Lahjoitettu Seasonic M12-II 520W (80+% eff.), käyttämätön, Helsinki (LAHJOITETTU)

V-H

Liittynyt
23.08.2021
Viestejä
4
Annetaan pois parempaan kotiin:

Seasonic M12-II Bronze (80+% efficiency) Evo edition, 520 wattinen, täysin modulaarinen ATX-virtalähde, PCIe 6+2 "ready"
käyttämätön (varapowerina pidetty kaapissa),
vuonna 2016 ostettu (takuu vanhentunut 19 päivää sitten).

Sijainti: Helsinki, Töölö.
Toimitus: nouto (Töölöstä) tai julkisilla perille päiväsaikaan säänsalliessa (kerran lomalla), EI POSTITETA.

(poistettu sposti-osoitteen osa...)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.08.2017
Viestejä
304
Sopii. Selvittelen tässä miten voin tällä forumilla lähettää priva-viestin (menee hetki en näitä hetkeen käytellyt), niin saadaan paikka päätetty tarkemmin.
Ilmeisesti uusilla käyttäjillä ei ole oikeutta lähettää yksityisviestejä kahteen viikkon tunnuksen rekisteröinnistä (Sysopin ilmoitus asiasta).
Voin tehdä jonkinlaisen temporarymailin jossa kirjeenvaihtoa voidaan käydä, olettaen että asia käy.
 

V-H

Liittynyt
23.08.2021
Viestejä
4
Ilmeisesti uusilla käyttäjillä ei ole oikeutta lähettää yksityisviestejä kahteen viikkon tunnuksen rekisteröinnistä (Sysopin ilmoitus asiasta).
Voin tehdä jonkinlaisen temporarymailin jossa kirjeenvaihtoa voidaan käydä, olettaen että asia käy.
Ei tullut minulla mieleen, että koskisi muutakin kuin Myynti-ilmoituksia - kunhan saisi rauta uuden kodin (ja idea tästä tuli tämän aamun aikana).

Itse olen noista väliaikaisista sähköpostiosoitteista aika pihalla, joten jos pystyt sellaisen tekemään, niin kyllä rockaisi, eli käy noin.
 
Liittynyt
23.08.2017
Viestejä
304
Voit laittaa sähköpostia, minut tavoittaa sieltä (vaihdetaan ainakin puhelinnumerot sitä kautta).
Kun olet laittanut viestiä, niin editoi aloituspostaukseen sähköpostiosoitteesi ensimmäiset kaksi merkkiä (kirjainta) ja domain mistä lähetit viestiä, niin tiedän että oikea henkilö kyseessä.
 
Viimeksi muokattu:

V-H

Liittynyt
23.08.2021
Viestejä
4
Voit laittaa sähköpostia osoitteeseen bc7e6805ex@outlook.com, minut tavoittaa sieltä (vaihdetaan ainakin puhelinnumerot sitä kautta).
Kun olet laittanut viestiä, niin editoi aloituspostaukseen sähköpostiosoitteesi ensimmäiset kaksi merkkiä (kirjainta) ja domain mistä lähetit viestiä, niin tiedän että oikea henkilö kyseessä.
Viesti lähtetty. (ja toinenkin, kun unohtui puhelinnumero)

Terve, tässä safkalla juuri pähkäilin että vaikka olisinkin keksinyt luotettavan temppi-sposti-tahon, niin sinun se aloitus lähetettävä, koska muuten joku voi tulla väliin (jos lähettäisi minulle temppi-osoitteeseeni viestin, että minä noudan...). Hyvä aivojumppa tämä ollut, ja virkistänyt kummasti tämän lomapäivän menoa :-D

Editoin ekaan viestiin sähköpostiosoitteeni pyytämälläsi tavalla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 411
Viestejä
4 236 449
Jäsenet
71 206
Uusin jäsen
Jocn Rock

Hinta.fi

Ylös Bottom