• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Silmäasema: Kehykset + linssit -50%

Tuote: Silmälasit
Tarjoushinta: -50% linssit ja kehykset
Normaalihinta: 100%
Kauppa: Silmäasema
Voimassa: 4.8 alkaen
Linkki: Silmäasema 50 vuotta | Silmäasema

Kommentti tarjouksesta:

Silmäasemalla tarjous alkamassa, silmälasit JA kehykset -50%.

Yleensä ainahan tarjouksessa jommat kummat, toiset kaupanpäälle tms. Näitä molemmat -50% tarjouksia ei ole hetkeen mielestäni näkynyt ainakaan millään isolla ketjulla. Täytyy itsekin päivittää lasit, katsotaan jos sopivat löytyy.

Viimeksi muokattu:
Ilmeisesti omilla vahvuuksilla tilaamiseen vaaditaan paikan päälle meneminen, joten jäisi muutenkin hyödyntämättä.

Tommy Hilfigerejä olen muualta netistä (Eyerimilta kahdet) kolmet tilannut ja kehyksien hinta on ollut satkun pintaan ja laatulinssit samaa luokka. Näissä menisi siis hinta ihan kilpailukykyseksi kehyksien osalta, mutta se -50% kuulostaa tietenkin liiankin hyvältä.

Linssien hintahan tämänkin tarjouksen hyvyyden määrittää. Äkkiseltään katsottuna aika perustason "Varma"- linssit maksavat 349€ ja aurinkolaseissa on ihan järkyttäviä 400-500€ hintoja ominaisuuksista, joita sai lätkiä Eyerimilla mukaan muutamalla kympillä.

Näköjään pitää olla linssit tyyliin -90%, että kyseessä olisi jotenkin poikkeuksellinen tarjous.

Suomessa näiden hinnat on kyllä taivaissa, tämä olisi kyllä oikeampi normaalihinta.
Jep, itse tilasin lasit vahvuuksilla Polette.comista vuonna 2016, ja maksoivat alle 40 €. Ei niissä toki lue Hilfiggeriä, mutta silti paljon kehuja on tullut. :geek:

Pari hassua jättifirmaahan pyörittää koko merkkisilmälasihommaa maailmalla. Ei siis ihme, että hinnat on mitä on. EssilorLuxottica on hyvä esimerkki.

Toukokuussa tuli vertailtua hintoja useimmissa suomiliikkeissä ja muistaakseni 800-950 euroa olisi maksanut omat yksitehosilmälasit riippuen kehyksistä (n. 100-150 euroa) ja siitä, että otanko tummenevat linssit vai ei (50-100 euroa liikkeestä riippuen). Jäi silloin vielä ostamatta. Tuolloin Silmäasemassa olisi ollut kaksi yhden hinnalla niin olisin saanut kahdet lasit, mutta ei ole oikein tarvetta useammalle parille muuten kuin varalle. Synsamin liikkeessä oli taas niin heikkoa asiakaspalvelua, että tuskin olisin ostanut vaikka olisi halvimmalla saanut.

Jos tilaaminen eri nettikaupoista kiinnostaa niin kannattaa lukaista tätä ketjua:

Itse olen tilannut Zennistä useammat parit - osa ollut käytössä päälaseina ja osa varalla. Ovat onnistuneet ok, kehysvalinta pari kertaa mennyt vähän huti kylläkin, mutta se oli enemmänkin oma virhe kun halusin kokeilla erillaista. Hintaa tullut 100-150 euroa/lasit ja Zenniltä onnistunut myös hyvin vahvat linssit.

Toukokuussa tuli vertailtua hintoja useimmissa suomiliikkeissä ja muistaakseni 800-950 euroa olisi maksanut omat yksitehosilmälasit riippuen kehyksistä (n. 100-150 euroa) ja siitä, että otanko tummenevat linssit vai ei (50-100 euroa liikkeestä riippuen). Jäi silloin vielä ostamatta. Tuolloin Silmäasemassa olisi ollut kaksi yhden hinnalla niin olisin saanut kahdet lasit, mutta ei ole oikein tarvetta useammalle parille muuten kuin varalle. Synsamin liikkeessä oli taas niin heikkoa asiakaspalvelua, että tuskin olisin ostanut vaikka olisi halvimmalla saanut.

Jos tilaaminen eri nettikaupoista kiinnostaa niin kannattaa lukaista tätä ketjua:

Itse olen tilannut Zennistä useammat parit - osa ollut käytössä päälaseina ja osa varalla. Ovat onnistuneet ok, kehysvalinta pari kertaa mennyt vähän huti kylläkin, mutta se oli enemmänkin oma virhe kun halusin kokeilla erillaista. Hintaa tullut 100-150 euroa/lasit ja Zenniltä onnistunut myös hyvin vahvat linssit.
Zenni on kyllä todella hyvä hintojen suhteen. Ite saanut useemmat miinusmerkkiset yksiteho alta 40€ ja kaikki aurinkolasit vahvuuksilla tullu kans hommattua tuolta. Kannattaa mittailla koko tarkkaan niin on itellä sattunu aika hyvin. :)

Hyvä tarjous. Silmäasemalla harvoin koko paketti puoleen hintaan. Yleensä tosiaan vain joko linssit tai kehykset tarjouksessa.

Korjasin Kiinassa silmälasit, sain sillä melkein matkan maksettua kun 1euron makso korjaus. Suomessa olisi ollut ainakin 150e

Statistiikka

Viestiketjuista
283 605
Jäsenet
78 598
Uusin jäsen
KarlFranz

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom