Myydään Seasonic Focus+ 750 Platinum (oulu)

Tuote: seasonic ssr-750px modulaarinen virtalähde kaikkine hilppeineen tehtaan paketissa
Hinta: 100€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): tori 2024
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei
Muuta huomioitavaa: uudenveroinen virtalähde kaikkine hilppeineen paketissa.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): oulu
Toimitustapa: nouto tai posti ostajan lukuun
Maksutapa: käteinen tai mobilepay

20251004_172346.jpg

17595882815767819774233362078265.jpg

Minä vuonna tämä on valmistettu, ja mikä ATX-revikka? En löytänyt googlesta tuolla nimellä oikein tietoja muista, kuin uudemmasta saman nimisestä mallista?

Minä vuonna tämä on valmistettu, ja mikä ATX-revikka? En löytänyt googlesta tuolla nimellä oikein tietoja muista, kuin uudemmasta saman nimisestä mallista?
Ei näy tällaisia tietoja painetun mihinkään itse laitteeseen tai laatikkoon.

Julkaistu 2017. 2019 paranneltu ja lisätty mm. johtoihin konkat.
Eli myyjälle: löytyykö johdoista nuo konkat? Pitäis tuntua ja näkyä "klöntteinä".
Sillä sais jo osvoittaa vähän iästä.

Kaivelin paketista johdot ja tunnustelin, en hoksannut muita klönttejä niissä kuin nippusiteen oloiset pahkurat kutistesukan alla. Ei vaikuta siltä että johdoissa olisi mitään komponentteja välissä muuta kuin liittimet ja johtoa.

Onko sarjanumeroa? Siitä voinee päätellä valmistusajankohdan vuosi/kuukausi... Nimim. yksi myös kiinnostunut.

The serial number of all Seasonic power supplies starts with the letter R followed by four numbers followed by lots more letters and numbers.
The first four numbers after the R represent the year followed by the month.

Statistiikka

Viestiketjuista
290 518
Jäsenet
79 796
Uusin jäsen
Jamuli

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom