Lahjoitettu SER -loota + HP Proliant DL380 *Kuopio* *VAIN NOUTO*

Hessu

Blobiasiamies
Tukijäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 429
Kiertoon vanhaa SERiä ja rompetta:
- HP ProLiant DL380. Muistaakseni jollain tuplaydin xeonilla (?). Tuohon on mahdollisuus laittaa 2x X-sarjan 4 ydintä (noita saa ebaysta). Toinen prossusocket siis tyhjä ei cooleria tuolle. Saanee jostain tai virittelee jonkun muun coolerin? Vaatii myös toisen HP:n palvelin PSU:n. Mukaan myös räkkikiskot ja telineet (en ole varma onko ruuvit tallessa näihin). Siistikuntoinen ja muistaakseni jotain RAID palikkaakin siinä oli. Levyt otettu irti ja tuhottu tietoturvasyistä. Painaa paljon, joten oltava joku menopeli tuon kuljettamiseen.
- SER -lootassa on ainakin pari Core 2 aikakauden emolevyä + prosessoria niihin. Oisko ollu E6550 toisessa kiinni. Muistit toiselle emolle tallessa. Muutamia erillsiä prossuja eri kantoihin. Osa korkattu ja saattavat olla vainajia. Muutamia yksittäisiä muisteja eri aikakausilta. Mukana useampia näytönohjaimia yli kymmenen vuoden takaa. Osa toimii - osa ei. Selvitä itse kunto. Mukana myös joku PSU, jonka kunnosta ei mitään käsitystä. Noutaja testaa omalla vastuullaan. Mukana myös joku antecin AIO -jäähy jota puukotettu joskus (lisätty nestettä jne). Oli joskus aikanaan kiinni SER -kelkassa jäähynä. Ei mitään käsitystä nykykunnosta.

Nouto Puijonlaakosta ja kaikki kerralla!
Lähtee lavalle jossain kohti tulevaisuudessa, mikäli huolijaa näille ei ilmaannu.
 
Liittynyt
29.05.2020
Viestejä
522
Ei tarvii serriin viedä, kyllä minä voin nämä sitä ennen hakea tutkittavaksi ellei joku muu halua näitä. :)
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 788
Ei tarvii serriin viedä, kyllä minä voin nämä sitä ennen hakea tutkittavaksi ellei joku muu halua näitä. :)
>Mukana useampia näytönohjaimia yli kymmenen vuoden takaa.

Mä en pysty noutamaan mitään mut mulle kävis vähävirtaiset tehottomat PCI-E näyttikset joista löytyy Windows 7 tuki, sekä DVI, useimmat näyttikset kyllä Win7:ssa toimii.
Ne tulee vain työpöytäkäyttöön.
 
Liittynyt
29.05.2020
Viestejä
522
>Mukana useampia näytönohjaimia yli kymmenen vuoden takaa.

Mä en pysty noutamaan mitään mut mulle kävis vähävirtaiset tehottomat PCI-E näyttikset joista löytyy Windows 7 tuki, sekä DVI, useimmat näyttikset kyllä Win7:ssa toimii.
Ne tulee vain työpöytäkäyttöön.
Pidän tämän mielessä, jos tämä läjä sattuu minulle tulemaan. Minulta voisi myös löytyä tuollaisia omista laatikoista. Pitää vähän kaivella.
 

Hessu

Blobiasiamies
Tukijäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 429
Ei tarvii serriin viedä, kyllä minä voin nämä sitä ennen hakea tutkittavaksi ellei joku muu halua näitä. :)
Sulle menee. Mulla ei ole valitettavasti aikaa näitä plärätä, mutta jos Kalakukkokeisari haluaa noita lähetellä niin ilomielin. Laitan sulle YV.
Edit: menivät keisarille
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 315
Viestejä
4 310 319
Jäsenet
72 015
Uusin jäsen
Jaglando

Hinta.fi

Ylös Bottom