Vaihdettu Siirretty myyntipuolelle

Liittynyt
12.03.2018
Viestejä
465
Vaihdettava tuote: MSI RTX 2080 Ti DUKE 11Gb OC näytönohjain --> 3080 Ti* malliin.
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Alkuperäinen omistaja ostanut Verkkokaupasta 2019 (kuukausi?), itse hankin vaihdokkina näiltä samoilta foorumeilta 23.9.2021. Olen kortin kolmas omistaja.
Kuitti - (takuu - ): Ei tarkkaa tietoa, kts yllä. Toinen omistajakaan ei ole saanut kuittia henkilöltä jolta oli tämän hankkinut, joten takuun voimassaolosta ei tarkkaa tietoa.
Muuta huomioitavaa: Alkuperäinen paketti mukaan (sis. tukirauta). Vaihto mielellään F2F tai vaihtokortti ensin mulle ja sitten lähetän omani.

Tarjoa omaa 3080Ti* näytönohjaintasi välirahaehdotuksen kanssa. Näitä 2080 Ti kortteja myydään käytettynä tällä hetkellä 1000eur hujakoilla tällä hetkellä.
*
Preferenssinä hakusessa ASUS TUF non-OC 3080 Ti tai MSI Ventus non-OC 3080 Ti -mallit.
*Ei ole väliä itselle onko non-LHR tai LHR-malli, KUNHAN EI OLE MAINAILTU sekunttiakaan!


Täysin toimiva näyttis, joka on normaalissa pelikäytössä omassa kokoonpanossa, pääasiallisesti pyörittää iRacing-ajosimulaattoria.
Pyörii pelkästään vakiokelloilla yms. custom fancurvella Afterburnerin myötä. Ei ole siis kelloteltu tai säädetty mitään muuta.
Tarkat speksit allekirjoituksessa, pelilämmöt n. 55c Lian Li Lancool II Mesh Performance -kotelossa.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): OULU
Toimitustapa: F2F vaihtokaupat/Posti/Matkahuolto.
Maksutapa: Tilisiirto/Mobilepay/Pivo. Rahat tilille -> Paketti postiin.
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.03.2018
Viestejä
465
Myytkö näyttiksen erikseen 900e??
Kiitos mielenkiinnosta, lähtökohtaisesti hakusessa on vaihto. Myyntiin menee toki siinä tapauksessa, jos olisi arpaonnea saada non-OC TUF 3080 Ti ostettua suoraan Jimssiltä tai Verkkokaupasta.
 
Liittynyt
12.03.2018
Viestejä
465
Kiinnostaisiko vaihto 3080ti Ventus 3x? Jos kiinnostaa laita tarjous YV
Kiinnostaa toki. En vain pysty laittamaan sinulle YV, johtunee näistä foorumien säännöistä, kun olet näköjään eilen tänne liittynyt.

Vaihdossa voin tarjota 450eur + tämä 2080ti kortti. Missäpäin sijaitsee tämä sinun Ventus?
 
Liittynyt
08.12.2021
Viestejä
90
Moro, en valitettavasti tuolla välirahalla ole valmis vaihtamaan takuuttomaan korttiin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 116
Viestejä
4 212 543
Jäsenet
71 009
Uusin jäsen
S0mpa

Hinta.fi

Ylös Bottom