Myytävä tuote: Schiit Lyr 2 kuulokevahvistin (reviewejä: Schiit Lyr 2)
Hinta: 265€ haettuna! <- meni tällä hintaa
Tuote ostettu: Olen vahvistimen toinen omistaja, alkuperäinen omistaja sveitsiläinen, joka tilannut laitteen Italiasta (index(v41)) Itse ostin vahvistimen 22.5.2017.
Kuitti löytyy: Schiitillä on 5v takuu - takuu siis voimassa. Tuote ostettu alunperin 28.5.2015
Muuta huomioitavaa:
Tästä jämäkkä ja voimaa puhkuva putkivahvistin kuulokkeille. Tämä vahvari ei todennäköisesti sen enempää löpinöitä kaipaa, kykenee ajelemaan käytänössä kaikkia kuulokkeita (paitsi elektrostaattisia)
Manuaali: http://schiit.com/public/upload/PDF/lyr_2_manual.pdf
Mukana tulee putket:
Edeltävä omistaja sanojensa mukaan ei käyttänyt paljoakaan tätä vahvistinta. Hänen sanojensa mukaan Telefunkeneissa oli n. 900h käytetty, minulta tullut vähintään 1500h tähän päälle.
Päällisin puolin vahvistin on hyvässä kunnossa, juurikaan näkyviä naarmuja ei löydy. Ainut ongelma, minkä itse olen havainnut, on yhden kumitassun irtoaminen pohjasta. Tämä on tallella, ja sen saa vaikka pikaliimalla kiinni.
Mukaan saa myös alkuperäispakkauksen, owner manualin ja alkuperäisen kuitin.
Sijainti: Kotka
Toimitustapa: Nouto/Postitus
Maksutapa: Tilisiirto
Kuvat: Imgur
Tuote myynnissä myös muualla.
Hinta: 265€ haettuna! <- meni tällä hintaa
Tuote ostettu: Olen vahvistimen toinen omistaja, alkuperäinen omistaja sveitsiläinen, joka tilannut laitteen Italiasta (index(v41)) Itse ostin vahvistimen 22.5.2017.
Kuitti löytyy: Schiitillä on 5v takuu - takuu siis voimassa. Tuote ostettu alunperin 28.5.2015
Muuta huomioitavaa:
Tästä jämäkkä ja voimaa puhkuva putkivahvistin kuulokkeille. Tämä vahvari ei todennäköisesti sen enempää löpinöitä kaipaa, kykenee ajelemaan käytänössä kaikkia kuulokkeita (paitsi elektrostaattisia)
Manuaali: http://schiit.com/public/upload/PDF/lyr_2_manual.pdf
- Impedance: 8-600Ω
- Gain: 7 (16.9db) or 1 (0 db), via rear switch
- Frequency response: 2Hz-500KHz, -3dB
- Max output power: 40V P-P przy 32 O (6W RMS)
- Power supply: 30W
- Size: 228 x 171 x 83 mm
- Weight: 3,2 kg
Mukana tulee putket:
- 2x Stock Tube
- 2x N23P OTK-1 Hi-Fi SILVER SHIELD Single Wire 6DJ8 E88CC Tube ~n. 30e arvoiset
- 2x Telefunken E88CC / 6922, näistä toinen on hajalla! Nämä kuitenkin ~230e arvoiset.
Edeltävä omistaja sanojensa mukaan ei käyttänyt paljoakaan tätä vahvistinta. Hänen sanojensa mukaan Telefunkeneissa oli n. 900h käytetty, minulta tullut vähintään 1500h tähän päälle.
Päällisin puolin vahvistin on hyvässä kunnossa, juurikaan näkyviä naarmuja ei löydy. Ainut ongelma, minkä itse olen havainnut, on yhden kumitassun irtoaminen pohjasta. Tämä on tallella, ja sen saa vaikka pikaliimalla kiinni.
Mukaan saa myös alkuperäispakkauksen, owner manualin ja alkuperäisen kuitin.
Sijainti: Kotka
Toimitustapa: Nouto/Postitus
Maksutapa: Tilisiirto
Kuvat: Imgur
Tuote myynnissä myös muualla.
Viimeksi muokattu: