Myyty Serriä 32-bittinen

Liittynyt
27.02.2020
Viestejä
140
Myytävä tuote: serriä Turku-Helsinki akselilla
Hinta: suklaalevy
Tuote ostettu (mistä ja milloin): jimms 2004
Kuitti löytyy (takuu voimassa): LOL
Muuta huomioitavaa: tämä setti oli vielä toiminnassa ja muistit päivitin 3gb mikä tuohon lankkuun on max.
Näyttis on joku radeon mx440 64mb



Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Turku ja Helsinki
Toimitustapa: nouto
Maksutapa: ei rahaa kiitos


Kuva:
 

Liitteet

Rouxinol

siihen voi laittaa tekstiä
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
890
Tämä kelpaa mulle jos löytyy Helsingin suunnalta 26. la (tai ehkä koko vklopun oon siellä suunnalla), eikä kukaan halua ennen sitä.
 
Liittynyt
27.02.2020
Viestejä
140
Tämä kelpaa mulle jos löytyy Helsingin suunnalta 26. la (tai ehkä koko vklopun oon siellä suunnalla), eikä kukaan halua ennen sitä.
Moi, mä en ole ihan varma tuosta viikonlopusta. Saatetaan olla reissussa, mutta viimeistään sunnuntaina illalla kotona.
 

Rouxinol

siihen voi laittaa tekstiä
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
890
Moi, mä en ole ihan varma tuosta viikonlopusta. Saatetaan olla reissussa, mutta viimeistään sunnuntaina illalla kotona.
Okei, vähän hankalaksi menee sitten aikataulujen kohtaaminen, jätetään suosiolla serrit seuraavalle.
 
Liittynyt
17.12.2016
Viestejä
734
Lähes legendaarinen emo, deluxe mallissa muistaakseni joku soundstorm äänipiiri. Voi noudolla ottaa, vaihdossa jotain makeeta vaikka
 
Liittynyt
27.02.2020
Viestejä
140
Sopii, mistä tuut hakemaan Helsingistä vai Turusta? Setti on tällä hetkellä Turussa ja oon ens to eteenpäin Helsingissä. Tiedän vain ottaa sen messiin jos haet Helsingistä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 517
Viestejä
4 193 722
Jäsenet
70 746
Uusin jäsen
vateezz

Hinta.fi

Ylös Bottom