Sanoma myi Hintaseuranta- ja Huuto.net-palvelut

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
NOSTO
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 529
Sanoma Media Finland on myynyt Huuto.net ja Hintaseuranta.fi -palvelut. Liiketoiminta siirtyi 21. lokakuuta alkaen ePrice Oy:lle, joka keskittyy jatkamaan Huuto.netin ja Hintaseuranta.fi:n liiketoimintaa.

”Näemme Huudossa ja Hintaseurannassa vahvaa potentiaalia, ja haluamme investoida näiden palvelujen liiketoiminnan kehittämiseen ja kasvattamiseen”, ePrice Oy:n toimitusjohtaja Jari Piiponniemi toteaa.

Huuto.net ja Hintaseuranta.fi uudelle omistajalle - Sanoma Media Finland
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 881
Myyntihinnasta ei ole mainintaa ja onhan noita työntekijöitäkin aika vähän. Ehkä tuolla ei tehdä voittoa ja etsivät uutta strategiaa voiton tavoitteluun.

Teillähän on suora kilpailija Hintaseuranta.fi:lle.
 

svk

Apua, avatarini on sormi!
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
2 810
Ite käyttänyt viimeaikoina lähinnä hinta.fitä, kun hintaseuranta.fi oli ainakin vähän aikaan sitten aika tahmea käyttää. Huuto.nettiä taas en ole edes selannut vuosiin.
 

Timo 2

Tukijäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
11 789
Saapa nähdä onnistuuko uusi omistaja tekemään huuto.netistä entistä paskemman jos sellainen edes mahdollista on. Ei ole kyllä luottoa oikein että homma ainakaan paranisi.
Onhan huutonet kankea, jos haluaa tehdä nopeat kaupat noudolla, mutta onko huutonetissä jotain muutakin vikaa?
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Saapa nähdä onnistuuko uusi omistaja tekemään huuto.netistä entistä paskemman jos sellainen edes mahdollista on. Ei ole kyllä luottoa oikein että homma ainakaan paranisi.
Sitten vaan toriin kusetettavaksi, kyllä siellä raha kelpaa hermanneille jotka myyvät eioota.

Olen käyttänyt huuto.net 2002 lähtien ja yksikään ei ole minua sen kautta pystynyt kusettaan.
Tori.fi olen käyttänyt satunnaisesti muutamien vuosien ajan ja kusetuksia jo 4kpl vaikka olen tehnyt usein mielestäni riittävät turvatoimet.
Ei vaan toimi palvelu jos ei ole tunnistautumista eikä palaute järjestelmää.

Huuto.net on mielestäni paras paikka niille jotka haluaa tehdä rehdit kaupat, mulle tulee myydessäni esim.läppäri +1000e tilille ennakkoon ilman tinkimisiä tms.turhaa vääntämistä ja ilman epäilyksiä ja paketti lähtee matkaan josta jälleen yksi piste positiivisiin muille merkiksi rehellisyydestä.

(Kaikki myyjät ei vaan asu "naapurissa" joten Face to Face ei vaan yksinkertaisesti onnistu aina ja maantieteellinen sijainti myös vaikuttaa tähän)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 866
Onhan huutonet kankea, jos haluaa tehdä nopeat kaupat noudolla, mutta onko huutonetissä jotain muutakin vikaa?
Sitten vaan toriin kusetettavaksi, kyllä siellä raha kelpaa hermanneille jotka myyvät eioota.

Olen käyttänyt huuto.net 2002 lähtien ja yksikään ei ole minua sen kautta pystynyt kusettaan.
Tori.fi olen käyttänyt satunnaisesti muutamien vuosien ajan ja kusetuksia jo 4kpl vaikka olen tehnyt usein mielestäni riittävät turvatoimet.
Ei vaan toimi palvelu jos ei ole tunnistautumista eikä palaute järjestelmää.

Huuto.net on mielestäni paras paikka niille jotka haluaa tehdä rehdit kaupat, mulle tulee myydessäni esim.läppäri +1000e tilille ennakkoon ilman tinkimisiä tms.turhaa vääntämistä ja ilman epäilyksiä ja paketti lähtee matkaan josta jälleen yksi piste positiivisiin muille merkiksi rehellisyydestä.

(Kaikki myyjät ei vaan asu "naapurissa" joten Face to Face ei vaan yksinkertaisesti onnistu aina ja maa tieteellinen sijainti myös vaikuttaa tähän)
Huuto.netin isoin ongelma on sinne pesiytyneet jostain autotallista pyöritetyt kiinanpulju-paskalafkat jotka myyvät halpaa tilpehööriä ja muuta kiinankuraa suoltaen tuhansia ja tuhansia ilmoituksia joista samaa tavaraa on vielä useampi ilmoitus ja kaikenlisäksi paskovat näitä vielä aivan väärille alueille. Ylläpitoa näiden saaminen ruotuun ei kiinnosta pätkääkään koska nuo puljut maksavat niin hyvin huuto.netille jo pelkästään siitä ilmoitusten paljoudesta.

Lisäksi käytännössä pakollinen huuto plussan ostaminen tai tehomyyjäksi joutumisen matala kynnys ahistaa.
 
Viimeksi muokattu:

Walla

//TODO: Add Title
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
2 895
Huuto.netin palautesysteemi ja kaupankäynnin työkalut on ihan jees, ja huomattavasti paremmat kuin Torin. Ei se nouto tosiaan aina onnistu, varsinkin jos tavara ei ole ihan yleisintä mahdollista, tai ainakin hyviä kauppoja missaa helposti jos rajoittaa alueen lähinurkkiin. Eli ihan kehityskelpoinen alusta ja tiettyihin asioihin oikein hyvä, toisiin (esim. huonekalut noudolla) taas Torin systeemi on fiksumpi.

Huuto.netin suurin ongelma on minusta se, että se on vähän väliinputoaja laajuudeltaan. Niin suppea, että sieltä ei voi vain haulla löytää lähes mitä vaan (vrt. eBay/Amazon), mutta kuitenkin niin laaja (ja kiinanroskan jälleenmyyjiä täynnä), että selailemallakaan ei oikein löytöjen teko onnistu (vrt. vaikka foorumien kauppapaikat).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Torissa kauppoja vuodesta 2012. Minua on kusetettu tasan 0 kertaa. Tiedätkö miksi?

Teen kauppaa vain kasvotusten.
Joo ei vaan jokaisella onnistu face to face..
ehkä josain PK alueella helpompaa mutta kaikki ei asu siellä.

Teen 200-300 kauppaa(myynti+ostot)vuodessa joten FaceToFace rasittaisi muutenkin ihan turhaan, minulle helpompaa myydä tuote ja lähettää se postitse ja samoin myös noutaa se postitse aikatauluni puitteissa.
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
822
Joo ei vaan jokaisella onnistu face to face..
ehkä josain PK alueella helppompaa mutta kaikki ei asu siellä.

Teen 200-300 kauppaa(myynti+ostot)vuodessa joten FaceToFace rasittaisi muutenkin ihan turhaan, minulle helpompaa myydä tuote ja lähettää se postitse ja samoin myös noutaa se postitse aikatauluni puitteissa.
Mulla on noin 170km matkaa PK-seudulle, hyvin niitä kauppoja voi silti tehdä kasvotusten.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
21 881
Onhan huutonet kankea, jos haluaa tehdä nopeat kaupat noudolla, mutta onko huutonetissä jotain muutakin vikaa?
Viime vuosina ne kivat toiminnot on valuneet tehomyyjille ja maksulliseksi. En enää voi laittaa ilmoitusta, jossa on lähtöhinta 10€, "osta heti" hinta 20€ ja minimikorotus 2€. Tämä onnnistui ennen. Taisi olla myös pidemmät myyntiajat.

Lisäksi trokarit ovat löytäneet tiensä sinne, niin jos joku tuote on halpa, se ei ole halpa kauaa kun joku ostaa sen ja pistää myyntiin kalliimmalla.

--

Ehdottelu on kyllä kivaa ja sillä olen saanut kauppoja solmittua.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Mulla on noin 170km matkaa PK-seudulle, hyvin niitä kauppoja voi silti tehdä kasvotusten.
Sinä sitten teet niitä FaceToFace kauppoja minä vien postiin/matkahuoltoon paketit ja sieltä myös ne haen ja juuri silloin kun minulle sopii.
Ei tässä kerkeä jokaisen kanssa sopimaan aikoja/paikkoja FaceToFace kaupoille, sais olla jatkuvasti ajamassa eikä töistä tai mistään muustakaan tulis mitään.

Viimeiset ostokset jotka tällä viikolla tein sijaitsi 89km,150km,240km,390km päässä joten ei kiinnosta ajella mersun mittariin yhtäkään ylimäärästä KM jos ei ole pakko, paitsi jos mulle maksetaan siittä kunnon korvaus+työajasta myös.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 627
Sinä sitten teet niitä FaceToFace kauppoja minä vien postiin/matkahuoltoon paketit ja sieltä myös ne haen ja juuri silloin kun minulle sopii.
Ei tässä kerkeä jokaisen kanssa sopimaan aikoja/paikkoja FaceToFace kaupoille, sais olla jatkuvasti ajamassa eikä töistä tai mistään muustakaan tulis mitään.

Viimeiset ostokset jotka tällä viikolla tein sijaitsi 89km,150km,240km,390km päässä joten ei kiinnosta ajella mersun mittariin yhtäkään ylimäärästä KM jos ei ole pakko, paitsi jos mulle maksetaan siittä kunnon korvaus+työajasta myös.
Kyllä siellä huudossa on ihan reilusti niitä samoja helppoheikkejä mitä torista löytyy, kun nykyään noita varastettuja tilejä tuntuu olevan tarjolla näille jannuille kahmalokaupalla.
Kokemusta on. Joten noista sinun horinoista putoaa pohja omissa silmissä heti.
 
Liittynyt
31.01.2017
Viestejä
283
Niin Huutoa kuin Toriakin tulee säännöllisesti pläräiltyä. Huudon tunnistautuminen ja palautejärjestelmä kyllä luovat aivan eri tason turvaa, tosin kuin Torin villin lännen meininki. Kummassakin olen ollut sekä ostajana että myyjänä. Onnekseni en ole joutunut kusetetuksi kummassakaan. Torissa toki on joutunut funtsimaan asioita huomattavasti tarkemmalla syynillä.

Huudossa myyjänä voit valita vaaditko ostajalta tunnistautumista. Ja se tunnistautuminen nyt on äkkiä tehty. Jos joku potentiaalinen ostaja siitä vaatimuksesta alkaisi nillittämään, nii heippa hei.

Huuto Plus -palveluun on mennyt vuosien saatossa moni myyjän kannalta aiemmin ilmainen ominaisuus, mutta onhan sen palvelun jostain hillonsa revittävä. Jos tekee vähääkään enempi kauppoja siellä, ei tuo 9,99€ vuodessa tuosta Plussa -jäsenyydestä ole mikään kauhia hinta.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Kyllä siellä huudossa on ihan reilusti niitä samoja helppoheikkejä mitä torista löytyy, kun nykyään noita varastettuja tilejä tuntuu olevan tarjolla näille jannuille kahmalokaupalla.
Kokemusta on.
Sanotaan nyt suoraan että en usko että varastettuja tilejä on kahmalokaupittain jos ollenkaan, ehkä muutama satunnainen tapaus voi olla joista minä en kuitenkaan ole mitään kuullut.
Tässä on nyt joku yritys mustamaalata huuto.net koska jostain syystä et vain tykkää/osaa käydä siellä kauppaa josta johtuen sulla on joku kauppa mennyt täysin ketuiksi tai sitten sua on siellä onnistuttu huijaamaan.

Usein on nähnyt että joku ostelee 0palautteiselta myyjältä jotain halpaa tuotetta ja sitten ollaan pääauki laittamassa negatiivista kun olikin kusettaja :facepalm: En yhtään ylläty jos täällä huutonettiä mustamaalaava henkilö olisi juurikin kyseinen ostaja.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 627
Sanotaan nyt suoraan että en usko että varastettuja tilejä on kahmalokaupittain jos ollenkaan, ehkä muutama satunnainen tapaus voi olla joista minä en kuitenkaan ole mitään kuullut.
Tässä on nyt joku yritys mustamaalata huuto.net koska jostain syystä et vain tykkää/osaa käydä siellä kauppaa josta johtuen sulla on joku kauppa mennyt täysin ketuiksi tai sitten sua on siellä onnistuttu huijaamaan.

Usein on nähnyt että joku ostelee 0palautteiselta myyjältä jotain halpaa tuotetta ja sitten ollaan pääauki laittamassa negatiivista kun olikin kusettaja :facepalm: En yhtään ylläty jos täällä huutonettiä mustamaalaava henkilö olisi juurikin kyseinen ostaja.
Kokemuksella voin sanoa että kyllä noita varastettuja tilejä tuolla on, ei minua muuten olisi kusetettu ja rikosilmoitusta tehty. Ja rikosilmoituksen kautta sitten sain tietää että näitä varastettuja tilejä on näillä taparikollisilla käytössä oikein olan takaa.
Ei se paljoa auta että tilille on tehty tunnistautumiset kun koko tili itsessään on varastettu. Varastetuilla salasanoilla rötösteltiin Huuto.netissä

Ja sinun kirjoitukset tällä foorumilla on muutenkin pelkkää rölläämistä että en ihmettele jos saat siitä palkkaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 866
Huuto Plus -palveluun on mennyt vuosien saatossa moni myyjän kannalta aiemmin ilmainen ominaisuus, mutta onhan sen palvelun jostain hillonsa revittävä. Jos tekee vähääkään enempi kauppoja siellä, ei tuo 9,99€ vuodessa tuosta Plussa -jäsenyydestä ole mikään kauhia hinta.
Tämäpä se. Ja itsellä ainakin ärsyttää että tehomyyjäksi joutuu kun myy vähintään 50 tuotetta 12 kuukauden aikana. 50 voi kuulostaa paljolta mutta esim kirjoja tai levyjä tai muuta pikkutavaraa myydessä se ei oikeasti ole paljon. Tämän jälkeen joutuu maksamaan huuto.netille suojelurahaa 4,9% tuotteen hinnasta joka on mielestäni paljon.
 
Liittynyt
31.01.2017
Viestejä
283
Tämäpä se. Ja itsellä ainakin ärsyttää että tehomyyjäksi joutuu kun myy vähintään 50 tuotetta 12 kuukauden aikana. 50 voi kuulostaa paljolta mutta esim kirjoja tai levyjä tai muuta pikkutavaraa myydessä se ei oikeasti ole paljon. Tämän jälkeen joutuu maksamaan huuto.netille suojelurahaa 4,9% tuotteen hinnasta joka on mielestäni paljon.
Jaaa sitä se tehomyyjä tarkoittaa käytännössä. Ajattelin että se on vain jokin kovan myyjätykin titteli, jolla saa mainetta ja flaksia diskon tiskillä. :lol:
Noh, ehkä sitä tuon 50 myydyn tuotteen jälkeen täytyy vaan lisätä se 4,9% tuotteen hintaan jo valmiiksi.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Kokemuksella voin sanoa että kyllä noita varastettuja tilejä tuolla on, ei minua muuten olisi kusetettu ja rikosilmoitusta tehty. Ja rikosilmoituksen kautta sitten sain tietää että näitä varastettuja tilejä on näillä taparikollisilla käytössä oikein olan takaa.
Ei se paljoa auta että tilille on tehty tunnistautumiset kun koko tili itsessään on varastettu. Varastetuilla salasanoilla rötösteltiin Huuto.netissä

Ja sinun kirjoitukset tällä foorumilla on muutenkin pelkkää rölläämistä että en ihmettele jos saat siitä palkkaa.
En ole kanssasi samaamieltä ja pidän huuto.net hyvänä paikkana tehdä kauppaa niin sitten se tulkitaan rölläämiseksi,mutta toki sulla on vapaus mielipiteeseen kuten minullakin.

Toi linkin uutinen oli 2012 vuodelta satunnainen tapaus koska näitä ei ole paljoakaan ollut, sinä nyt satuit olemaan se joka astui "miinaan" mutta ei se takoita että niitä "miinoja" siellä lukuisia olisi eikä se tarkoita edes sitä että kyseessä olisi ollut varastettu tili joka pääsi huijaamaan, tupla tunnuksia ja positiivista palautetta omalle tilille joka saattaa varomatonta ostajaa huijata.
En tunne tapaustasi mutta tiedän että useat ostajat osaavat olla väliin pöhlöjä kun näkevät liian halvan tuotteen.
Tämäpä se. Ja itsellä ainakin ärsyttää että tehomyyjäksi joutuu kun myy vähintään 50 tuotetta 12 kuukauden aikana. 50 voi kuulostaa paljolta mutta esim kirjoja tai levyjä tai muuta pikkutavaraa myydessä se ei oikeasti ole paljon. Tämän jälkeen joutuu maksamaan huuto.netille suojelurahaa 4,9% tuotteen hinnasta joka on mielestäni paljon.
Tämä 50myytyä tosiaan toteutuu nopeasti, halvan tavaran kohdalla tämä ei paljoa lisää kuluja mutta kalliimmissa se on maximissaan sen 9.9e joka sitten täytyisi lisätä myyntihintaan tai kaivaa omasta taskusta.
Mutta onneksi toi on ainakin vielä rajoitettu tähän max 9.9e/myyty kohde.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Huutonetillä oli aikansa, mutta ei juma tilasin vähän käytetyt luistimet sieltä ja myyjä tiukkasi vielä lisäpostareita, kun oli oletettua kalliimmat. Sieltä tuli sitten käyrät luistimet. :facepalm: Toinen oli näytönohjain selvästikin jostain savustamosta savun ja pinnoitteen perusteella. Yllättäen ei toiminut ja taisin puolet ottaa postareissa tappiota. :facepalm: Ai niin sitten pukinkonttiin pelikonsolille peli ja pettymys oli suuri, kun se ei sitten toiminut. Myyjä väitti kovana, että toimi ennen lähetystä..:facepalm:
Tolkullisempaa oli ostaa uutta ja jättää kaatsikamat heimoveljien kuolinpesiin. Toki jotkut yrittäjät oli päteviä myyjiä.

Tori taitaa olla nykyään korvike tuolle ja paljon isommalle rojulle. Jonkinlainen mikko..mikkos sivusto oli hieman pirteämpi yhdessä vaiheessa kuin huutonet. Keltainen Pörssi oli vielä näitä kaikkia aikaisempi, kun tuli se lehtikin, mutta siirtyi hyvin pitkälti nettiin niin tarttenut maksaa mitään.

Hintaseuranta oli tyhjää täynnä verrattuna hinta.fi sivuun.
 
Liittynyt
17.07.2017
Viestejä
72
Jotenkin sitä on itse tykännyt Huuto.netistä paljon enemmän kuin nykyisestä Tori-meiningistä. On paljon joustavampi, turvallisempi ja muutenkin laajempi käytettävyys. Torissa ketuttaa ennen kaikkea vaikeus saada paikoitellen myyjään yhteyttä (ainoastaan viesti-mahdollisuus..), ainainen tinkaaminen 10e tavarastakin, tunnistautumisen ja sitä kautta luotettavuuden puute, sekä 90% porukasta ei poista ilmoitustaan netistä vaikka tavara olisikin myyty. Jos tarvitsee löytää esim. joku yksittäinen huonekalu läheltä ja nopeasti, sopii Tori siihen ihan hyvin. Oikeastaan kaikessa muussa Huuto.net on ollut paljon parempi. Iso ongelma toki nykyään juuri nuo Kiina-kauppiaat sekä porukan siirtyminen muihin palveluihin. Harmittaa juuri sen takia, että nuo muut palvelut ovat kaikkinensa yleensä paljon huonompia ja joudut etsimään asioita useasta eri paikasta. Ennen oli helpompaa kun suurin osa myi pelkästään Huuto.netissä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 760
Huutonet on hyvä mesta siinä missä torikin, kannattaako mitää paikkaa tuomita sen perusteella et niissä on huijareita. Vähän riippuu ostettavasta tuotteesta niin voit joutua kusetetuksi naamakaupoissakin :cool: Ei kannata ostaa liian halpaa vermettä suhteessa yleiseen hintatasoon :hammer:
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
165
Joskus aikoinaan tuli huutonettiä käytettyä enemmänkin (herran vuonna) ja homma pelasi. Toria satunnaisesti eikä pahaa sanottavaa. Tietää mitä hakee niin suht vahvoilla on, tietenkin kusetuksilta ei voi välttyä vaikka olisi itse KRP.

Jos ei uskalla riskiä ottaa vertaiskaupassa, että jossain vaiheessa lentää se kuuluisa niin sitten suunta kohti kikanttia.
 
Liittynyt
16.02.2017
Viestejä
554
Torissa ainakin äkkiä kun selaa niin tulee vastaan kymmeniä satavarmoja kusetusilmoituksia (ei kuvaa, ei puhelinnumeroa, tai jos on niin prepaid ja kyseenalainen hinta). Huutonetissä en ole kertaakaan joutunut kusetetuksi, torissa kerran.

Itse käyn useimmiten noutamassa tavaran siinä kohtaa kun hinta on yli muutaman sadan. Posti ja matkahuolto kun korvaavat helpohkosti jos tavara hajoaa, ja noudolla varmistuu ainakin siitä mitä saa.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
6 458
Torissa kauppoja vuodesta 2012. Minua on kusetettu tasan 0 kertaa. Tiedätkö miksi?

Teen kauppaa vain kasvotusten.
Eipä sekään auta enää sillä torissa kauppaa tehneitä on käännetty järjestelmällisesti pk-seudulla. Kannattaa ottaa ase mukaan jos ei halua tulla ryöstetyksi.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
6 458
Saman voi kohdata kun sopii noutokaupat esim. tämän foorumin kautta.
Pitäisin todennäköisyyttä tulla ryöstetyksi huomattavasti vähäisempänä io-techin kaltaisen kynis foorumin, kuin "elämäm koululaisten" yleisesti käytössä olevassa tori.fi:ssä. Mahdollista se on toki täälläkin.

Toriin toivoisi kyllä kipeästi jotain käyttäjäpalautejärjestelmää. Lisäksi tuo jokaisen ilmoituksen käsin hyväksyminen tuntuu naurettavalta prosessilta sillä tarkistavat pelkästään sen ettei kuvaa ole kopsattu jostain lehdistömateriaalista.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 690
Omat kokemukset huutonetissä myymisestä ollut se kun joku hupihuutaja huutaa siihen kohteeseen summan mutta kohteen sulkeuduttua ei ostajasta kuulu eikä hän vastaa viesteihin. Tässä käytännössä menee ainakin se viikko, koska ylläpidon mukaan x määrä aikaa pitää odottaa vastausta. Lopulta saat itse negatiivisen palautteen koska et myynyt sille ostajalle tuotetta vaan laitoit kahden viikon päästä uudelleen myyntiin. Näitä tälläsiä hupihuutajia tullut ainakin itselle siinä määrin etten tuon sivun kanssa halua olla enää missään tekemisissä. Eikä ylläpito tee asialle mitään.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Omat kokemukset huutonetissä myymisestä ollut se kun joku hupihuutaja huutaa siihen kohteeseen summan mutta kohteen sulkeuduttua ei ostajasta kuulu eikä hän vastaa viesteihin. Tässä käytännössä menee ainakin se viikko, koska ylläpidon mukaan x määrä aikaa pitää odottaa vastausta. Lopulta saat itse negatiivisen palautteen koska et myynyt sille ostajalle tuotetta vaan laitoit kahden viikon päästä uudelleen myyntiin. Näitä tälläsiä hupihuutajia tullut ainakin itselle siinä määrin etten tuon sivun kanssa halua olla enää missään tekemisissä. Eikä ylläpito tee asialle mitään.
Kun vaatii ostajalta palautteita niin se aika hyvin karsii nämä hupihuutajat mutta ei taida olla saatavilla kuin tehomyyjän/huuto plus käyttäjille.


Hupihuudoista tulevat negat lähtee yleensä 1-2päivässä pois omalta tililtä.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 378
Huuto.netin alkuaikoina ja DVD leffojen kultakaudella tuli myytyä ja ostettua muutama kymennen leffaa. Joku pelikin taisi tulla myytyä. Arvokkaimmasta päästä myyntejä taitaa olla muutaman satasen uudet retkeilytakit, mitkä itse hommasin 50% ja eivät sitten sopineetkaan. Ja vanha videotykkikin meni parilla sataa.

Enpä ole minnekään markkinapaikkaan vaivautunut kymmeneen vuoteen. Ei vain jaksa nähdä vaivaa muutaman kympin vuoksi ja käytettyä ei tule muutenkaan hommattua. Mahdollinen tappelu jostain vitosen posteista tai virheestä parinkympin tuotteessa... ei helvetti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 304
Tunnistautuminen on huuto.netin paras ominaisuus mielestäni. Kaksi myyntiä olen tehnyt Torissakin siten, että ostaja uskalsi lähettää rahat etukäteen kun ehdotin että laitan saman kohteen huuto.netin puolelle. Kohde kiinni heti huudon jälkeen, jolloin ostaja saa nimeni ja osoitteeni kolmannelta osapuolelta. Auttoi ehkä sekin, että vanhojen DVD, CD ja kirja -harrastusten jäljiltä minulla on huuto.netissä yli 500 palautetta ja kaikki positiivisia.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Tunnistautuminen on huuto.netin paras ominaisuus mielestäni. Kaksi myyntiä olen tehnyt Torissakin siten, että ostaja uskalsi lähettää rahat etukäteen kun ehdotin että laitan saman kohteen huuto.netin puolelle. Kohde kiinni heti huudon jälkeen, jolloin ostaja saa nimeni ja osoitteeni kolmannelta osapuolelta. Auttoi ehkä sekin, että vanhojen DVD, CD ja kirja -harrastusten jäljiltä minulla on huuto.netissä yli 500 palautetta ja kaikki positiivisia.
Sama homma, usein tulee linkiteltyä/lisättyä tuote huuto.net ja homma sujuu tori.fi myyjänä näin varsin hyvin.
Tosin väliin tulee tapauksia joita ei pysty millään vakuuttamaan rehellisyydestäni.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Ja nämä on näitä tapauksia, jossa voi vain katsoa peiliin. Se on oma vika, jos luovuttaa tavaran eteenpäin, ennen kuin rahat on varmasti omalla tilillä.
Tämä nyt vain kertoo siittä että Tori.fi ei voi luottaa keneenkään koska voivat esiintyä täysin anonyymeinä tai käyttää vaikka naapurin nimeä näin halutessaan,sen voi jopa tarvittaessa vaihtaa jos kyllästyy.
Kaikki tavat huijata on siis olemassa, kiitos järjestelmän joka tämän mahdollistaa.

