Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon kiinnostunut laita viestiä werquu@gmail.com.Hei! Meikäläisellä olis Seasonicin 750W FOCUS SGX-750 myynnissä. Ostettu 15.9 Jimmsiltä, ollut n. 4 kuukautta käytössä, vaihtui isompaan. JKL/LAHTI alueella sijaitsisi. Takuuta vielä jäljellä.
Mitä hintaa tavoittelet?Hei! Meikäläisellä olis Seasonicin 750W FOCUS SGX-750 myynnissä. Ostettu 15.9 Jimmsiltä, ollut n. 4 kuukautta käytössä, vaihtui isompaan. JKL/LAHTI alueella sijaitsisi. Takuuta vielä jäljellä.
Hei! Tavoittelisin hintaa 120-140 euron paikkeilla.Mitä hintaa tavoittelet?
Olen kiinostuunut tuotteesta.
Laitettu viestiä!Oon kiinnostunut laita viestiä werquu@gmail.com.
Jos ei mene hänelle niin voin ostaaLaitettu viestiä!
Juu, ei päästy hinnasta sopuun niin voin sen sinulle myydä. Miten onnistuu vaikka nyt viikonloppuna? Voidaan vaikka viestitellä whatsapilla tarkemmin.Jos ei mene hänelle niin voin ostaa
Jos käy niin 100€ sis postit?Juu, ei päästy hinnasta sopuun niin voin sen sinulle myydä. Miten onnistuu vaikka nyt viikonloppuna? Voidaan vaikka viestitellä whatsapilla tarkemmin.
Mitäköhän mahdat tarkoittaa "epälaadukkaammalla"? Tuote kuitenkin melkein uusi, OVH on edelleen sen 175e paikkeilla. Hintahaarukka pysyy siinä 120 paremmalla puolella jokatapauksessa.Jos käy niin 100€ sis postit?
Kun sf750kymmpisen hinta on se 100€ (käytettynä) ja tuo on vähän epälaadukkaampi kuitenkin
Vien kaupanteon muualle jos ei ole kiinnostusta.Jos kysyt keneltä vaan sff communityssä mikä on paras virtalähde 95 prosenttia sanoo Corsair SF750 Platinum
Ja sf750kymmpisessä on parempi hyötysuhde.
120€ parempi puoli on aika kallis kun uuden saa 175€
Liian vähän watteja i9sille ja 3080kymmpiselleLöytyy 600W platinum jos kiinnostaa: Myydään - Corsair SF600 (600W SFX Platinum) - Espoo
Selvä liian kallis minulle myösVien kaupanteon muualle jos ei ole kiinnostusta.