• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

BF Shelly kotiautomaatio -20-50%

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 463
Tuote: Kotiautomaatio palikat
Tarjoushinta:
Normaalihinta:
Kauppa: Shelly
Voimassa: 20 - 27.11
Linkki: https://www.shelly.com/en-fi
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: Shelly kotiautomaatio palikat halvennoksessa tämän viikon. Itsellä kämppä enempi tai vähempi kyllästetty näiden tuotteilla ja taas lähti parilla satasella kun sai halvemmalla.
 

Zigh

Tittelitön
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 682
Kiitos. Palovaroittimia lähti 5x paketti ja vähän pikkusälää päälle.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
264
Mikä värkki sopii omakotitalon lämminvesivaraajan lämmityksen ohjaukseen? Pörssisähköllä, API hommat ja softat ymmärrän mutta laitteista en mitään.... Asentaja on tiedossa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.06.2018
Viestejä
24
Sellainen kommentti, että itse en koskaan saanut Shelly Plug S:iä toimimaan, kun niitä ei saanut liitettyä appiin. Muut vehkeet (esim. Blink ja Eufy) on onnistunut hetkessä.

Voi olla toki, että en vain osaa, mutta on selvästi keskivertoa vaikemmat saada liitettyä. Pitää yrittää taas jossain vaiheessa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 463
Mikä värkki sopii omakotitalon lämminvesivaraajan lämmityksen ohjaukseen? Pörssisähköllä, API hommat ja softat ymmärrän mutta laitteista en mitään.... Asentaja on tiedossa.
Joku Shelly plus 1 tuote jos sulla on kontaktori jo siellä valmiina kuten yleensä keskuksissa. Eli jos on joku aikasähkö tai varaajalle joku simppeli nappi keskuksessa millä voit pakottaa sen päälle niin tällöin todennäköisesti kontaktori löytyy ja tolla Plus 1:llä voit ohjata kontaktoria. 1PM on turha, koska kulutusta siitä ei mene läpi niin virran mittaus ominaisuudella ei tee mitään.

Normi Shelly Plus 1 palikalle saa tulostettua din sovittimen niin sen saa keskukseen kiinni kun ei siellä saisi olla irtonaisia osia. Varmaan noille mineillekkin pian löytyy tulosteita. Pro 1 ja 2 taisi olla sellasia kanssa millä onnistuu, mutta hintaa kohtalaisesti enempi.

Sellainen kommentti, että itse en koskaan saanut Shelly Plug S:iä toimimaan, kun niitä ei saanut liitettyä appiin. Muut vehkeet (esim. Blink ja Eufy) on onnistunut hetkessä.

Voi olla toki, että en vain osaa, mutta on selvästi keskivertoa vaikemmat saada liitettyä. Pitää yrittää taas jossain vaiheessa.
Mulla on pari kymmentä noita plug ässiä ja viisi noita uudempiakin plug s plussia eikä ole ollut mitään ongelmia parituksen kanssa. Enempi hue laitteiden kanssa on saanut tapella kuin näiden.

e: Näillä on muuten äppi vaihtunut. Vanha oli vaan Shelly ja uusi Shelly Smart Control.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
264
Aikasähkö ja katkaisija lämmitykselle löytyy, laitan tuon Shelly Plus 1 "WiFi-operated smart switch, 1 channel 16A" tilaukseen. Kiitos!
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
1 655
Sähköpatterit olisi kiva saada ajastukselle - olisko siihen Shelly 3 Pro oikea valinta? Patterien sulake näyttäis olevan 3x16A
 

Zigh

Tittelitön
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 682
Sähköpatterit olisi kiva saada ajastukselle - olisko siihen Shelly 3 Pro oikea valinta? Patterien sulake näyttäis olevan 3x16A
Tuohon käy mikä vaan Shellyn relekytkin kun joka tapauksessa tuollainen kuorma kannattaa laittaa kontaktorin taakse (jota se Shelly sitten ohjaa). 3 Prolla saa toki mittaroitua kaikki vaiheet erikseen jos sille on tarvetta.
 
Liittynyt
22.11.2018
Viestejä
25
Tuohon käy mikä vaan Shellyn relekytkin kun joka tapauksessa tuollainen kuorma kannattaa laittaa kontaktorin taakse (jota se Shelly sitten ohjaa). 3 Prolla saa toki mittaroitua kaikki vaiheet erikseen jos sille on tarvetta.
Ohuesti off topic, mutta mua kiinnostaisi kotiautomaationoviisina kuulla, että miksi kontaktori tarvitaan relekytkimen eteen? Ehdin jo tuumailla Shelly Plus Plug S -rasioita mm. varaston irtopatterin ja ulkoporealtaan taakse, mutta tarvitsenko noihin kaikkiin kontaktorit releiden lisäksi?
 

Zigh

Tittelitön
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 682
Ohuesti off topic, mutta mua kiinnostaisi kotiautomaationoviisina kuulla, että miksi kontaktori tarvitaan relekytkimen eteen? Ehdin jo tuumailla Shelly Plus Plug S -rasioita mm. varaston irtopatterin ja ulkoporealtaan taakse, mutta tarvitsenko noihin kaikkiin kontaktorit releiden lisäksi?
Lähinnä siksi että vaikka ne releet on speksattu esim. 16A niin aika heppoisia ne on rakenteeltaan (itse releet ja ruuviliittimet). Kestävyys jatkuvassa käytössä on vähän arvoitus. Jokainen voi tietysti itse määrittää millaista riskiä noiden kanssa on valmis ottamaan. Itse pidän rajana jotain max 30-50% speksatusta kuormasta vähän asennuspaikasta riippuen.

 
Liittynyt
10.12.2021
Viestejä
23
Ohuesti off topic, mutta mua kiinnostaisi kotiautomaationoviisina kuulla, että miksi kontaktori tarvitaan relekytkimen eteen? Ehdin jo tuumailla Shelly Plus Plug S -rasioita mm. varaston irtopatterin ja ulkoporealtaan taakse, mutta tarvitsenko noihin kaikkiin kontaktorit releiden lisäksi?
Zigh kerkesikin jo vastaamaan. Mutta juuri näin. Ei se sitä välttämättä vaadi, mutta yleensä se tehdään juurikin noin isommissa kiinteistöissä tai teollisuuden puolella. 24v/240v ohajausjännitteellä paukautetaan ison IV-koneen ohjauskontaktori päälle.


Mikä värkki sopii omakotitalon lämminvesivaraajan lämmityksen ohjaukseen? Pörssisähköllä, API hommat ja softat ymmärrän mutta laitteista en mitään.... Asentaja on tiedossa.
Ensimmäisenä selvitä onko varaajasi 1- vai 3-vaiheinen. Sen perusteella valitsemaan sellainen kampe mistä löytyy tarpeeksi samaan suuntaan toimivia kärkiä. Tarkasta myös paljonko virtaa se syö. Jos et asu pienessä kämpässä tai kesämökillä, niin omasta kokemuksesta ne on yleensä noita 3-vaihe kapistuksia.
Periaatteessa 1-vaihesessa selviät sellaisella missä on 1 NO tai NC kärki. 3-vaiheiseen sitten vähintään 3kpl.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 307
Viestejä
4 210 822
Jäsenet
71 045
Uusin jäsen
Lep4

Hinta.fi

Ylös Bottom