Tuote: SER-mysteeriboksi 2025 VOL 4 *20e* sis. postit (Lahti)
Hinta: 20e sisältäen postit, 15e noudettuna
Tuote ostettu (mistä ja milloin): -
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa:
Tästä vuoden neljäs mysteeriboksi eteenpäin oman elämänsä Pelle Pelottomalle/hamstraajalle. Tästä läjästä löytyy virtalähdettä ja koteloa lukuunottamatta kaikki komponentit mitä tarvitset tietokoneen rakentamiseen. Suurempia diagnosointeja en ole tehnyt jokaiselle osalle erikseen eikä minulla ole mitään muistikuvaa mistä kaikki osat ovat minulle päätyneet, joten minkäänlaista takuuta/palautusoikeutta/valitusoikeutta en anna. Olettaisin kuitenkin toimivien osien arvon kattavan boksin kokonaishinnan.
Mysteeriboksi voi sisältää tällä kertaa seuraavia artikkeleita:
- Emolevy
- Prosessori + jäähdytin
- Muistikampoja
- Pari näytönohjainta
- kiintolevy
- ym.
Pakkaan osat toki asianmukaisesti, joten mitään irtokasaa ei ole tulossa. Hinta sisältää postikulut.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Lahti
Toimitustapa: lähetys/nouto
Maksutapa: MobilePay/tilisiirto/käteinen
Hinta: 20e sisältäen postit, 15e noudettuna
Tuote ostettu (mistä ja milloin): -
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa:
Tästä vuoden neljäs mysteeriboksi eteenpäin oman elämänsä Pelle Pelottomalle/hamstraajalle. Tästä läjästä löytyy virtalähdettä ja koteloa lukuunottamatta kaikki komponentit mitä tarvitset tietokoneen rakentamiseen. Suurempia diagnosointeja en ole tehnyt jokaiselle osalle erikseen eikä minulla ole mitään muistikuvaa mistä kaikki osat ovat minulle päätyneet, joten minkäänlaista takuuta/palautusoikeutta/valitusoikeutta en anna. Olettaisin kuitenkin toimivien osien arvon kattavan boksin kokonaishinnan.
Mysteeriboksi voi sisältää tällä kertaa seuraavia artikkeleita:
- Emolevy
- Prosessori + jäähdytin
- Muistikampoja
- Pari näytönohjainta
- kiintolevy
- ym.
Pakkaan osat toki asianmukaisesti, joten mitään irtokasaa ei ole tulossa. Hinta sisältää postikulut.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Lahti
Toimitustapa: lähetys/nouto
Maksutapa: MobilePay/tilisiirto/käteinen