- Liittynyt
- 29.06.2023
- Viestejä
- 533
Omistan Seagaten 14TB kiintolevyn, jossa on CrystalDiskInfon mukaan uudelleensijoitusta odottavia sektoreita ja korjauskelvottomia sektoreita. Olen ostanut levyn käytettynä, eikä kuittia ole. Sarjanumeron perusteella takuuta on kuitenkin jäljellä 18.12.2026 asti.
Onko kenelläkään kokemusta Seagaten takuuvaihtoprosessista? Täytin eilen RMA-hakemuksen ja sain ohjeet levyn lähettämiseen Alankomaihin, mutta hommassa on yksi mutka. Minkäänlaisia yhteystietoja (puhelinnumero ja sähköpostiosoite) ei tullut, joten en pysty lähettämään levyä seurattavana pakettina (jos olen ymmärtänyt oikein). Onko joku lähettänyt Seagatelle levyä takuuvaihtoon ja osaisi neuvoa, miten postitus tulisi hoitaa? Kulut joutuu ilmeisesti maksamaan ainakin itse.
Toivottavasti joku osaa neuvoa asiassa. Kiitos!
Onko kenelläkään kokemusta Seagaten takuuvaihtoprosessista? Täytin eilen RMA-hakemuksen ja sain ohjeet levyn lähettämiseen Alankomaihin, mutta hommassa on yksi mutka. Minkäänlaisia yhteystietoja (puhelinnumero ja sähköpostiosoite) ei tullut, joten en pysty lähettämään levyä seurattavana pakettina (jos olen ymmärtänyt oikein). Onko joku lähettänyt Seagatelle levyä takuuvaihtoon ja osaisi neuvoa, miten postitus tulisi hoitaa? Kulut joutuu ilmeisesti maksamaan ainakin itse.
Toivottavasti joku osaa neuvoa asiassa. Kiitos!