Lahjoitettu SER Kortteja + Muisteja, Espoo (Espoon Keskus)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Atamon
  • Aloitettu Aloitettu
Eli lahjoitetaan läjä vanhaa ja hieman tuoreempaa Tietokonetavaraa. Sijaitsevat siis Espoo 02770 (Espoon keskus/Kirkkojärvi).

Mieluiten vain koko könttä Noudolla.

Perinteinen perävalotakuu. Ei pysty/jaksa enää testata kaikkea.

Yleiskuvassa, oikealta vasemmalle -->

2 kpl Creative Labs SB0770 OEM PCI, purettu SER koneista aikanaan, koko talossa ollut enää PCI paikkaa missään koneessa :vihellys:
2 kpl Realtek 100Mbs NoName PCI, todella vanhoja kortteja vuosituhannen alusta, pyörineet laatikossa ilman päämäärää.
1 kpl Asus EN8400GS Silent/HTP/256M/A, oli HTPC käytössä pitkään, mutta HDMI:n tulo vei tarpeen. Siiliä aikanaan jyrsitty, että mahtui koteloon. Ei Low Profile kortti.
Muistit jostain pakettikoneista jääneitä, läppärin muisti jostain Mini-PC:stä.
4 kpl 4GB Samsung DDR3 10600
2 kpl 2GB Samsung DDR3 10600
1 kpl 4GB Hynix DDR3L 12800

yleiskuva.jpg
Muistit 2kpl.jpgMuistit 4kpl.jpgMuistit 1kpl.jpg

Viimeksi muokattu:
Olisitko kiinnostunut postittamaan esim. pelkät muistit kirjeessä? Tai jos haluat koko kasasta kerralla eroon niin voin kyllä maksaa postit, jos vain jaksat postittaa.

No pidetään mielessä, mutta odottelen nyt hetkisen jos vaikka Joulupukki saapuisi ja veisi koko läjän.

Olin just ostamassa sulta sitä jäähyä niin en tiiä onko reilua huudella lahjoitus lankaan mutta mulle kelpais siihen samaan postitukseen nämä:

1x Creative Labs SB0770 OEM PCI
Asus EN8400GS Silent
Jompikumpi verkkorkortti

Olin just ostamassa sulta sitä jäähyä niin en tiiä onko reilua huudella lahjoitus lankaan mutta mulle kelpais siihen samaan postitukseen nämä:

1x Creative Labs SB0770 OEM PCI
Asus EN8400GS Silent
Jompikumpi verkkorkortti
No koska joudun joka tapauksessa postittamaan tuon ja paketissa on tyhjää, niin miksi ei. Saat toki kaikki kortit jos kaipaa, koska en pysty takaamaan varsinkaan noiden PCI korttien toimivuutta.

Niin muistit voisi sitten mennä Luckille

Statistiikka

Viestiketjuista
261 357
Jäsenet
74 793
Uusin jäsen
Sasu Heikkilä

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom