Ei voi olla kommentoimatta. Otsikkoon viitaten niin se ei ole enääN vaan enää.
Aloituspostauksen jälkeen AP:
-Eikun joo pitää katsoa tuota Seagate ohjetta!
-Pitää kokeilla ladata Seagaten ohjelmisto, ja jos sieltä löytyy jotain asetusta asiaan.
Olisko näinkin yksinkertaiset asiat pitänyt tehdä ennen postaamista foorumille?
Joo ei siinä mulle mitään, jos vähän pipo kiristää
ja joku mittaus sillä tasolla, että varoo kusi sukassa puhekieltä, ihan tarkoituksellisen rennosti jossain keskustelupalstalla (mm. samasta syystä en käytä oikeinkirjoituskorjausta). Tiedän kyllä miten enää kirjoitetaan, jos edes ajattelee asiaa. Oisin toisaalta voinut ainakin otsikkoon panostaa, että kiitos sinällään hyödyllisestä palautteesta
Ja jos asiat on muuten niin vakavaa
niin kyllä, on normaalia jos tälläisellä palstalla sattuu aktiivisena oleen, että heittää mielenkiintoisen kysymyksen aiheesta, jolla muiden vaivaamisen lisäksi itse ongelmaan, on jokatapauksessa jokin syy vs. tilanne sen WD:n kanssa, jonka kanssa toiminut tismalleen samoin.
Eli kysymys jo sinällään sekin. Ja normaalia sosiaalista käytöstä. Ja itse ongelmaankin lopputulemana monenlaista vinkkiä sitten tulikin, eikä vain se Seagaten ohje ongelmaan. Tokihan messevän kuulosta kuinka ei ole edes lukenut ohjeita.
Otsikko myös oli, että tästä syystä ei enään Seagatea, eli myös ilmaus täysin tarpeettomasta ongelmasta, jota ei WD:ssä ole.
Ja vielä sellainen huomio, että WD:n kohdalla, en ole koskaan tarvinnut WD:n omaa ohjelmistoja mihinkään, vaan olisi vain tarpeettomana koneen täytteenä. Joten ei niin hassua, jos ei automaatio asioiden sujumiseen vielä itselle muodostunut, että edes ajatella että ainiin tässähän ois joku ohjelmakin tullut. Ihan windows kun sillä koneen omallakin kovolla pitäisi riittää.
Mutta tosiaan kun ei niin kuumeisesti kerennyt vielä ajatteleen ja tarttuun härkää sarvista