Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuri tökkäsin tuon oman taulun viime viikolla seinälle kokeeksi. Magneettien asemointitarrakin oli hävinnyt johonkin joten puhdistin maalatun betoniseinän sillä isopropanolipyyhkeellä ja lykkäsin magneetit liimalla seinään. On tuo ainakin toistaiseksi pysynyt paikallaan. Kyseessä siis n. 70*50cm -taulu.
Hola Displaten omistajat. Onko näin, että paras lopputulos on edelleen se, että vedettään ruuvilla magneetti seinään ja displate siihen päälle? Vai onko se liimatarra johon magneetti tulee jopa saatu toimivaksi?
No ainakin täällä on pysynyt ihan hyvin viime heinäkuusta asti. 5kpl 32x45 läpysköjä joista yksi on kiinni keittiössä seinävanerissa ja neljä betoniseinässä. Puhdistaa alueen ja painaa teippiä hetken aikaa ennenkuin iskee taulun kiinni.
Mitä nyt itse oon saanut kaivettua netistä tietoa niin hiustenkuivaajalla tai vastaavalla lämmitellä ja rauhallisesti poistaa sen niin ei pitäisi lähteä maaleja, mutta luulenpa että se mahdollisuus on olemassa joka tapauksessa.Vieläkään en oo peilejä saanu seinälle teipillä, jota ehoteltiin aikasemmin.
Arveluttaa vielä kumpi on pahempi riesa. Ruuvien reiät seinässä vai maalipintojen lähtö
Kellään kokemusta siintä kun sitten ottaa sen teipin pois niin saako jollain lämmöllä/muulla konstilla teipit pois ilman että maalit lähtee?
Nämä ovat siis 4-piikkisiä taulukoukkuja, joita saa suunnilleen kaikista kaupoista. Koukusta sahataan/katkaistaan irti koukkuosa, jolloin jäljelle jää tasainen lätkä kolmella piikillä. Lätkän yläosaan viilataan muutaman millin syvyinen ura ja sitten lätkä seinälle haluttuun paikkaan normaalisti.Uusien magneettien sijaan virittelin itse taulut seinälle rautalangalla ja muokatulla taulukiinnikkeellä.
Joo, juuri tuollaisia käytin itse. Rautalangan paksuutta en muista, mutta luultavasti jotain tuollaista: Teräslanka Lux 0,8 mm x 9 m, ruostumatonAhaa, ok. Täytyypä ottaa huomioon tuokin vaihtoehto, ennen kuin meinaan asentaa noita kiskoja.
Tarkoitat siis näitä taulukoukkuja? Taulukoukku maxi, 3 kpl
Eikö tota saa suoraks taittamalla? Vaikka jotain pöydän kulmaa vasten tms. Massit takasin kun ei kuljetus onnistu ja käyttöön vaan.2 palautusta tehtynä UPS toimittamana. Nyt tuli DHL ja ei sitä suorana saa...