Myyty Sekalaista sälää - Mynämäki

hnn

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
227
Myydään sekalaista tavaraa.

Postin kulut huomioon ottaen ei varmaan kannata yksittäisiä pahemmin postitella.

Tavara on suurelta osin testaamatta, tai sellaista jota olen käyttänyt kauan sitten. En ehdi niihin perehtyä.

Jos ei toimi, palautan tietysti rahat. Reilu kauppa kuitenkin. Toivon kuitenkin ostajalta pitkämielisyyttä jos käy niin että jokin ei toimi ja tulee nähtyä turhaa vaivaa niin ei sitten kovasti mieltään pahoittaisi...

Postitse ottaessa kannattaa varautua myös siihen että voi kestää pari päivää ennen kuin ehdin jostain hommata sopivaa laatikkoa tms. juuri kyseistä sälää varten. Parempi olisi jos saisi monta samaan lootaan.

Isommat tulee yksittäin 6,90 - 8,90 posteilla, paksuudesta riippuen, muista pitää katsella erikseen mitä ne veloittavat.

EDIT: MYYDYT

- 2400G
- 1050 Ti
- Quadro M2000




-----

Näytönohjain
ASUS Phoenix 1050 Ti 4gb ---- MYYTY ----

Kunto: Käytin viimeksi jokunen kuukausi sitten, toimi silloin OK. Olen testannut vain HDMI-liitännän, sekä Displayport-liitännän. DVI:tä en voi testata kun ei löydy sopivaa kaapelia.

Tuuletin sirittää hieman. Eipä tuota itse ainakaan huomannut kovin hyvin kun kone oli pöydän alla piilossa. Kuulen sen lähinnä kun menen sinne koneen viereen kykkimään. Mainitaan kuitenkin, voi olla jossain vaiheessa
tuulettimen vaihto edessä tällä kortilla.

Alkuperäistä pakettia ym. ei enää ole.

Hinta: 45 eur

-----

Näytönohjain
NVIDIA Quadro M2000 - 4gb -- MYYTY --

Ostin käytettynä huutonetistä (myyjänä Teraset) "tilapäiskortiksi" ja käytin itse pari viikkoa. Nyt saa mennä eteenpäin.

Kortissa 4 x DisplayPort - liitäntää.

Hinta: 50 eur

En viitsi myydä alle tuon koska tästä saa esim. huutonetissä sen 52-62 eur, mitä näitä on viime aikoina siellä myyty.

-----

Arctic Freezer 33

Mukaan tulee kaikki kiinnikkeet. Ne mustat kumirinkulat olen hukannut.

Mukana EI ole tuuletinta, sen otin joskus muuhun käyttöön.

Hinta: 10 eur

-----

RYZEN 5 2400G ---- MYYTY ----

Tässä saattaa olla vikaa, tai sitten ei.

Tämä oli kaverin koneessa, ja hän oli ilmeisesti tehnyt tämän kanssa seuraavan mokan: Hän oli epähuomiossa laittanut sen väärinpäin siihen muovipakkaukseen jossa tämä alunperin oli. Sen takia muutama pinni oli ihan vähän vääntynyt kulmista. Ehkä noin 1 millin. Hän oli ne varovasti vääntänyt takaisin.

Sen jälkeen tämä tuli minulle, enkä ole tätä koskaan itse testannut.

Eli, saattaa toimia ihan hyvin, tai sitten ei. Joku voi tätä testata ja katsoa mitä tapahtuu jos kiinnostusta riittää.

Mukaan tulee alkuperäinen cooleri jota ei ole koskaan kokeiltu.

Kaupan saa tietysti purkaa jos ei toimi. En ota kuitenkaan vastuuta mistään mahd. oheisvahingosta tähän liittyen.

Hinta: 30 eur

-----

2 x TPLink langaton verkkokortti - TL-WN881ND

Myydään pakettina, ostaja voi kokeilla miten toimii. Itselläni kävi näiden kanssa näin:

Laitoin toisen koneeseen kiinni, se antoi satunnaisesti mustaa ruutua. Sitten otin sen pois ja laitoin toiseen koneeseen jossa se toimi täydellisesti. Laitoin siihen ensin mainittuun koneeseen näistä toisen, joka myös toimi.

Epäselväksi siis jäi onko jotain häikkää toisessa kortissa, koneessa, vai ei missään (joku outo yhteensopivuusongelma?). Ota näistä nyt sitten selvää... Mutta kuten sanottu niin päittäin koneesta toiseen vaihtamalla molemmat toimivat ihan hyvin ainakin minulla.

Yhteishintaan molemmat 10 eur

-----

Kotelon 5,25 paikkaan asennettava kiintolevyjen "valitsin".

Kiintolevyt yhdistetään tähän, ja napista valitsemalla voi ennen käynnistystä valita mitkä levyt saavat virtaa ja mitkä eivät. Jos esim. on koneessa kaksi käyttistä ja jostain syystä ei halua että käyttis 1 näkee käyttis 2
levyä tms...

Ei testattu lähiaikoina, kokeiltu pikaisesti joskus 1-2 vuotta sitten.

Hinta: 10 eur

-----


Trust Lance - Pöytämikrofoni.

Ostettu joskus yli vuosi sitten, käytetty muutaman kerran ja ollut siitä asti laatikossa.

Pari kertaa käytin tätä Teamspeakissa, jonkun mielestä ääneni ei kuulostanut hyvältä, toisen mielestä ihan OK. Epäselväksi jäi että oliko joku asetus, puhuinko siihen liian kaukaa vai mitä.

Tästä edullisesti jos joku haluaa sen kanssa touhuta ja kokeilla. Maksaa näemmä uutena 79,90 eur.

Mukaan EI tule USB-johtoa.

Hinta: 15 eur

-----


Steelseries QcK Heavy Medium -
Kangaspintainen/kumipohjainen paksuhko hiirimatto.

Koko noin 32 x 27 cm

Ostin, käytin muutaman tunnin, en pitänyt. Mielestäni kovapintaisessa parempi tuntuma. Tämä perkele ei myöskään tunnu millään suoristuvan täydellisesti, jos jollain on siihen joku kikka miten onnistuu...

Hinta: 5 eur

-----

Pocketbook Inkpad 3 sopiva kotelo.

Pinta on karhea, enkä tykännyt. Joku voi kokeilla mitä mieltä itse on.

Hinta: 4 eur

-----




Sijainti: Mynämäki

Maksu tilille tai Mobilepaylla

Noutaa saa, mutta myös posti kulkee.


1050ti.jpg
valitsin.jpg
ryzen2400g.JPG
quadro.jpg
kotelo2.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 305
Viestejä
4 219 498
Jäsenet
71 017
Uusin jäsen
Jaage

Hinta.fi

Ylös Bottom