Sergel Oy:n perintä

Minkäslaiset sankiot perintäfirmalle tulee jos mulle nasahtaa ensi viikolla protesti siitä huolimatta että riitautin perintälaskun? Kai nyt toiminimi voi ihan yhtä hyvin riitauttaa saatavan siinä missä yksityishenkilökin.

Viimeisen mailin jälkeen on ollut jo kaksi täyttä työpäivää radiohiljaisuus ja se ”hyvää hyvyyttään” siirretty eräpäivä lähenee. :think:

Mistä sä oot tässä riitelemässä? Jos pelkistä (perintä)kuluista ja niiden aiheellisuudesta, niin pääoma täytyy silti maksaa.
 
Niin kuin sanoin, että ei ole kauhean iso summa, joku satanen kaikkinensa. Joten ihan sama, mutta olisi ihan kiva että nämäkin tapaukset menisi kaikkien sääntöjen mukaan eikä niin että tekaistaan perintäkuluja.

Toki olis ja kiistää voi/pitää, jos on aihetta. Näillä tiedoin en ole kyllä ihan varma, että onko. Joku voisi tietty väittää esim. että hyvän perintätavan mukaista olisi tarkastaa osoitetiedot ennen perinnän aloittamista.
 
Mä jouduin maksamaan lisää 40 euroa! Tuli tekstiviesti Sergelta että jotain maksamatta, ei mainintaan telialta. Mä vaihdoin heti liittymäni toiseen firmaan. Se tapa miten sergel hoiti, otti päähäni.
 
juu kiitos teliasonera vain. tänne tulis sergel kirjeet saman päivän iltana kun maksoin jo päivällä laskun.. noh.. 14 eur käsittelykuluja kun heidän kirjeensä kerennyt lähteä... onneksi olkoon sonera menetitte asiakkaan iäksi.
 
juu kiitos teliasonera vain. tänne tulis sergel kirjeet saman päivän iltana kun maksoin jo päivällä laskun.. noh.. 14 eur käsittelykuluja kun heidän kirjeensä kerennyt lähteä... onneksi olkoon sonera menetitte asiakkaan iäksi.

Ööh, jos maksoit laskun samana päivänä kun muistutuskirje jo saapui, niin maksusihan oli aika reippaasti myöhässä? Sama kai se on mikä firma kyseessä, niin tuollaisesta joutuu maksamaan.
 
kyllähän se niin menee mutta välissä olleen maksun maksanut niin hjienoa toimintaa ..
 
Puhelin/sähkö/yms firmojen laskutusta työn puolesta nähneenä siellä on kyllä sellasta sotkua ja säveltäjää töissä että mikään ei olis ihme.

Tosin sama pätee vielä enemmän asiakkaisiin.
 
meinaan että parempiakin tapoja on huomauttaa asiasta vanhalle asiakkaalle.
 
Joskus kun on tullut oltua pois kotoa pitemmän aikaa niin kyllä ne perinnästäkin lähettävät ainakin kaksi kirjettä, ensimmäisessä eräpäivä ja toisessa merkitty heti. Muistan että olisin kerran saanut ulosottoviranomaiseltakin kirjeen että nyt olis vähän niinkuin viimeinen mahdollisuus maksaa ennen käräjäkäsittelyä.
Ja ei tarvitse vittuilla huonoista tavoista, kyllähän laskut pitää maksaa ajallaan ettei tule muistutusmaksuja ja muita päänsärkyjä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
256 227
Viestejä
4 457 245
Jäsenet
73 695
Uusin jäsen
Antti81

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom