Ostettu SER-Läppäri. oulu

Liittynyt
26.11.2016
Viestejä
990
aloitetaan puhdasketju helpompi selata.

ei ihan raatoa sellanen jonka vois vielä kunnostaa, tarjoa mitä löytyy otan yhteyttä jos on minua kiinnostavia projekteja.
Asus, Fujitsu, ja samsung olis sellasia mitkä enämpi kiinnostais.
Myyntiryhmistä kyllä löytyy jos minkälaista vaihtoehtoa mutta ilmoituksella haen projekteja jotka jääneet laittamatta kuntoon ja voit niistä luopua pientäkorvausta vastaan.uskoisin että jokainen tietää ettei puolikkaat koneraadot enää mitään kultaa ole kuin oli vuosia sitten huutonetissäkin ihan tosi kilpailu hinnasta.

postitus sopii.mieluummin useampi projekti kerralla laatikkoon
Vastaan viestiin mikäli on minua kiinnostavaa projektia tarjolla
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 179
Löytyisi toimivat mutta jossain määrin puutteelliset Fujitsu ja Probookki i5:lla? Laitan yv:llä lisätietoja illemmalla jos kiinnostaa?
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
1 179
Yksi Dell Latitude E6410 olisi, akku kuollut. Muutoin ok. Erittäin siisti, laturi löytyy. Win10 pro aktivoituna. i5 560M prossu, 4 gigan kampa muistia, 500gb hdd jossa smartit näyttää tunteja vajaa 7 päivää ja käynnistyksiä 98, 1440*900 näyttö, taustavalaistu näppis, Bluetooth. Piti tästä itelle tehdä läppäri mutta tyhjän panttina vaan lojuu ja en oo saanut aikaiseksi tilata akkua. Eihän tää raato ja ihan muutaman kympin kone oo mutta helppo projekti ainakin?
 
Liittynyt
26.11.2016
Viestejä
990
Yksi Dell Latitude E6410 olisi, akku kuollut. Muutoin ok. Erittäin siisti, laturi löytyy. Win10 pro aktivoituna. i5 560M prossu, 4 gigan kampa muistia, 500gb hdd jossa smartit näyttää tunteja vajaa 7 päivää ja käynnistyksiä 98, 1440*900 näyttö, taustavalaistu näppis, Bluetooth. Piti tästä itelle tehdä läppäri mutta tyhjän panttina vaan lojuu ja en oo saanut aikaiseksi tilata akkua. Eihän tää raato ja ihan muutaman kympin kone oo mutta helppo projekti ainakin?
Onko tuossa nvidia näytönohjain, vai onkohan näissä kaikissa, sen kanssa ollut kyllä aikoinaan ongelmia
 
Liittynyt
26.11.2016
Viestejä
990
Ei ole, prossun igpu vain löytyy.
Koita itse myydä suoraan, jos nuin valmiina että vain akusta on kiinni eikä sitä moni välttämättä tarvi, paremman hinnan saat ,minun pitäs tuo saada halvalla että itsekkin hyötyisin edes jotain.
 
Liittynyt
26.11.2016
Viestejä
990
Oho oliko tämä ilmoitus vielä avoin,unohtunut.
ei tuo levono pitää hankkia monta osaa tulee liian kalliiksi kunnostaa
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 136
Viestejä
4 196 763
Jäsenet
70 854
Uusin jäsen
rata-mestari

Hinta.fi

Ylös Bottom