Tori.fi mahdollistaa siis usealle tuloja täysin verovapaasti ja silti kyseinen porulla nauttii valtion tuesta ja elatuksesta.
Kaikki huijauksesta saadut tulot pitäisi automaattisesti lukea henkilön tuloksi jonka pitäisi vaikuttaa oikeuteen saada näitä tukia.
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
1 587
Tämä nyt vain kertoo siittä että Tori.fi ei voi luottaa keneenkään koska voivat esiintyä täysin anonyymeinä tai käyttää vaikka naapurin nimeä näin halutessaan,sen voi jopa tarvittaessa vaihtaa jos kyllästyy.
Kaikki tavat huijata on siis olemassa, kiitos järjestelmän joka tämän mahdollistaa.

Tori.fi mahdollistaa siis usealle tuloja täysin verovapaasti ja silti kyseinen porulla nauttii valtion tuesta ja elatuksesta.
Kaikki huijauksesta saadut tulot pitäisi automaattisesti lukea henkilön tuloksi jonka pitäisi vaikuttaa oikeuteen saada näitä tukia.
jos nuo rahat omalle käyttötilille tulee niin sossuhan vaatii siitä ne tiliotteet mutta helpostihan avaa toisen tilin johon tulee nuo huijatut rahat ja siitähän eine tiedä
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
515
Onhan huutonet kankea, jos haluaa tehdä nopeat kaupat noudolla, mutta onko huutonetissä jotain muutakin vikaa?
Sivu rikkoutuu, kun kolmannen osapuolen fontit on pois käytöstä (kuvaus ei näy lainkaan). Selaan nettiä aika paljon ja ainuttakaan vastaavaa tapausta ei ole tullut vastaan. Ylläpito käytännössä ilmoitti, ettei asialla ole väliä ("en ole koskaan kuullut tuosta asetuksesta"). Haluan ehdottomasti käyttää samaa fonttia ja kokoa joka sivulla.

2019-10-23 21_06_49-IBM Lenovo R60 intel CoreDuo - Huuto.net.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 304
Edit: ymmärsin @oxbird :in viestin väärin ja kirjoitin aluksi puuta heinää!

Aika surkeaa että eivät korjaa tuota ongelmaa. Varmasti on myös käyttäjiä, joilla on alentunut näöntarkkuus, ja jotka siksi suosivat omaa fonttiasetusta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
jos nuo rahat omalle käyttötilille tulee niin sossuhan vaatii siitä ne tiliotteet mutta helpostihan avaa toisen tilin johon tulee nuo huijatut rahat ja siitähän eine tiedä
Juu aivan niin, tuossa toki olisi hienoa jos nämä rikoshyödystä saadut varat sen käräjäoikeuden päätöksen perusteella katsottaisiin suoraan tuloksi tälle huijarille vaikkakin sitten takautuvasti.
Mutta joku haitta tuossa täytyisi olla että kusetus vähentyisi, nykyinen 6e/päiväsakko kun ei tunnu missään ja saako senkin sitten vieläpä jättää maksamatta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 866
jos nuo rahat omalle käyttötilille tulee niin sossuhan vaatii siitä ne tiliotteet mutta helpostihan avaa toisen tilin johon tulee nuo huijatut rahat ja siitähän eine tiedä
Onkohan ne just noita puljauksia ne huudossa silloin tällöin vastaantulevat "vaimoni kummin kaiman anopin kissa hoitaa juuri nyt lähetyksiä puolestani joten maksatko: Mirri Miukulainen FI06 xxxxx xxxxx xxxxx"

Tavara tosin on sina tullut ja ollut mitä pitääkin mutta hieman on tämä tuttu kuvio ihmetyttänyt.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
515
Aika surkeaa että eivät korjaa tuota ongelmaa. Varmasti on myös käyttäjiä, joilla on alentunut näöntarkkuus, ja jotka siksi suosivat omaa fonttiasetusta.
Lisäyksenä, koskee vain desktop-sivua. Huuto.netkin varmaan saa suurimman osan liikenteestä mobiilin kautta, mutta tämä ei toki välttämättä liity suoraan asiaan.
 

