Screenshot-ketju

Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 853
God of War, PS4 Pro





Jostain syystä screenshoteissa tulee mustat palkit sivuille vaikka pelatessa kuva skaalautuu pikselilleen oikein, ja tsekkasin vielä että varmasti skaalaus-asetukset kunnossa asetuksista. Kumma. :tdown:
 

Dudem

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 846
Factorio.jpg

Factorio (2).jpg

Factorio, tukikohdan kasvatusta ja hinkkausta. Iso yhtenäinen alue oikeassa reunassa on aurinkovoimala sekä niiden akustot. Numerot kartalla on omaksi muistiksi, montako yksikköä materiaalia on noissa kohdissa, kun tulee aika taas laajentaa. Vaaleansininen viiva kartalla on sähköverkko. Täytyy jossain vaiheessa ottaa lähikuvaa joistain alueista.

Ja mainitaan vielä, että tämä kartta on ilman bitereita (planeetan alkuperäis asukkaat, hmm "viholliset". :D ) sekä ilman saasteita. Saa keskittyä rakentamiseen ja säästää tietokoneen resursseja, peli mikrolagaa jo riittävästi.
 

Dudem

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 846
Factorio (3).jpg

Factorio (4).jpg

Nappasin parit kuvat lisää joissa näkyy vähän äksöniä. Robot (dronet) hakevat tavaraa ja laajentavat aurinkovoimalaa. Tuossa ehkä näkyy paremmin tuo kokoluokka, kun näkyy ukkeli, auto ja minimappi. Ukkeli tosiaan se kärpäsenpaska autosta hieman vasemmalle ja ylös. :p

Ylemmässä kuvassa näkyy hieman tuo ns. main bus, joka tällä kertaa tuli tehtyä vähän vasurilla kun ei jaksanut vedellä siistimpiä vetoja.. Ja main busin tarkoitus on siis tuoda käsitellyt materiaalit (kuparia, rautaa, terästä yms.) kätevästi kokoonpano koneille (assembling machine) käytettäväksi. Lisäksi vasemmassa ylänurkassa näkyy raketinlaukaisu alusta, piti ottaa kuva kun siinä oli raketti mutta unohtui. :(
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.03.2017
Viestejä
288
Cities: Skylines PC ja muutaman viikon projekti alkaa hiljalleen saamaan lopullista muotoaan, helmikuussa taisin ostaa tämän pelin ja enpä ole juuri muuta pelannutkaan sittemmin. Aiemmin testasin kymmeniä kertoja kuinka eri rakennusmuodot toimivat eri kartoissa ja jotkin taktiikat vaikuttivat toimivilta ja niiden pohjalta päädyin yrittämään tätä projektia: ympyräkaupunki!
ympyra07.jpg

ympyra10.jpg

Asukkaita nyt 180k mutta välillä oli vaikeuksia pitää asukkaita "kylässä" mutta nyt taas näyttää hyvältä ja siksi nyt olikin hyvä aika fiilistellä ottamalla kuvia yöllisestä kylästä. Lisää kuvia: https://photos.app.goo.gl/EKoupiARccwbUQuC8
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
Euro Truck Simulator 2. Promod käytössä niin pääsi Suomen maaperälle, kiinan traktorit kyydissä :)
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
742
The Crew, PC. Vielä alkuvaiheen "rupu" autoilla ja maisemissa, ei ole hurjemmin tullut ympäri Jenkkilää tullut etsittyä hienoja paikkoja vaikkakin tehtävien aikana on ollut jo maisemia :). Parit Datsunit ja Bemari

Coney Island



Amis-tunettu (Perf-spec) GT-R moikkaamassa Donaldia



Viva, Las Vegas. Nämä Raid-specit ovat kyllä "pyhäinhäväistyksiä" :D

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
5 620
Muistutetaan nyt taas näistä topicin säännöistä.
- Kuvien oltava omia
- 1-2 kuvaa per postaus
- Ei jälkikäteen muokattuja kuvia
- Ennen kuvaa maininta pelistä (koko nimi, ei lyhenteitä) ja alustasta


Cities Skylines (PC)
Aina välillä tähän kyllästyy ja sit taas starttaa uus kaupunki. Kovin isoja ei oo koskaa jaksanut rakentaa, suurin tais olla jotain +110000 asukasta. Nyt vähän rennommalla otteella, tiet saa olla mutkasia, noudattaa maaston muotoa, tyhjät alueet sallittu ja ruutukaavat vähissä. Tullut vähän elävämpi kaupunki näin, ja ruuhkatki pysyneet suht aisoissa ku välttänyt valtavia pilvenpiirtäjäryppäitä.

255710_20180619160228_1.jpg
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 853
Henk. koht haluaisin että tuo maksimimäärä nostettaisiin kolmeen kuvaan. Mutta ei sen enempää kiitos. Pysyy lanka siistimpänä ja skrollailu mukavempana kun ei tarvii skrollailla satoja kuvia per sivu..
 
Liittynyt
26.03.2017
Viestejä
288
Tuo rajoitus on kai myös siksi ettei kaikilla/kaikkialla ole supernopeaa nettiä ja kun pelikuvien pikselimäärä on niin suuri nykyään niin tämän ketjun avaaminen voisi kestää turhan kauan. Itselleni ei tosin juuri väliä mutta olen kuitenkin laittanut vain ne pari kuvaa per viesti näkyviin ja loput linkin taakse.

Cities Skylines (PC) Aina välillä tähän kyllästyy ja sit taas starttaa uus kaupunki. Kovin isoja ei oo koskaa jaksanut rakentaa, suurin tais olla jotain +110000 asukasta. Nyt vähän rennommalla otteella, tiet saa olla mutkasia, noudattaa maaston muotoa, tyhjät alueet sallittu ja ruutukaavat vähissä. Tullut vähän elävämpi kaupunki näin, ja ruuhkatki pysyneet suht aisoissa ku välttänyt valtavia pilvenpiirtäjäryppäitä.
Itsekään en ole jaksanut koskea koko peliin edellisten kuvien jälkeen mutta pitää kai tuo ympyräkaupunki jatkaa joskus "loppuun" ja katsoa miten se toimii. Jotenkin tuntuu että itselläni suunnittelussa pitää olla jokin juju mitä sitten noudattaa koko ajan mutta tuollaista vapaampaa kaavaa en ole testannut pitkään aikaan vaikka se olisi luultavasti rennompaa kuin normaali tarkka tapani.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 417
Voihan noi ylimääräiset kuvat laittaa vaikka spoiler tagien taakse piiloon niin ei häiritse muiden nettejä.

Sulkee tagin ja aukaisee seuraavan, muuten säännöistä samaa mieltä.
Eryisesti että minkä niminen peli niin ei tarvitse kysyä erikseen jos näyttää kiinnostavalta.

Edit: Tuli ihan Déjà-vu fiilis tuli tästä viestistä.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
742
The Crew, PC

Ei viitsinyt tehdä perinteistä "monster-truckia", vaan pikku-Fiat sai monster-specin. Taustalla Las Vegasia



Sunnuntaiajelulla jossain Nevadassa :)

 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
742
The Division, PC. Jäi aikoinaan PS4 Prolla vaiheeseen mennessä hermot siihen, etten hallinnut pädillä ammuskelua (ainakaan siinä tehtävässä :p).

Hieman "raatoja"



Joulun aikaa. Pitäähän sitä pipo olla :)

 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 853
Meikäpä vetää kolmen ruudun surroundilla, jää ultrawidekin kakkoseksi. :hungry:

Nah. Jos vielä leveämpää kuvaa haluaa niin sitten yksi 32:9 superwide näyttö ilman reunoja rikkomassa immersiota.

Pakko kyllä sano että DOOM on niitä harvoja pelejä joissa näytön virkistystaajuus on kuvasuhteita ja resoa tärkeämmässä roolissa. X34:n 100hz riittävä mutta enemmänkin kelpaisi..
 
Liittynyt
26.03.2017
Viestejä
288
Cities: Skylines PC ja muutaman viikon projekti alkaa hiljalleen saamaan lopullista muotoaan, helmikuussa taisin ostaa tämän pelin ja enpä ole juuri muuta pelannutkaan sittemmin. Aiemmin testasin kymmeniä kertoja kuinka eri rakennusmuodot toimivat eri kartoissa ja jotkin taktiikat vaikuttivat toimivilta ja niiden pohjalta päädyin yrittämään tätä projektia: ympyräkaupunki!


Asukkaita nyt 180k mutta välillä oli vaikeuksia pitää asukkaita "kylässä" mutta nyt taas näyttää hyvältä ja siksi nyt olikin hyvä aika fiilistellä ottamalla kuvia yöllisestä kylästä. Lisää kuvia: https://photos.app.goo.gl/EKoupiARccwbUQuC8
Tilanne 3kk myöhemmin: asukkaita tasan tuplasti enemmän eli 360k ja näyttäisi kasvavan vielä hiljalleen. Aika harvakseen olen enää jaksanut rakennella mutta tuota ympyräsuunnittelua olen yrittänyt jatkaa mikäli mahdollista/järkevää.
Cities_2018_08_17_15_53_18_286.jpg

Cities_2018_08_17_16_17_55_540b.jpg

Nyt alkaa viimein vaikuttamaan että alue on täyteen rakennettu mutta ehkä pienellä hiomisella voisi päästä lähelle 400k asukasmäärää. Lisää kuvia: https://photos.app.goo.gl/8rB9Qci39wvymSf39
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
603
Tilanne 3kk myöhemmin: asukkaita tasan tuplasti enemmän eli 360k ja näyttäisi kasvavan vielä hiljalleen. Aika harvakseen olen enää jaksanut rakennella mutta tuota ympyräsuunnittelua olen yrittänyt jatkaa mikäli mahdollista/järkevää.


Nyt alkaa viimein vaikuttamaan että alue on täyteen rakennettu mutta ehkä pienellä hiomisella voisi päästä lähelle 400k asukasmäärää. Lisää kuvia: https://photos.app.goo.gl/8rB9Qci39wvymSf39
Laivoilla kiva kulkea kaupungin läpi:vihellys:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 202
Viestejä
4 194 549
Jäsenet
70 871
Uusin jäsen
Hedelma

Hinta.fi

Ylös Bottom