• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Sennheiser HD 599 SE (tehdaskunnostetut), 59 €

Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
67
Omat kuulokkeet tuli eilen. Positiivinen yllätys että olivat kuin uudet ja tuli kaikki johdot mukana. Verrattuna Philipsin X2HR niin näihin sopii omat isot korvat paremmin sisälle ja silti tuntuu että on vielä tilaa korvien ympärillä. Diskanttia on enemmän ja silti basso tuntu enemmän jytkyltä kuin philipsit. Pelejä en ole vielä kerennyt niin kokeilemaan että onko eroa askelten kuulemiseen ja sijainnin paikallistamiseen. Vahvarina ja daccina toimii schiitin heresy ja schiitin dac.
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 846
Kohdennettua huijausviestiä? :oops:

Sennheiserilta tuli tänään "Your order is out for delivery"-viestiä ja pari tuntia myöhemmin tuli muka-UPS:ilta joku

Toimitus epäonnistui!
Emme voineet toimittaa lähetystäsi, koska paikalla ei ollut ketään, joka kuittaisi lähetyksen vastaanotetuksi. Tiedoksesi, että tarvitsemme osoitevarmistuksen _ _ _
* Vahvista tästä *
Seurantatunnus joku geneerisen oloinen 58******0000 ja linkki deutscheheiden.de/....
 
Liittynyt
26.12.2017
Viestejä
245
Kohdennettua huijausviestiä? :oops:

Sennheiserilta tuli tänään "Your order is out for delivery"-viestiä ja pari tuntia myöhemmin tuli muka-UPS:ilta joku



Seurantatunnus joku geneerisen oloinen 58******0000 ja linkki deutscheheiden.de/....
Jep tuli vastaava viesti päivä paketin haun jälkeen. Tosin eri sähköpostiosoitteeseen kuin minkä annoin Sennheiserille. Ja tämä "tiesi" että pakettia ei voitu toimittaa ja pyytää osoitteenvahvistusta. Ja viestin lopussa "This offer is brought to you by Face Things".
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 563
Luurit saapui, testattu suoraan 3.5mm portista hönkä loppui kesken, sitten väliin tuo nuforce vahvistin, ja johan alkoi löytymään instrumentteja, ainut ongelma kelatessa tai kappaletta paussille laittaessa, vasen kuuloke tekee sähköisen naksauksen, vahvistimessa vaihtuu merkkivalo paussista tai kelauksessa väristä toiseen. Voisiko olla tuo vahvistin joka naksaisee ?
3.5mm kun suoraan koneesta kuunteli ei naksunut.
Edit teststtu toisillakin luureilla samalla vahvistimella ja naksunta jatkuu, huh luurit ehjät.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.08.2020
Viestejä
94
Nyt paketti seilaa jossain ihan missä sattuu ilmeisesti :hmm: Eikö ne voisi pudottaa sitä johonkin noutopisteeseen? aspa oli ainakin täysin hyödytyn koska suomalaista palvelua ei saa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
241
Vähän on heikkoa tuo UPS:n viestintä. Ei mitään soittoa, tekstiviestiä tai mailia mutta seurannasta sentään näki että paketti on toimitettu noutopisteeseen. Ei toki lähimpään vaan reilun 10 kilometrin päähän, onneksi sentään oikeaan kaupunkiin.

edit: en sitten tiedä oliko yritetty toimittaa perille. Olin kyllä kotosalla koko päivän ja täälläkin on ovet aika perusmallia eli kun tarttuu kahvasta kiinni ja vetää itseensä päin niin ne avautuu, ei mitenkään ylivoimaisen haasteellisia siis.
 
Viimeksi muokattu:

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 846
Vähän on heikkoa tuo UPS:n viestintä. Ei mitään soittoa, tekstiviestiä tai mailia mutta seurannasta sentään näki että paketti on toimitettu noutopisteeseen. Ei toki lähimpään vaan reilun 10 kilometrin päähän, onneksi sentään oikeaan kaupunkiin.
Sama homma täällä.

Itse kuulokkeet näyttää uusilta lukuunottamatta pieniä naarmuja toisen kupin logon vieressä ja toimii. Kiitokset vinkkaajalle :)
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 373
No itselle kävi sitten huonompi tuuri, tuntia ennen oli käynyt yrittämässä ennenkuin olin töistä päässyt ja lähin noutopiste 55 kilsan päässä :D Noh katsotaan tiistaina uudestaan kun onneksi tuon sai muutettua kuitenkin.
 
