Myyty Sidewinder X2 3D-tulostin (Klipper, Raspberry pi + muuta) (Kuopio)

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
399
Myytävä tuote: Sidewinder X2 3D-tulostin, Klipper, Raspberry pi 3b+, filamenttia, sälää
Hinta: 300€ / paras tarjous
Tuote ostettu (mistä ja milloin): lokakuussa 2021

Muuta huomioitavaa:
Myydään Artillery Sidewinder X2 3D-tulostin.
Suhteellisen vähän tulostettu 3d-tulostin joka hankittu lokakuussa 2021.

Asennettu Klipper Raspberry pihin ja sitä kautta tulosteltu. Samoin laitettu Sintoselta tilattu flexplate lasin päälle niin tulosteet irtoaa mukavemmin pois.

Tästä hyvä isokokoinen tulostin jota saa itse alkaa säätämään haluamakseen. Tuohon saanee takaisin Artillery omankin firmiksen jos haluaa. Klipperiä voi kuitenkin säätää miten haluaa ja suoraan selaimestakin.

Itse tulostellut lähinnä leveys-pituus suunnassa isoja tulosteita mutta ei niinkään korkeita.

Mukaan tulee:
- Artillery Sidewinder X2 3D-tulostin
- PrimaCreator Flexplate (310x310)
- Raspberry Pi 3 Model B Plus + muistikortti + johdot (laturi + johto tulostimeen)
- 1kg pla
- 1kg pet
- suuttimia (ainakin yksi käytetty 0.6 ja sitten loput taisi olla 0.4, osa käytettyjä mutta vielä ok kunnossa)
- mukana tulleita varaosia

Huomioita:

Klipperin kanssa ei tuo etunäyttö toimi ja klipperin kanssa muutenkin selaimelta / puhelimelta käyttö. Itse käytin ipadin ja puhelmien kautta tuota.

Klipperiin laitettu makroja jokunen joita voi itse muokata.

PrusaSlicerin konffeja joissa klipperin makroja
Start G-code
START_PRINT BED_TEMP=[first_layer_bed_temperature] EXTRUDER_TEMP=[first_layer_temperature]

End g-code
END_PRINT

Tarkemmat speksit:

Myynnissä myös muualla

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Kuopio
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Mobilepay


Kuva:
2023-04-09 14.11.02.jpg2023-04-09 14.11.09.jpg2023-04-09 14.11.03.jpg2023-04-09 14.10.59.jpg
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 279
Viestejä
4 218 221
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
TurboScrub

Hinta.fi

Ylös Bottom