Helpompi ku skippaat imgurit ja heität suoraa tohon laatikoon sen kuvan.
Hitman
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Helpompi ku skippaat imgurit ja heität suoraa tohon laatikoon sen kuvan.
Hitman
Sony: "It's not a bug, It's a feature".Veikkaan että noi on ikäänkuin kehykset. Mut äkkiäkös noi koneella croppaa.
Muistutetaan nyt taas näistä topicin säännöistä.
- 1-2 kuvaa per postaus
Itsekään en ole jaksanut koskea koko peliin edellisten kuvien jälkeen mutta pitää kai tuo ympyräkaupunki jatkaa joskus "loppuun" ja katsoa miten se toimii. Jotenkin tuntuu että itselläni suunnittelussa pitää olla jokin juju mitä sitten noudattaa koko ajan mutta tuollaista vapaampaa kaavaa en ole testannut pitkään aikaan vaikka se olisi luultavasti rennompaa kuin normaali tarkka tapani.Cities Skylines (PC) Aina välillä tähän kyllästyy ja sit taas starttaa uus kaupunki. Kovin isoja ei oo koskaa jaksanut rakentaa, suurin tais olla jotain +110000 asukasta. Nyt vähän rennommalla otteella, tiet saa olla mutkasia, noudattaa maaston muotoa, tyhjät alueet sallittu ja ruutukaavat vähissä. Tullut vähän elävämpi kaupunki näin, ja ruuhkatki pysyneet suht aisoissa ku välttänyt valtavia pilvenpiirtäjäryppäitä.
Nah. Jos vielä leveämpää kuvaa haluaa niin sitten yksi 32:9 superwide näyttö ilman reunoja rikkomassa immersiota.Meikäpä vetää kolmen ruudun surroundilla, jää ultrawidekin kakkoseksi.
Matalammat standardit..Ei muuten mennyt edes kauaa itseltä tottua reunoihin.
Tilanne 3kk myöhemmin: asukkaita tasan tuplasti enemmän eli 360k ja näyttäisi kasvavan vielä hiljalleen. Aika harvakseen olen enää jaksanut rakennella mutta tuota ympyräsuunnittelua olen yrittänyt jatkaa mikäli mahdollista/järkevää.Cities: Skylines PC ja muutaman viikon projekti alkaa hiljalleen saamaan lopullista muotoaan, helmikuussa taisin ostaa tämän pelin ja enpä ole juuri muuta pelannutkaan sittemmin. Aiemmin testasin kymmeniä kertoja kuinka eri rakennusmuodot toimivat eri kartoissa ja jotkin taktiikat vaikuttivat toimivilta ja niiden pohjalta päädyin yrittämään tätä projektia: ympyräkaupunki!
Asukkaita nyt 180k mutta välillä oli vaikeuksia pitää asukkaita "kylässä" mutta nyt taas näyttää hyvältä ja siksi nyt olikin hyvä aika fiilistellä ottamalla kuvia yöllisestä kylästä. Lisää kuvia: https://photos.app.goo.gl/EKoupiARccwbUQuC8
Tilanne 3kk myöhemmin: asukkaita tasan tuplasti enemmän eli 360k ja näyttäisi kasvavan vielä hiljalleen. Aika harvakseen olen enää jaksanut rakennella mutta tuota ympyräsuunnittelua olen yrittänyt jatkaa mikäli mahdollista/järkevää.
Nyt alkaa viimein vaikuttamaan että alue on täyteen rakennettu mutta ehkä pienellä hiomisella voisi päästä lähelle 400k asukasmäärää. Lisää kuvia: https://photos.app.goo.gl/8rB9Qci39wvymSf39