• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Seagate Exos X16 16Tt 3.5" SATA-600

Liittynyt
26.08.2020
Viestejä
55
Kiitos, olen ollut jo hetken kytiksellä milloin tulee isompia levyjä jonkinlaiseen tarjoukseen. Tämä näytti olevan halvin hinta hetkeen tämänkokoiselle levylle. Tuli otettua yksi nas boxiin.

Vinkkinä ilmaiset postit saa yli 300€ tilaukseen. Eli kannatti napata joku usb piuha yms muu pikkujuttu niin sanotusti ilmaiseksi koska postit olisi muuten joutunut maksamaan.
 
Liittynyt
13.03.2021
Viestejä
91
Vnkkinä ilmaiset postit saa yli 300€ tilaukseen.
Tilasin yhden ja sekin tuli ilmaisilla posteilla.

Ei tämä tosiaan mikään tajunnanräjäyttävä hinta ole mutta mielestäni todella hyvä diili ottaen huomioon 5v takuun joka varmasti toimii. Dustin Home on myös Seagaten "trusted partners" listalla. Tässä luettavaa miksi sillä on merkitystä jos kiinnostaa.
 
Liittynyt
26.08.2020
Viestejä
55
Tilasin yhden ja sekin tuli ilmaisilla posteilla.

Ei tämä tosiaan mikään tajunnanräjäyttävä hinta ole mutta mielestäni todella hyvä diili ottaen huomioon 5v takuun joka varmasti toimii. Dustin Home on myös Seagaten "trusted partners" listalla. Tässä luettavaa miksi sillä on merkitystä jos kiinnostaa.
Mulla työnsi postikulut mukaan kun olin menossa ostoskorista kassalle. :hmm:

Takuu oli itselläkin tässä nyt se mikä sai painamaan tilaa nappia. Huolettomat seuraavat 5 vuotta edessä tämän osalta.
 
Liittynyt
13.03.2021
Viestejä
91
Mulla työnsi postikulut mukaan kun olin menossa ostoskorista kassalle. :hmm:
Jossain kohtaa tilausta sivu näytti kokonaissummaksi n. 305e mutta postikulut hävisivät kun jatkoin tilausta. Ei valittamista.

Sain sarjanumeron jo, takuusivusto näyttää "Warranty Valid Until 20 August 2027". Tämän pitäisi ilmeisesti olla valmistuspäivä mutta edellisen tilauksen levyissä oli saapumishetkestä noin kuukausi ekstraa.
 
Liittynyt
13.03.2021
Viestejä
91
Toshiban cmr levyä myös 5v valmistajan takuulla saa onkohan tuo 272€ alv24% kanssa Saksasta: Toshiba MG08 Series MG08ACA16TE Festplatte 16TB

17€/TB.
Toshiba does NOT provide a direct repair service for anyone other than our OEM customers. It is not possible to make claims directly to Toshiba in cases of possible defects. Therefore you should NEVER send a defective drive to Toshiba representatives, because they cannot process this type of transaction!
Warranty Support | Toshiba Electronic Devices & Storage Corporation | Europe(EMEA)

Tästä syystä saavat puolestani jäädä kaupan hyllylle.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 507
Hmm eli niin noihin saa vain 2v takuun sitten, koska se on lakisääteinen minimi EU:ssa? "2.If you bought the Toshiba Hard Disk Drive from a shop, then guarantee claims can only be made with the shop which sold you the drive. The contents of the guarantee comply with the legal regulations in the country, in which the product was purchased. "

Ja lätty pitää lähettää sitten jacobille. Aika kuiva kyllä, jos kuluttajat eivät saa 5v takuuta levyille.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 353
Noin se menee WD:nkin kanssa. Reicheltiltä tilatuissa WD HC550:ssä takuu on WD:n mukaan


Serial NumberWarranty Status Model NumberDescriptionWarranty Expiration Date*
snipNO LIMITED WARRANTY0F38466PCM Drive ASM OEM-AP 16TB SATA 512e SE CMR P3 Power disable feature Not Support
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 350
Viestejä
4 198 899
Jäsenet
70 892
Uusin jäsen
hysteri

Hinta.fi

Ylös Bottom