Myyty Schiit Modi 2U DAC [JKL] *60e*

Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
141
Myytävä tuote: Schiit Modi 2U
Hinta: 60e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Ostettu IO-techin foorumeilta käytettynä helmikuussa 2021.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei kuittia / ei takuuta
Muuta huomioitavaa: Toimiva Schiitin DAC. Ollut itsellä käytössä tähän päivään asti. Virtalähde mukaan.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Jyväskylä
Toimitustapa: Nouto tai postitus (postitukseen lisätään postikulut)
Maksutapa: MobilePay/Siirto/käteinen

Kuvia saa totta kai pyytämällä, ei tuossa mitään ihmeellistä nähtävää kyllä ole.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
141
Bump. Laitetaan tuolla 60e hinnalla myös postiin, jos joku tämän haluaa. Itselle tarpeeton, pääasia että tulee käyttöön. :)
 
Liittynyt
28.09.2021
Viestejä
4
Olis tarjolla 50e kauppa jos aikataulut osuu tänä perjantaina tai viikonpäästä perjantaina.
 

Mustalaa

Lepakkona Ozzfesteillä
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
517
Moro, tää kiinnostelisi, mutta:

Osaatko sanoa, että saako Windows 10:ssä pakotettua toslink-lähdön jotenkin semmoseen tilaan, että Windowsin oma järjestelmänlaajuinen äänensäätö edelleen pelaisi? Nyt on Genelecit kiinni ihan vaan rca:lla koneen takana ja noin 15% on sopiva äänenvoimakkuuden taso itselle siinä... Aikanaan muistan vain mäkillä toslinkin kytkemisen johtaneen siihen, ettei tietokoneelta pystynyt lainkaan säätämään äänenvoimakkuuta.
 
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
141
Moro, tää kiinnostelisi, mutta:

Osaatko sanoa, että saako Windows 10:ssä pakotettua toslink-lähdön jotenkin semmoseen tilaan, että Windowsin oma järjestelmänlaajuinen äänensäätö edelleen pelaisi? Nyt on Genelecit kiinni ihan vaan rca:lla koneen takana ja noin 15% on sopiva äänenvoimakkuuden taso itselle siinä... Aikanaan muistan vain mäkillä toslinkin kytkemisen johtaneen siihen, ettei tietokoneelta pystynyt lainkaan säätämään äänenvoimakkuuta.
Täytyy kyllä rehellisyyden nimissä sanoa, että itse en ole optista ulostuloa ikinä Windowsissa käyttänyt, joten en osaa sanoa.

Näin yleisenä nyrkkisääntönä kuitenkin audiosetupeissa jota olen itse noudattanut: aina DA-muuntimeen tai analogisesti vahvistimeen menevässä lähdössä lähtevästä laitteesta äänenvoimakkuus täysille. Ainoa mistä äänenvoimakkuutta tulisi säätää on vahvistin tai mikseri. Muuten vahvistin joutuu tekemään enemmän työtä vahvistaakseen äänen riittävälle tasolle, äänenlaatu on mahdollisesti huonompi ja herkempi kohinalle sekä muille virheäänille.
 

Mustalaa

Lepakkona Ozzfesteillä
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
517
Täytyy kyllä rehellisyyden nimissä sanoa, että itse en ole optista ulostuloa ikinä Windowsissa käyttänyt, joten en osaa sanoa.

Näin yleisenä nyrkkisääntönä kuitenkin audiosetupeissa jota olen itse noudattanut: aina DA-muuntimeen tai analogisesti vahvistimeen menevässä lähdössä lähtevästä laitteesta äänenvoimakkuus täysille. Ainoa mistä äänenvoimakkuutta tulisi säätää on vahvistin tai mikseri. Muuten vahvistin joutuu tekemään enemmän työtä vahvistaakseen äänen riittävälle tasolle, äänenlaatu on mahdollisesti huonompi ja herkempi kohinalle sekä muille virheäänille.
Jep. Samaa olen itse koittanut noudattaa. Mieluusti koittaisi löytää ratkaisun, jossa vaimo ei huomaa käytössä eroa totuttuun :btooth:. Vaihtoehtoisesti olisi helpompi saada anteeksi kuin lupa, mutta eipä näytä yhtä hyvään hintaan tähän hätään Schiitin Magnia (tai Sys'iä) löytyän. Hinta olisi ollut vallan sopiva, mutta ei auta kuin jatkaa sopivan laitteen etsintöjä :tdown:.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 537
Viestejä
4 165 809
Jäsenet
70 422
Uusin jäsen
Minibee

Hinta.fi

Ylös Bottom