Shadow Warrior 3

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 561
Rebootattu Shadow Warrior saa jatkoa 3:n osan muodossa. Itse odottelen tätä kyllä, kun 2 aiempaa osaa upposi kyllä itselle oikein mukavasti.

Teaser trailerin ja infon perusteella mukaan on otettu vähän vaikutteita uusista Doomeista ainakin lopetusliikkeiden myötä. Kombattia on muutenkin taas monipuolistettu wall runningilla ja grappling hookilla.



Shadow Warrior 3

2:s osan ainoa huono puoli oli turhan kaman tolkuton määrä. Loottia oli saatanasti ja vain todella pieni osa oli hyödyllistä. Toivottavasti paranatavat tuota loottipuolta tai sitten poistaisivat sen kokonaan, koska ei tämä peli sitä mun mielestä mitenkään sinänsä tarvitse.

Julkaisualustoista ja ajnkohdasta ei ole vielä tietoa. Eiköhän tuo PC:lle ja ainakin next gen konsoleille tule. Todennäköisesti tulee kyllä myös current gen konsoleille.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
609
Varsinaista pelikuvaa Shadow Warrior 3:sta on luvassa lauantaina 11. heinäkuuta kello 22.00 järjestettävässä Devolver Direct -verkkolähetyksessä.
Lauantaita odotellessa, mielenkiintoiselle pelille vaikuttaa tämä 3. osa

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
503
Alkuperäistä lämmöllä muistellen, mutta rebootit, varsinkin 2:n toimi kyllä todella hyvin. Odotan kyllä innolla.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
625
Lehdistötiedotteen perusteella saattaa olla enemmän ykkösen tyyppinen, eikä kakkosen avoimella maailmalla. :tup:

“But we never forget Flying Wild Hog’s roots and we hope that Shadow Warrior 3 will feel like a homecoming for those fans that have been with us since the beginning. And we can’t wait to introduce new players to Lo Wang, our quick-witted hero with a tongue as sharp as his katana! Shadow Warrior 3 will see him face a threat so huge it may be too big even for him to handle!”
Shadow Warrior 3 Announced – Flying Wild Hog
 
Liittynyt
05.01.2020
Viestejä
286
Tämä heti meni toivelistalle :) Ykkösen reboot vai mikä se olikaan, niin se oli kyllä loisto viihdettä silloin joskus. Kakkonen jäi taas pahasti kesken kun ei se loottimeininki ja open world oikein maistunut, ja ei se ite pelikään jaksanut kiinnostaa.

Erittäin hyvä jos tämä on ykkösen tapaista tykitystä :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
503
Pari uutta videota:


Alkuperäisen (-97)kova fani, -13 versio oli ihan ok mutta konsolilla näppäinyhdistelmät olivat todella rasittavat ja pilasivat ilon, -16 versio taas toimi todella hyvin ja tullut tahkottua paljonkin ja nyt uusin -21 versio näyttää videoiden perusteella vähän liikkaa doom-kopiolta, enkä kyllä mikään uusien doomien ystävä ole, jotenkin omaan silmään liian kliinistä ja pelaamiseltaan hypipompi putkiräiskintää.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 561
Joo on kyllä todella vahvasti lähdetty Eternalin suuntaan tässä. Ei siinä sinänsä mitään, kun itse tykkään Eternalista, mutta itse olisin ennemmin semmosen 2:n tapasin semi open world plöjäyksen tästä ottanut. Saa nähdä, onko se open world aspekti kokonaan kuopattu.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 528
Viestejä
4 165 631
Jäsenet
70 422
Uusin jäsen
Minibee

Hinta.fi

Ylös Bottom