Samsungin laittaminen automaattisesti silent mode tiettyyn kellonaikaan

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Miten saan Samsungin äänettömälle esim klo 22-07? Do not disturbilla ei saa kuin kaikki mediaäänet äänettömäksi mutta silloin ei voi katsoa youtubea, kun ei kuulu äänet. Haluan siis että puhelin ei piippaile yöaikaan, kun tulee puhelu yms. Notificaatioita saa tulla mutta äänet ei saa kuulua.

Paras olisi äänet tai vibra mode 07-22 ja silent 22-07.

Onnistuuko Taskerilla?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 716
Miten saan Samsungin äänettömälle esim klo 22-07? Do not disturbilla ei saa kuin kaikki mediaäänet äänettömäksi mutta silloin ei voi katsoa youtubea, kun ei kuulu äänet. Haluan siis että puhelin ei piippaile yöaikaan. Notificaatioita saa tulla mutta äänet ei saa kuulua.

Paras olisi äänet tai vibra mode 07-22 ja silent 22-07.
No siis miksi laitat ne mediaäänet pois? Eihän ne nyt öisin mitään itsekseen piippaile.
 

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
No siis miksi laitat ne mediaäänet pois? Eihän ne nyt öisin mitään itsekseen piippaile.
En laitakkaan. Kerroin vain, että se on keksimäni ainoa keino jolla saan äänettömäksi aina tiettyyn aikaan.
Jos joku soittaa minulle, lähettää viestin, saan emailin etc. niin en halua, että puhelin hälyyttää kellon ollessa 22-07.
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 489
Miten saan Samsungin äänettömälle esim klo 22-07? Do not disturbilla ei saa kuin kaikki mediaäänet äänettömäksi mutta silloin ei voi katsoa youtubea, kun ei kuulu äänet. Haluan siis että puhelin ei piippaile yöaikaan. Notificaatioita saa tulla mutta äänet ei saa kuulua.

Paras olisi äänet tai vibra mode 07-22 ja silent 22-07.
Riippuu Samsungista mitä vakiona, Bixby laitteissa (rutiinit) paremmat mahkut säädellä vakiona eri aisoiden ääniasetukset tietyissä tilanteissa.

Jos ei moista laitetta, niin Taskerin jo mainitsit.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 716
En laitakkaan. Kerroin vain, että se on keksimäni ainoa keino jolla saan äänettömäksi aina tiettyyn aikaan.
Jos joku soittaa minulle, lähettää viestin, saan emailin etc. niin en halua, että puhelin hälyyttää kellon ollessa 22-07.
Mulle ei nyt vielä ihan selvinnyt että miksi se do not disturb ei siis kelpaa. Valitset siitä että kaikki muut menee äänettömälle paitsi ne mediaäänet, niin ei piippaile öisin ja Youtubessa toimii äänet.
 

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Mulle ei nyt vielä ihan selvinnyt että miksi se do not disturb ei siis kelpaa. Valitset siitä että kaikki muut menee äänettömälle paitsi ne mediaäänet, niin ei piippaile öisin ja Youtubessa toimii äänet.
Kerro mistä laitan esim sms äänet äänettömälle sen avulla? Itse en ainakaan löytänyt kuin notifikaatio asetukset sieltä per appi. Notifikaatiot pitää siis tulla mutta äänet ei saa kuulua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 716
Kerro mistä laitan esim sms äänet äänettömälle sen avulla? Itse en ainakaan löytänyt kuin notifikaatio asetukset sieltä.
Alla kuva, laitat tuolta exceptions alta kaikki ne päälle missä haluat että on äänet. Kaikki muu on äänettömänä.

Screenshot_20210320-211427_Settings - Copy.jpg
 

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Alla kuva, laitat tuolta exceptions alta kaikki ne päälle missä haluat että on äänet. Kaikki muu on äänettömänä.

Mutta silloin ei tule visuaalisia notifikaatioita niistä apeista joita ei ole valittu.
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 489
Mutta silloin ei tule visuaalisia notifikaatioita niistä apeista joita ei ole valittu.
Mikä Samsung puhelin sinulla on, monessa on nuo rutiniit joissa voi eri äänet säädella tapahtuman mukaan. Jos siis et halunnut puuttua ilmoituksiin, vaan pelkästään ääniin.
 

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Hei kiitos teille vinkeistä, sain asian ehkä ratkaistua. Eli Do not disturbi schedule 22-07, Calls, messages, and conversations - None, Alarms and sounds - Alarms and media, Apps - none, Hide Notifications - kaikki pois päältä.
 

?..

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.04.2018
Viestejä
3 125
Mikä Samsung puhelin sinulla on, monessa on nuo rutiniit joissa voi eri äänet säädella tapahtuman mukaan. Jos siis et halunnut puuttua ilmoituksiin, vaan pelkästään ääniin.
Kiitos Bixby vinkistä. En edes tiennyt noista rutiineista. Nyt kuitenkin näyttää, että sain asian ratkaistua ilman. Ehkä tulee käytettyä rutiineja johonkin muuhun.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 986
Viestejä
4 208 807
Jäsenet
70 999
Uusin jäsen
f1-fani1983

Hinta.fi

Ylös Bottom