannut Nissenille ajan "ilmaiseen optikon näöntarkastukseen", niin sinne saavuttuani huomasin, että vastassa "optometristiharjoittelija" joka sattui olemaan paikallisen Starkin entinen varastomies -> ei paljo herättänyt luottamusta kun tullu ostettua lähinnä raksatavaraa siltä

Oli miinukset kasvaneet lisää hänen mukaansa (ja ei hajataittoa). Sitten menin Kimmo Koskelalle, niin muuten sama näkö kuin ennen paitsi vasuri oli parantunut -1,25:stä -1,00:aan ja tullut piirun verran hajataittoa. Kyselin Kimmolta (kun se noita laserointeja tekee), että mitä tekis minuna (oikee silmä mulla -0,75) kun ikää tulee 40 mittariin, että vieläkö kantsis laseroida nyt, niin sanoi ihan suoraan, että laserois korkeintaan toisen silmän muttei oikein suosittele sitäkään. Noh, oli lasit jo 8 vuoden takaa sen verran naarmuiset, niin tuli uusittua vaan linssit ja huomioitua hajataitto niin oikein hyvä tuli. Näissä asioissa en luota kyllä mun vanhan eläköityneen optikon A.Pärnäsen jälkeen enää mihinkään muuhun kuin K. Koskelaan, joka on rehellisyyden (olishan se voinu sanoa, että "juu kannattaa leikata", jolloin olisin mennyt hänelle, kun esitutkimuksessakin jo kävin) lisäksi myös erittäin mukava, tarkka ja perusteellinen.