Liittynyt
10.12.2020
Viestejä
566
1. toimitusyritys: 14.9. klo 11:29
2. yritys, olin kotona 11:45 asti. yritys klo 13:10
3. tarkoituksella etätöissä, klo 14:00 ei vielä ole ovikello soinut..

Mitään viestiä ei ole tullut yrityksistä ennen tai jälkeen UPSlta. Kaksi feikki sähköpostia on tullut.

Kerran aikaisemmin on tullut UPSlta etukäteen aikataulukyselyä ja kysytty mahdollista paikkaa, mihin viedä paketti, jos ei ole paikalla. Silloinkin kuljetus oli ulkoistettu paikalliselle kuriirille.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 163
Minä sain omani jo keskiviikkona. Tuli aikaisin aamulla, ja olin kalsareissani, mutta se ei UPS-miestä häirinnyt. Täydet pisteet siitä, että tällä kertaa kävi ovella. Olen monta kertaa ollut myös paikalla, joskus jopa housut jalassa ja UPS-mies on vaan ajanut ohi ja vienyt jonnekin pakettipisteeseen.

Tässä on ollut töitä, en ole ehtinyt testata, mutta siistissä kunnossa olivat ja toimivat.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
417
Mulle UPS:n shipment progress näyttää vain pari viimeistä päivitystä. Pitäis kai rekisteröitya, että näkis koko matkan. Ei sillä, ei voi valittaa, parinsadan metrin päähän on saapunut eilen noudettavaksi. Ilman mitään ilmoitusta.
 
Liittynyt
09.08.2020
Viestejä
94
Soitin tossa aamulla UPS aspaan uudestaan ja yllätykseksi tällä kertaa vastasi suomalainen aspa. Sain kerrottua että lähin noutopiste käy myös hyvin ja nyt seurannassa lukee että "Hold at UPS Access Point Confirmed". Varmaan menee ma-ti välille toimitus, saa nähdä
 
Liittynyt
11.11.2018
Viestejä
538
Itelle tuli kirje postista, jotta lähetys noudettavissa. Ei mitään ilmoitusta ups:lta eikä omapostista. No joka tapauksessa tuli virheettömät yksilöt. Ei meinannut muistaa enää senkkujen saundia, kun on niin monta vuotta ollut muissa merkeissä. Tykkäsin aikoinaan hd598:sta, joten pakko oli ostaa kun halvalla sain. :D
 
Liittynyt
10.12.2020
Viestejä
566
1. toimitusyritys: 14.9. klo 11:29
2. yritys, olin kotona 11:45 asti. yritys klo 13:10
3. tarkoituksella etätöissä, klo 14:00 ei vielä ole ovikello soinut..

Mitään viestiä ei ole tullut yrityksistä ennen tai jälkeen UPSlta. Kaksi feikki sähköpostia on tullut.

Kerran aikaisemmin on tullut UPSlta etukäteen aikataulukyselyä ja kysytty mahdollista paikkaa, mihin viedä paketti, jos ei ole paikalla. Silloinkin kuljetus oli ulkoistettu paikalliselle kuriirille.
Kolmatta yritystä ei päivällä kuulunut, soitin kuuden aikoihin, että muuttavat toimituksen noudettavaksi toimipisteestä.

Toimitusyritykset Poriin on tapahtunut tähän asti Tampereelta. Nyt tuon toimitustavanmuutoksen jälkeen paketti on lähtenyt Helsinkiin?
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 846
1. toimitusyritys: 14.9. klo 11:29
2. yritys, olin kotona 11:45 asti. yritys klo 13:10
3. tarkoituksella etätöissä, klo 14:00 ei vielä ole ovikello soinut..
Toimitusyritykset Poriin on tapahtunut tähän asti Tampereelta. Nyt tuon toimitustavanmuutoksen jälkeen paketti on lähtenyt Helsinkiin?
Onpa vaihtelevat toimintatavat kaupungin sisälläkin, jos useita kertoja yrittävät toimittaa perille. Kai se on kuskista tai alihankkijasta kiinni. Mä hain omani Porin Filmtownista samana päivänä, kun seuranta arvioi olevan perillä. En tiedä ovatko yrittäneet toimittaa kotiin päivän aikana, kun ton tiedon noutopisteeseen viennistäkin joutui kaivamaan seurannasta.