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 404
Huuto.net ei ole vielä mennyttä kauraa, vaikka lähellä on käyty. Tämä yritysosto kuulostaa hyvältä, sillä kummatkin sivut Hintaseuranta.fi ja Huuto.net kaipaavat uudistusta erityisesti puhelinkäytössä. Olen itse käytellyt Hinta.fi:tä tässä jo vuoden päivät ainakin, mutta saatan siirtyä kehittyneemmän palvelun puolelle milloin vaan, vaikka Tekin poppoota onkin mukava kannattaa.

Etäjälleenmyynnissä Huuto.net pieksee Torin, vaikka ilmoituksia on Huudossa vähemmän. Luulenpa että Tori kuhisee tänä päivänä huijareita, sillä näin näytönohjainilmoituksen hetki sitten Torissa mikä oli myös täällä Tekissä aivan samalla tuotekuvalla, mikä oli ihan Google-haulla selvitettävissä olevan alunperin Redditistä. Muitakin nopeasti sutaistuja ilmoituksia löytyy, ehkäpä pikaisen rahan toivossa. Torissa kannattaa olla siis hyvin varovainen, mutten syytä tästä Torin ylläpitoa, koska päivän selvästi sivusto on alunperin luotu sillä ajatuksella että siellä sovitaan jotain ja sitten nähdään kasvotusten. Tämän vuoksi ei ole palautejärjestelmää, mutta taas pikaviestitin on jolla voi helposti kysellä myyjältä lisää jos myydään jotain vähänkään mutkikkaampaa tavaraa. Muistakaa toki että kasvotustenkin voi tulla huijatuksi, joten jonkin sortin tuotteen tarkistus on usein paikallaan.

Huuto.net on selkeä paikka tehdä ilmoitus ja tarkistaa myyjän tausta. Luotettava myyjä usein luovuttaa numeronsa heti kun kysyy tai se on esillä profiilissa. Huudossakin toki kannattaa vähän seuloa tavaraa sen mukaan kuinka huoliteltu ilmoitus on. Hätäisesti tehty ilmoitus voi tarkoittaa myös hätäisesti lähetettyä että paketoitua tuotetta, eikä välttämättä kuntoluokituskaan ole sen tarkemmin harkittu. Ilman palautetta on vaikea saada luottamusta, joten kannattaa se tunnistautuminen ainakin tehdä.

Peukut pystyyn että Huuto kehittyy ja saisi ilmaiseksikin hinnoitella tuotteensa miten haluaa! @Algron28 mainitsema ilmoitusspämmi toivon mukaan loppuu kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 448
Onkohan tuo itseasiassa Italiainen yritys. Tuo Eprice oy ei ole kuin viikon vanha yritys.
ePRICE CORPORATE
Googlettelun perusteella ePrice Oy:n takaa löytynee "NewCorp Corporate Finance" eli Accuro Oy (sillä perusteella että ePrice Oy:n virallinen postiosoite on "c/o NewCorp Corporate Finance Aleksanterinkatu 15 B, 00100 Helsinki"
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 268
Koitetaanpas keskittyä sitten ketjun aiheeseen. Huuto.netin heikkouksien vertailu kilpailijoihin sopii vielä hyvin otsikon alle, mutta sitten kun sanailu menee pelkästään Tori.fi:hin tai myynti/ostokäyttäytymiseen liittyväksi, ollaan offtopicin puolella :tup:
 

a85

Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 009
Ihme jos huuto.net tuosta suosta nousee enää. Pelkona että uusi pulju pistää lisää myynnin työkaluja maksujen taakse. En ole huutonettiä itsekkään vuosiin käyttänyt, kun tuntuu ettei siellä mene mikään kaupaksi. Torissa ja muissa myyntikanavissa on mennyt tavarat paremmin kaupaksi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 377
Viestejä
4 159 027
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom