• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

BF Sapphire PULSE AMD Radeon RX 6700 XT 12GB [Verkkokauppa.com] 329,99€

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 123
Tuote: Sapphire PULSE AMD Radeon RX 6700 XT 12GB
Tarjoushinta: 329€
Normaalihinta: 389€
Kauppa: Verkkokauppa.com
Voimassa: BF
Linkki: Sapphire PULSE AMD Radeon RX 6700 XT -näytönohjain 329,99
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta:

Muiden tarjousten postaaminen (varastaminen) jatkuu. Tämän keksi @Tepe , en minä.


Tästä melkein 2080 Ti/3070-tasoinen Radeon 12GB:n muistilla. Tarjous vielä kohtuullinen, niin nämä ei mene heti. Myös reilusti nopeampi kuin 7600 XT, mutta hitaampi kuin 7700 XT.
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 186
Tää on vähän siinä ja tässä :) tekis mieli ostaa kun etin noin 300€ näyttistä mutta toisaalta tekisi katsoa myös ihan BF tarjous 6750xt ... harkitaan
 
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
2 318
On ne vaan aivan poskettomissa hinnoissa edelleen. Tämä on yli kaksi vuotta vanha upper-mid tierin kortti, jolle tuo nykyinen "tarjoushinta" olisi ollut passeli hinta silloin kaksi vuotta sitten. Eipä siinä, pirun hyvä korttihan tuo on ja jaksaa kyllä vääntää erittäin hyvin edelleen. Olkkarin kakkoskoneessa on tämä tuuttaamassa 4K-telkkarille signaalia ja hyvin pyörii uudemmatkin pelit, ilman että tarvii isommin karsia mitään. Ei toki varsinainen "4K-kortti" ole, mutta pirun tyytyväinen olen 300€:llä vajaa vuosi sitten käytettynä ostettuun omaan yksilööni ollut.
 
Liittynyt
23.06.2019
Viestejä
262
Olisikohan tämä järkevä päivitys i5 8600K:n kaveriksi 1070 ti:n tilalle vai onko prosessori liian paha pullonkaula? Tarjous kiinnostaisi, en vaan osaa sanoa tuoko käytännössä lisää puhtia järkevässä suhteessa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 123
Olisikohan tämä järkevä päivitys i5 8600K:n kaveriksi 1070 ti:n tilalle vai onko prosessori liian paha pullonkaula? Tarjous kiinnostaisi, en vaan osaa sanoa tuoko käytännössä lisää puhtia järkevässä suhteessa.
1700151752050.png


Jotain tuota luokkaa noiden mukaan. Tosin muistia on 12GB, mutta joudut vaihtamaan valmistajaa Nvidia->AMD ja se tarkoittaa isoa ajurirumbaa ja pahimmassa tapauksessa Windowsin asentamista uudestaan.

--

Paljon sinulla on budjettia? Jimm'sillä olisi näitä tulossa tarjouksiin:
1700151881265.png

Ne on jo oikea päivitys.
 
Liittynyt
04.03.2020
Viestejä
89


Jotain tuota luokkaa noiden mukaan. Tosin muistia on 12GB, mutta joudut vaihtamaan valmistajaa Nvidia->AMD ja se tarkoittaa isoa ajurirumbaa ja pahimmassa tapauksessa Windowsin asentamista uudestaan.

--

Paljon sinulla on budjettia? Jimm'sillä olisi näitä tulossa tarjouksiin:

Ne on jo oikea päivitys.
Tartun tuohon ”ajurirumbaan” mielenkiinnosta. Mitä tarkoitat? Itse olen vaihdellut useamman kerran ristiin noita kortteja. Poistanut vaan edellisen kortin ajurit ja asentanut uudet. Aina on toiminut moitteetta eri firman kortit. Mitä tuossa voi siis käydä jos näin toimii? En ole ATM vaihtamassa korttia mutta vastaisuuden varalle olisi tietysti hyvä tietää:hmm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 123
Tartun tuohon ”ajurirumbaan” mielenkiinnosta. Mitä tarkoitat? Itse olen vaihdellut useamman kerran ristiin noita kortteja. Poistanut vaan edellisen kortin ajurit ja asentanut uudet. Aina on toiminut moitteetta eri firman kortit. Mitä tuossa voi siis käydä jos näin toimii? En ole ATM vaihtamassa korttia mutta vastaisuuden varalle olisi tietysti hyvä tietää:hmm:
Sinulla on enemmän kokemusta kuin minulla. Ongelmat-alueella vaan on paljon enemmän AMD-ongelmien parissa tappelevia.
(ja itsellä on tällä hetkellä Nvidia, mutta se voi muuttua varsinkin kakkoskoneessa ihan tarjousten mukaan)
(ja on RX 6600 hyllyssä, kakkoskoneessa vaan on tehokkaampi)
 
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
2 318
Eipä kyllä itselläkään ikinä ollut mitään ongelmia vaihtaa "lennosta" näyttistä kokonaan toiseen leiriin. Useamman kerran laittanut kokonaan koneen sisuskalut uusiksi emolevyä ja prossua myöten asentamatta Windowsia uusiksi ja koskaan ei ole mitään ongelmia ollut siitäkään.

Tämä "AMD:n ajuriongelmat" -meemi on myös minulle ilmiönä täysin tuntematon, enkä ole ikinä pistänyt merkille, että kummassakaan leirissä olisi mitenkään merkittävästi enemmän tai vähemmän ongelmia ajureiden kanssa. Toisaalta tapana on ollut, että riippumatta kortin väristä päivitän näyttisajureita harvakseltaan. Käytännössä ainostaan jos on ongelmia tai luvataan merkittäviä suorituskykyparannuksia johonkin peliin mitä oikeasti sillä hetkellä pelaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 595
Viestejä
4 205 683
Jäsenet
70 923
Uusin jäsen
Rezponze

Hinta.fi

Ylös Bottom