Aiemmista UPS-paketeista tamperelainen Liuttu toimittanut suurimman osan ja heidän kanssa aina saanut helposti sovittua toimitukset juuri niin kuin haluaa.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 507
Tampereella homma toimii OK, kun Liuttu toimittaa. Yleensä pienemmät paketit tilaan lähi k-kauppaan joka on n. 300m päässä, kotimatkan varrella.
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
510
Mullakin oli pientä sekoilua tuon UPS toimesta. Joka kerta ollut kotona, mutta Sennheiserin osoitelapussa ei tosiaan ollut edes puhelinnumeroa. 3. yrityksellä kuriiri oikeasti yritti avata alaovea ja pääsi sisään (!). Itse kuulokkeet vaikuttaa käyttämättömiltä ja kaikki härpäkkeet mukana ja tälläiselle audioasioihin perehtymättömälle kuulostavat oikein hyviltä ilman DACceja ja muita esivahvistimia.
 
Liittynyt
10.12.2020
Viestejä
566
Liutun kanssa itsellänikin toiminut hommat hyvin. Porin filmtowniin myös ohjasivat, kun puhelimessa sitä pyysin. Ilmeisesti eivät ole ottaneet nyt yhteyttä, kun Sennheiserin päässä ei oltu lisätty puhelinnumeroa lähetystietoihin.
 
Liittynyt
29.11.2016
Viestejä
377
Oliko näillä muuten 2v takuu? Sennheiser mainostaa että 2v takuu kaikella jollei muuta ilmoiteta. En ainakaan löytänyt mitään muuta mainintaa tilausvahvistuksista ja tilaus sivu ei enää toimi.

E: Tilailin näitä puolivahingossa yhdet ylimääräiset. Laitoin myyntipuolelle ilmoituksen. Samaan tarjoushintaan lähtee mitä maksoin niin ehkä ei haittaa, että tässä mainitsen?
 
Liittynyt
08.02.2018
Viestejä
43
7 kertaa aamun aikana soitin UPS:lle ja vihdoinkin vastasi suomalainen ASPA.
Sain kuitenkin paketin lähtemään lähimpään noutopisteseen. Veikkaan että muuten olis jäänyt varastoon kerämään pölyä .
 
Liittynyt
18.10.2018
Viestejä
18
Oliko näillä muuten 2v takuu? Sennheiser mainostaa että 2v takuu kaikella jollei muuta ilmoiteta. En ainakaan löytänyt mitään muuta mainintaa tilausvahvistuksista ja tilaus sivu ei enää toimi.

E: Tilailin näitä puolivahingossa yhdet ylimääräiset. Laitoin myyntipuolelle ilmoituksen. Samaan tarjoushintaan lähtee mitä maksoin niin ehkä ei haittaa, että tässä mainitsen?
2v takuu on myös outlet-tuotteille, mahdollisista lähetyskustannuksista takuutilanteissa en osaa sanoa. Outletin etusivulta lainattua:

"Our refurbished products are offered at a reduced price with a 30-day return policy, as well as our standard 2-year warranty."
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 953
Tuli samalla tilattua tuo ROG Clavis kun halvalla sai. On muuten ihme vekotin näin pieneksi äänikortiksi/kuulokevahvistimeksi. Ei mielestäni erottelussa, tarkkuudesssa ja dynamiikassa aivan SB G6:lle pärjää, mutta lähelle pääsee.
Miinuksena sitten Armoury Craten käyttö jos jotain säätöjä haluaa tehdä.

Kummallakin tuntuu riittävän sennujen kanssa äänenvoimakkuudeksi max 30% tai kuulo lähtee :lol: Ja tuo vielä SB G6:lla low gain asetuksella.

Edit:
Näyttäisi taas Sennuja olevan varastossa, mutta hinta hieman noussut. 74 €.
Myös HD 599 hintaan 69 €: HD 599 Refurbished
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
117
Miettinyt missä se paketti luuraa, mutta jos sennheiseriltä eivät ole puhelinnumeroa laittaneet pakettiin niin se vähän selventää asiaa..
13.9 paketti oli jo täällä Joensuussa, aspaan ilmoitin ovikoodin ja maanantaina piti tulla, mutta vieläkin odotan, että paketin saisin itselle.
Pakko rakastaa UPSn palveluja. Olisinpa vaan tilannut amazonista uudet parikymppiä kalliimmalla.
 
Liittynyt
09.08.2020
Viestejä
94
Nämä saapuivat. Ei ulkoisia vaurioita, kaikki tarvikkeet + ohjelappuset mukana, ei kuulu mitään epämääräistä rapinaa ym. suhinaa käytössä. Vaikuttaisi olevan kaikin puolin moitteettomassa kunnossa. Hyvään hintaan kyllä lähti laatuun nähden :thumbsup:
 
Liittynyt
03.02.2021
Viestejä
20
Ei ole tosiaan mikään tilaus mennyt eläessäni näin vituiksi kuin tämä, pakkohan tästä on muistoksi pieni vuodatus runoiltava.
Jatkuva plörinä Sennheiserin lyömättömyydestä, asiakaspalvelusta ja yleisesti hyvästä laadusta on mielestäni vitsikäs. Kuulokkeiden hinta alennuksessa ihan järkevä kun miettii kuulokkeiden yleistä hintatasoa. Äänenlaatu oli hyvä, muttei mitenkään suuria tunteita nostattava. 200€ MSRP:llä en ikimaailmassa ostaisi, luulisi saavan parempaakin samalla rahalla. Nopeaan toimitukseen tosiaan loppuivat hyvät uutiset.

”Sennheiser refurbished products are returned products with only minor cosmetic imperfections. The products have undergone rigorous testing that ensures our high standards of function and quality are adhered to.Tämä toteamus oli todellinen huumoripläjäys, jonka puolesta kyseinen yhtiö ilmeisesti vannoo.
Myyntipakkaus oli saanut kovan tällin, mutta mitä minä sillä. Kuulokkeet itse ulkoisesti näyttivät uusilta, mutta olivat toiselta puolelta valmiiksi sökönä, fyysisesti.
Mitään testaamista tai korkeita standardeja ei siis ole olemassakaan, korkeintaan markkinointitiimin mielikuvitelmissa. En ole audiofiili, mutta huomasin vian ehkä noin puolen tunnin sisällä. Jos näitä kamppeita rigorousisesti testailee palkan juostessa, niin luulisi tajuavan vian vähemmässäkin ajassa.
Rekisteröinkin palautuksen samana iltana kuin noudin kupit Postin toimipisteestä. Postikulut jouduin maksamaan itse.

15 päivää seilasi paketti Postin hyvässä huovassa, koska osoitetta eivät meinanneet mitenkään löytää. Palautusohjeiden osoitetiedot eivät Google Mapsinkaan mukaan johda juuri mihinkään, nettisivuja ei ole ja puhelinnumerokin on yleinen yhtiön palvelunumero mihin lie toiseen valtioon. (Kyseessä on joku välikäsi, joka lähettää romun Saksaan korjattavaksi.) Kysyin Sennheiserilta ovatko tiedot varmasti oikein, kaikki oli heidän mukaansa oikein.
Yhteydenoton jälkeen Posti löysi viikon päästä perille.

Pyysin Sennheiserin asiakaspalvelusta pidennystä palautusajalle sekä maksun suorittamiselle, tähän tuli viikon päästä vastaus että "palautus on hyväksytty". Sitä viestiä sitten seurasikin toinen maili, jossa sanottiin että unohda aiempi ja palataan astiaan. Myöhemmin taas lasku, mutta se oli ilmeisesti automatisoitu ja kuitenkin poistettu, koska linkki valitti ei-oota.

Nyt kaksi viikkoa odoteltu taas, mitään ei näy eikä kuulu. Huh, huh ja vielä kerran huh. Ei enää ikinä Sennhaisuleita.
Jos vielä tulevat takaisin, takavarikoin kuulokkeet vaivanpalkaksi ja väitän jonkun pihistäneen ne nimissäni (videopelissä). Olen oman itseni asiakaspalvelija.

E: Tänään, 20.10. tuli (taas) automatisoitu viesti että palautus on hyväksytty, vaikkei näin olisi pitänyt käydä. Tulipahan tämäkin pelleily päätökseen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.12.2019
Viestejä
128
39e näyttää olevan (halvempaa) HD 559 perusmallia.
Noi onkin siis halvempaa mallia, mitä eka luulin. 89e hintaan tota esim verkkokauppa comissa. Esim 569 mallia kanssa 49e
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
417
Paketista puuttui 6.3 mm to 3.5 mm adapter. Olisiko tuon pitänyt tulla omassa pussissa vai pidemmän johdon mukana? Sennheiser väittää, ettei heiltä löydy osaa varastosta tällä hetkellä.

Omat kuulokkeet olivat selvästi asiakaspalautus. Tuotepakkauksessa oli tarrajäljet osoitelapusta ja 3 m kaapelin pussi oli avattu. Kuulokkeissa en kyllä käytön jälkiä huomannut.
 
Liittynyt
31.12.2021
Viestejä
253
Paketista puuttui 6.3 mm to 3.5 mm adapter. Olisiko tuon pitänyt tulla omassa pussissa vai pidemmän johdon mukana? Sennheiser väittää, ettei heiltä löydy osaa varastosta tällä hetkellä.

Omat kuulokkeet olivat selvästi asiakaspalautus. Tuotepakkauksessa oli tarrajäljet osoitelapusta ja 3 m kaapelin pussi oli avattu. Kuulokkeissa en kyllä käytön jälkiä huomannut.
Oli jossain pahvissa kiinni.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
241
Paketista puuttui 6.3 mm to 3.5 mm adapter. Olisiko tuon pitänyt tulla omassa pussissa vai pidemmän johdon mukana? Sennheiser väittää, ettei heiltä löydy osaa varastosta tällä hetkellä.

Omat kuulokkeet olivat selvästi asiakaspalautus. Tuotepakkauksessa oli tarrajäljet osoitelapusta ja 3 m kaapelin pussi oli avattu. Kuulokkeissa en kyllä käytön jälkiä huomannut.
Oli jossain pahvissa kiinni.
Itsekin ensin katselin että adapteri puuttuu mutta oli tosiaan hyvin piilotettu pakkauspahvin uumeniin.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
417
Aah joo, löysinkin missä sen olisi pitänyt olla. Kumma kyllä, ettei Sennheiserillä tarkastettu palautetun tuotteen kaikkien osien mukana oloa.
 
Liittynyt
03.10.2018
Viestejä
119
Aah joo, löysinkin missä sen olisi pitänyt olla. Kumma kyllä, ettei Sennheiserillä tarkastettu palautetun tuotteen kaikkien osien mukana oloa.
Mulla puuttui se 3,5mm johto eli kuulokkeita ei voinut käyttää ennen kuin toimittivat sen n. viikon päästä joten tuskin kovin tarkkaan tarkistavat.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
417
Mulla puuttui se 3,5mm johto eli kuulokkeita ei voinut käyttää ennen kuin toimittivat sen n. viikon päästä joten tuskin kovin tarkkaan tarkistavat.
Minulle ehdottivat, että ostan adapterin esim. Amazonista ja lähetän kuitin, jonka jälkeen hyvittävät hinnan. En ollut tästä innostunut ja pidin parempana jäädä odottamaan, että saavat osaa varastoon. Adapteri oli kuitenkin vanhentunut eikä sen lähettäminen ollut mahdollista. Sain ennalta maksetun palautuslapun, jonka tulostamalla oli helppo palauttaa, ja rahojen palautus tapahtui nopeasti paketin saavuttua.

Ei ollut mun juttu nämä kuulokkeet. Äänenlaatu oli sinällään hyvä ja, miten nyt sanoisi, erotteleva. Kaikkien jääkaapin sirinöiden ym. tuleminen läpi oli kuitenkin hyvin häiritsevää. Ergonomia oli todella huono. Päähihna oli liian kapea ja siksi raapi päänahkaa. Korvakupit olivat valtavat ja painoivat päätä joka puolella ihan väärissä paikoissa kaukana korvista, jotka ikään kuin hukkuivat keskelle. Aikamoiset norsun korvat täytyy olla, että nämä olisivat sopivat.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 733
Minulle ehdottivat, että ostan adapterin esim. Amazonista ja lähetän kuitin, jonka jälkeen hyvittävät hinnan. En ollut tästä innostunut ja pidin parempana jäädä odottamaan, että saavat osaa varastoon. Adapteri oli kuitenkin vanhentunut eikä sen lähettäminen ollut mahdollista. Sain ennalta maksetun palautuslapun, jonka tulostamalla oli helppo palauttaa, ja rahojen palautus tapahtui nopeasti paketin saavuttua.

Ei ollut mun juttu nämä kuulokkeet. Äänenlaatu oli sinällään hyvä ja, miten nyt sanoisi, erotteleva. Kaikkien jääkaapin sirinöiden ym. tuleminen läpi oli kuitenkin hyvin häiritsevää. Ergonomia oli todella huono. Päähihna oli liian kapea ja siksi raapi päänahkaa. Korvakupit olivat valtavat ja painoivat päätä joka puolella ihan väärissä paikoissa kaukana korvista, jotka ikään kuin hukkuivat keskelle. Aikamoiset norsun korvat täytyy olla, että nämä olisivat sopivat.
Niin, avoimet kuulokkeethan ei tosiaan sovi avokonttoreihin tai muihin meluisiin tiloihin. Hyvin toimivat esim. myöhään leffojen katsomisessa - jos teinit ovat hereillä niin sitten mieluummin pistä vastamelukuulokkeet päähän.:D

Tuo päähihna jäi silleen vaivaamaan ettei mulla ole ikinä ollut kuulokkeita joissa tuo hihna paljoa leveämpi olisi - menee melkein kypärä-kategoriaan jos on. Kapeampia on ollut paljonkin. Omiin korviin nuo sopii OK, eikä ole samaa vaivaa kuin Sonyn BT/vastamelukuulokkeissa jossa joku terävä muoviosa keskellä kuuloketta ottaa korvaan kiinni ja painaa ikävästi pitkän työpäivän aikana...
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
417
Ehkä kapea sanka ei häiritse, jos tukkaa kasvaa enemmän. Vertailukohtana minulla oli vanhat Samson SR850:t, joissa on leveä hihna. Kaikesta muovisuudestaan huolimatta Samsonit miellyttävät minua oikeastaan kaikilla tavoilla enemmän. Kupit ovat kompaktit ja leveämmät niin, että paine kohdistuu laajemmalle alueelle. Johto on sopivan pituinen tietokonekäyttöön, 2½ m. Sennheisereissä pidempi johto oli turhan pitkä pitkä ja lyhyempi liian lyhyt. Äänenlaatu molemmissa on hyvä, en osaa arvioida paremmuutta.

Varmasti nämä ovat hyvät kuulokkeet, mutta mielestäni saaneet liikaa hehkutusta täällä. Siksi halusin antaa kriittisemmän arvion.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 755
Varmasti nämä ovat hyvät kuulokkeet, mutta mielestäni saaneet liikaa hehkutusta täällä. Siksi halusin antaa kriittisemmän arvion.
Uskoisin että se hehkutus menee pikemminkin parhaaseen hinta/laatusuhteeseen.
Eli kun itse aiemmin vannoin noin 30€ Superflux HD681 EVO:n nimeen parhaana hinta/laatusuhteen kuulokkeina (varsinkin kun hinta nykyisin näyttää olevan pikemminkin 40€ vs 2016 kesällä 29€ Jimm's) niin 49,99€ (hinta nyt tai jopa välissä olleeseen 69€) hintaan nämä ovat huomattavasti paremmat.

HD_599.png

Toki jos näistä maksaisi sen 199€ en näitä hehkuttaisi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 733
Juuri tuo hinta. Itse maksoin aikoinaan tuon 69 ja pari euroja posteja päälle - juuri sopivasti kun Urbanitestä aika jätti (johto ilmeisesti ja pehmusteet) niin nämä sai melkein "pelkkien pehmusteiden hinnalla".

Toki, objetiivisesti hintaa katsoen, mun Xiaomin napitkin on ihan hiton hyvät kun vertaa noihin iPods pro 2:n jotka maksoi 12 kertaa enemmän. 1:1 verrattuna, no ei ihan. :D
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 305
Viestejä
4 214 197
Jäsenet
71 035
Uusin jäsen
Haittine

Hinta.fi

Ylös Bottom