Samsungin jälkikäteen muuttuvat tarjousehdot (S22 +150€ hyvityskampanja)

mRkukov

Hrrrr...
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 860
Samsung Galaxy S22 sarjan yhteydessä Samsungilla oli "150 euroa lisähyvitystä vaihdossa annettavasta vanhasta puhelimestasi". Ehdot olivat mallia 404 not found.

Nyt sitten kun kampanja vihdoin avautui (3.3.2022) niin samsungille kelpaakin vaihdossa vain erittäin tuoreet puhelimet:
1646301254589.png

Alkuperäinen kampanjasivu oli siis kokonaisuudessaan tässä:
2022-02-21 12.44.01 www.samsung.com 64cfcb4beab6.png2022-02-21 12.44.14 www.samsung.com 74de7e8c36ec.png

Toinen sivu oli buds kuulokkeita ja toinen +150€ lisähyvitystä. Ei mitään mainintaa mikä puhelin käy, joten oletus on että vanha puhelin käy.


1646301445260.png

Internet historia:
 
Viimeksi muokattu:
Chatissä laitoin palautetta, vastaus oletettu: Pahoittelut jos sivuilla oli epäselvyyttä.
 
Tässä aloituksessa mainitut sivut waybackmachinesta (22.2.) ja Yandexin cachesta (28.8.). Nyt kannattaa laittaa painetta Samsungille.
Chatissä laitoin palautetta, vastaus oletettu: Pahoittelut jos sivuilla oli epäselvyyttä.
Mikä on paras tapa ottaa yhteyttä Samsungiin?
Toiseen ketjuun kiitos. :D

E: kiitos modet
 
Niin siis sanotaanko tuolla nyt jossain että vanhempi puhelin ei käy? Se että niiden vaihtoarvo on 0e, ei pitäisi evätä tuota 150e lisähyvitystä?
 
Itse kysyin tuosta kampasta juuri ennen tilaamista Samsung chatista ja vastaus oli että tietyt merkit kelpaavat eikä edes tarvi olla toimiva. Ja äsken tuli sitten vastaus sähköpostiin sieltä kun tuosta kysyin uudestaan:

Koska emme itse ole mainostaneeet kampanjan yksityiskohtia, emme valitettavasti ole vastuussa väärästä informaatiosta. Valitettavasti meidän on noudatettava kampanjan ehtoja, joiden mukaan vain tietyt laitteet kelpaavat vaihtoon.

Listan vaihtoon kelpaavista malleista voit löytää osoitteessa:

https://2021.samsungpromotions.claims/flagshiptradein/fi-FI/qualifying


Eihän tää nyt näin voi mennä:mad:
 

Liitteet

  • keskustelu.png
    keskustelu.png
    47 KB · Luettu: 408
KKV pitäisi varma olla yhteydessä tästä.
KKV ohjeistaa ensin tekemään yritykseen reklamaation.

Tässä varmaan järkevintä ensin tehdä se 150€ hakemus ja laittaa siihen vain listan ulkopuolinen laite ja sen imei. En vielä testannut antaako se sitä laittaa, mutta jos antaa niin tekee pyynnön loppuun asti. Jos sitten pyyntö hylätään niin KKV varmasti kiinnostunut asiasta. Jos ei edes onnistu niin sitten tukilomakkeella tai sähköpostilla yhteyttä tukeen.
 
1646302262360.png

Tämähän se ongelmat tässä nyt on. Vain alle 2v vanhat puhelimet kelpaa. :sfacepalm:

Ei helkkari mitä sekoilua tää Samsungin meininki näissä uusissa. Ihan kuin siinä ei olisi riittävästi että nää kamppanjaehdot oli jälleenmyyjillä eri, osaa laitteista saa vain samsung.comista ja toimitukset sakkaa, niin sitten vielä tällaista. :thumbsdown:

Onneksi tuli jo oma tilaus peruttua kun Elisa jatkoi riittävästi sekoilua toimitusaikojen kanssa.
 
Tuon sivun kautta ei pysty edes valita vanhempia malleja.
Itse sain käsityksen, että suurin osa malleista käy trade-inissa, koska kun yritin tehdä testitilausta samsungin verkkokaupan kautta, oli mahdollisuus valita pari vuotta vanha honor puhelin. Trade-In arvo 0e, mutta pystyi laittaa kuitenkin samsungille trade-iniin. Tosi harhaanjohtavaa koska etukäteen ei ollut ilmoitettu mitään tiettyjä malleja.

Olisin tietenkin ostanut muualta jos ois ollut tiedossa etukäteen.
 
Tässä varmaan järkevintä ensin tehdä se 150€ hakemus ja laittaa siihen vain listan ulkopuolinen laite ja sen imei. En vielä testannut antaako se sitä laittaa, mutta jos antaa niin tekee pyynnön loppuun asti. Jos sitten pyyntö hylätään niin KKV varmasti kiinnostunut asiasta. Jos ei edes onnistu niin sitten tukilomakkeella tai sähköpostilla yhteyttä tukeen.
Ongelma on se, että hyväksyy vain nuo tietyt mallit.
 
Toiseen ketjuun kiitos. :D

E: kiitos modet
Tähän ketjuun tuon viestin laitoinkin.

Tässä tapauksessa varmaan oleellista on huomioida, että voiko Samsung viitata kampanjassa ehtoihin, jotka julkaistiin 3.3. Puhelin piti kuitenkin ostaa 24.2. mennessä, että kampanjaan voi osallistua. Minun mielestä tämän ei pitäisi olla mahdollista.
 
Tässä tapauksessa varmaan oleellista on huomioida, että voiko Samsung viitata kampanjassa ehtoihin, jotka julkaistiin 3.3. Puhelin piti kuitenkin ostaa 24.2. mennessä, että kampanjaan voi osallistua. Minun mielestä tämän ei pitäisi olla mahdollista.
Näinhän se käytännössä nyt yrittää tehdä. Kampanjan aikana ainoat ehdot oli viittaus pricacy-policy linkkiin, jossa ei ole, eikä ollut, mitään ehtoja. Muistaakseni se linkki palautti 404 sivua, mutta edes nyt sieltä ei löydy muuta kuin privacy policy, kuten jo osoitekin kertoo. Ei tässä nyt ihan kauheasti ole Samsungilla mahdollisuuksia rimpuilla. Luvattu mikä luvattu.
 
Nyt kun tämäkin meni näin niin ei enää tunnukaan niin luottavaiselta olo sen suhteen, että ennakkotilatuille, mutta kampanja-ajan jälkeen saapuneille luureille olisi kaupanpääliskuulokkeet tulossa :hmm:
 
Nyt kun tämäkin meni näin niin ei enää tunnukaan niin luottavaiselta olo sen suhteen, että ennakkotilatuille, mutta kampanja-ajan jälkeen saapuneille luureille olisi kaupanpääliskuulokkeet tulossa :hmm:
Ei nyt vielä kirota niitä. Niissä oli erikseen mainittu että "voi tulla myös myöhemmin kuin 40pv" jos ei ole saatavilla juuri silloin. -> viittaa siihen että tulee kyllä kun tulee.
 
Nyt kun tämäkin meni näin niin ei enää tunnukaan niin luottavaiselta olo sen suhteen, että ennakkotilatuille, mutta kampanja-ajan jälkeen saapuneille luureille olisi kaupanpääliskuulokkeet tulossa :hmm:
Kyllä ne kuulokkeet tulee. Samanlainen tilanne oli viime sykysynä Z Fold -sarjan kannssa jolloin toimitukset venyivät kuulokekampanjan yli. Tällöin kuulokkeiden tilaus hoidettiin suoraan Samsungin kautta, kun promootiokampanja oli jo kerinnyt loppua.

En usko että nuo kuulokkeet tulee olemaan ongelma.
 
Otin puhelimitse yhteyttä ja Samsungin kampanja-aspasta sain varmistuksen että tätä asiaa selvitetään. Kuulosti siltä, että on tullut aika paljon yhteydenottoja asiasta.
Heidänkin mielestään vaikutti aika suppealta listalta ja yrittää selvittää asiaa.

Kannattaa muistaa, että kampanja avattiin vasta tänään. Asiat saattaa muuttua, etenkin kun on ollut paljon yhteydenottoja. Pyysin mailitse päivityksiä.

Odottelen varmaan viikon tai pari ainakin, ennenkuin lähden edes kysymään asiasta KKV puolelta. Nää kannattaa lähtökohtaisesti selvittää kampanjan järjestäjän kanssa. Jos ei tuu muutosta niin sit vaan yhteys kuluttajaneuvontaan :)
 
Hmm.. ainakin Samsungin myyntisivulla oli alusta alkaen alalaidassa lista malleja jotka käyvät vaihdossa. Muistan koska tuijottelin sitä tovin ennen kun laitoin tilauksen sisään 10.2.

EDIT:
Olikin valmistajia1646308767285.png
Vastaan tässä ketjussa. Eikö tämä viimeistään todista Samsungin kyseenalaisen toiminnan, kun listassa mainitaan esim. OnePlus mutta nyt OnePlussan luurit ei kelpaakaan? Voitko laittaa vielä sivun, mistä laittamasi lista löytyy?
 
Otin puhelimitse yhteyttä ja Samsungin kampanja-aspasta sain varmistuksen että tätä asiaa selvitetään. Kuulosti siltä, että on tullut aika paljon yhteydenottoja asiasta.
Heidänkin mielestään vaikutti aika suppealta listalta ja yrittää selvittää asiaa.

Kannattaa muistaa, että kampanja avattiin vasta tänään. Asiat saattaa muuttua, etenkin kun on ollut paljon yhteydenottoja. Pyysin mailitse päivityksiä.

Odottelen varmaan viikon tai pari ainakin, ennenkuin lähden edes kysymään asiasta KKV puolelta. Nää kannattaa lähtökohtaisesti selvittää kampanjan järjestäjän kanssa. Jos ei tuu muutosta niin sit vaan yhteys kuluttajaneuvontaan :)
Joo laittakaa ihmeessä asiallisia viestejä sinne Samsungin suuntaan. Tämä on vasta julkaistu kamppanja (heh heh) ja varmasti tekevät muutoksia kun riittävän moni asiasta huomauttaa. Kyllähän tuossa gigantit ja poweritkin olisivat ongelmissa jos ovat omille asiakkailleen luvanneet 150€ ja eivät sitä saisi Samsungilta. Siinä menisi aika monen ison firman luotto Samsungin kamppiksiin ja loppuisi yhteistyö aika nopeasti jos joutuvat omasta pussista nuo maksamaan. Suomessa on kuitenkin aika vahva kuluttajasuoja tällaisissa tapauksissa.
 
Otin puhelimitse yhteyttä ja Samsungin kampanja-aspasta sain varmistuksen että tätä asiaa selvitetään. Kuulosti siltä, että on tullut aika paljon yhteydenottoja asiasta.
Heidänkin mielestään vaikutti aika suppealta listalta ja yrittää selvittää asiaa.

Kannattaa muistaa, että kampanja avattiin vasta tänään. Asiat saattaa muuttua, etenkin kun on ollut paljon yhteydenottoja. Pyysin mailitse päivityksiä.

Odottelen varmaan viikon tai pari ainakin, ennenkuin lähden edes kysymään asiasta KKV puolelta. Nää kannattaa lähtökohtaisesti selvittää kampanjan järjestäjän kanssa. Jos ei tuu muutosta niin sit vaan yhteys kuluttajaneuvontaan :)

Hienoa, että useampi kuluttaja ottaa yhteyttä Samsungiin asiaan liittyen. Tämä kampanja oli myös yksi iso tekijä sille, että itsekin tuli laitettua S22 tilaukseen (toimitus kylläkin näyttää myöhästyvän koko ajan, mutta jos se sieltä jossain vaiheessa tulisi :) ). Itse ainakin sain tilatessa sen kuvan, että pystyisin mukisematta laittamaan nyt käytössä olevan S9:n palautukseen ja saisin siitä sen 150e hyvityksen.
 
Ketjun kommenttien perusteella chat aspasta tullut pushbackia, mutta soittaminen sujui ongelmitta. Varmaan aika kaaos siellä perus duunarien keskuudessa. Kannattaa ilmoittaa asiasta, mutta tosiaan asiallisesti :thumbsup:

Edit
Iso osa tästä saattaa liittyä siihen, että chat ja email viesteistä jää mustaa valkoisella asiakkaalle. Siellä puolella ei siis välttämättä uskalleta asiasta puhua sen enempää (tai on suoraan kielletty), mutta puhelinaspassa oltiin tietoisia asiasta eikä mitään kiistelty/yritetty pistää vastaan.
Puheluista pitäisi jäädä kuitenkin tallenteet Samsungille.
 
Sama koskee Tab8 keyboard covereita. Tosin se kamppis vaan katosi kaikkialta. Tuli aika ihmeellinen olo kaikkiaan.
 
Itse otin emännän tilatessa nuo kamppanjan perussivut talteen, mutta noita tarkempia ehtoja en ( Samsung Promotions ). Muistelisin, ettei tuo sivu silloin aiemmin yksinkertaisesti toiminut? Olikohan kellään screenshottia, jossa näkyy URL?

Täten Samsung ei voi millään tapaa jälkikäteen kumota mahdolllisuutta täydelliseen 150e+vaihtoarvo hyvitykseen, puhelimesta riippumatta. Jos siellä olisi ollut jotain vahvoja rajoituksia vaihtopuhelimelle, olisihan se pitänyt mainita kampanjan perusehdoissa hyvin selkeästi, listan kanssa.
 
Sain Samsungilta vastaukseksi sähköpostilla samat lätinät, kuin moni muukin näyttää eri fooruilla saaneen, joten tein tästä äsken kantelun kuluttajaviranomaiselle. Ei näitä kampanjaehtoja tällein jälkikäteen muutella.
 
Sain Samsungilta vastaukseksi sähköpostilla samat lätinät, kuin moni muukin näyttää eri fooruilla saaneen, joten tein tästä äsken kantelun kuluttajaviranomaiselle. Ei näitä kampanjaehtoja tällein jälkikäteen muutella.
Sain itekkin paluu postia kun vastailin aikaisempaan viestiin mikä oli tuolla toisessa ketjussa.

"Kiitos sähköpostistasi.

Ymmärrämme pettymyksesi ja olemme nostaneet tiedustelusi asiaankuuluvan osaston arvioitavaksi.

Voimme vakuuttaa, että tarjoamme tilanteesta uutta tietoa heti, kun on mahdollista.

Ennen kuin meillä on päivitys tästä, meidän on kuitenkin noudatettava kampanjan ehtoja.

Hyväksytyt vaihtolaitteet ja palkkion arvot löydät kampanjan edoista, taulukosta 2."

Katellaan nyt hetki mitä tapahtuu ennen kuin laitan asiaa eteenpäin.
 
Sain itekkin paluu postia kun vastailin aikaisempaan viestiin mikä oli tuolla toisessa ketjussa.

"Kiitos sähköpostistasi.

Ymmärrämme pettymyksesi ja olemme nostaneet tiedustelusi asiaankuuluvan osaston arvioitavaksi.

Voimme vakuuttaa, että tarjoamme tilanteesta uutta tietoa heti, kun on mahdollista.

Ennen kuin meillä on päivitys tästä, meidän on kuitenkin noudatettava kampanjan ehtoja.

Hyväksytyt vaihtolaitteet ja palkkion arvot löydät kampanjan edoista, taulukosta 2."

Katellaan nyt hetki mitä tapahtuu ennen kuin laitan asiaa eteenpäin.

Täysin sama sähköposti tuli myös itselle, eli siellä on vakiovastaus valmiina kun kysyjiä ilmeisesti riittää..
 
Täysin sama sähköposti tuli myös itselle, eli siellä on vakiovastaus valmiina kun kysyjiä ilmeisesti riittää..
Ehkä kuitenkin positiivista että asiaa kuitenkin tutkitaan, ainakin Samsungin mukaan. Eriasia sitten johtaako se mihinkään.
 
Onko kukaan tehnyt valitusta KKV:lle? Pitäisikö tästä tehdä joukkokanne KKV:lle? Aspa vain puhuu mitä Samsungilta on opastettu, vain listassa olevat puhelimet kelpaa.
 
Onko kukaan tehnyt valitusta KKV:lle? Pitäisikö tästä tehdä joukkokanne KKV:lle? Aspa vain puhuu mitä Samsungilta on opastettu, vain listassa olevat puhelimet kelpaa.
Juuri mietin että en ota koko puhelinta käyttöön kun se ensi viikolla tulee. Ostin puhelimen elisalta ja ajattelin että en jaksa perua ja vaihtaa DNA:lle, koska sama vaihtohyvitys piti saada samsungin kautta. KVV:llä on 18kk jono asioiden käsittelyssä.
 
Juuri mietin että en ota koko puhelinta käyttöön kun se ensi viikolla tulee. Ostin puhelimen elisalta ja ajattelin että en jaksa perua ja vaihtaa DNA:lle, koska sama vaihtohyvitys piti saada samsungin kautta. KVV:llä on 18kk jono asioiden käsittelyssä.
Hei

Kiitos yhteydenotosta Kuluttajaneuvontaan.
Kuluttajaneuvonta on valtakunnallinen palvelu, josta saa tietoa kuluttajan oikeuksista.

Asia: Mainoskampanja, hyvitys vanhasta älypuhelimesta, rajoitus/ehdot muuttuivat
Asiatunniste Kuluttajaneuvonnassa: XXXXXXXX

Teen asiasta valvontailmoituksen Kuluttaja-asiamiehelle.

Valvontailmoitukset ovat kuluttaja-asiamiehelle tärkeitä indikaatioita siitä, mihin asioihin valvontatoimia voisi ja pitäisi kohdistaa.

Jokaiseen yhteydenottoon ei tule yksilöllistä vastausta ilmoittajalle, koska kyse on kollektiivisista valvonta-asioita.

Tervehtien,

Ilmoitettu ja tuollainen vastaus tuli. Katsotaan miten tämän kanssa jatkuu. Itselle tuo extra oli extraa, mutta osalle varmasti yksi syistä ostaa koko luuria. Itsellä olisi ihan toimintakunnossa olevaa galaxy s2:sta tarjolla. :)
 
Tässä vaiheessa alkaa olla jo aika tehdä ilmoitus. Laitan itsekin ilmoituksen KVV puolelle. Asiaan puututaan tai sitten ei, mutta joka tapauksessa hyvä ilmoittaa asiasta.
Puhelinkeskustelun jälkeen en ole saanut mitään päivitystä sähköpostitse. Turha sinne enää on ottaa yhteyttä jos firman linjaus on tiukka X, eikä työntekijät voi vaikuttaa siihen. Ohjeistuksena KVV puolelta on kuitenkin se, että tulisi ensiksi ottaa yhteyttä myyjään.
 
Oliko tämä hyvityskamppis sampan oma jota jälleenmyyjät myös toteuttivat? Jos sampan kamppis niin miksi liikkeissä ei ollut samaa rajoitusta kuin sampalla? Tai ehkä oikeammin on kysyä miksi sampalla oli rajoitukset ja muilla ei. Samppa varmaan maksaa viulut molemmissa tapauksissa, jos kamppis oli sampan?
 
Oliko tämä hyvityskamppis sampan oma jota jälleenmyyjät myös toteuttivat? Jos sampan kamppis niin miksi liikkeissä ei ollut samaa rajoitusta kuin sampalla? Tai ehkä oikeammin on kysyä miksi sampalla oli rajoitukset ja muilla ei. Samppa varmaan maksaa viulut molemmissa tapauksissa, jos kamppis oli sampan?
Samsung malsaa operaattoreille/jälläreille tuon extra 150e mutta jälleenmyyjät vpivat hoitaa vaihtolaitteen omien kanaviensa kautta jolloin niillä on vapaammat kädet esim laitteiden vastaanottamisen kanssa.
 
Oliko tämä hyvityskamppis sampan oma jota jälleenmyyjät myös toteuttivat? Jos sampan kamppis niin miksi liikkeissä ei ollut samaa rajoitusta kuin sampalla? Tai ehkä oikeammin on kysyä miksi sampalla oli rajoitukset ja muilla ei. Samppa varmaan maksaa viulut molemmissa tapauksissa, jos kamppis oli sampan?
Aspan vastaus tuohon oli:
Jos liike maksaa hyvityksen heti, emme siihen voi vaikuttaa mitä puhelimia he hyväksyvät. Jos jälleenmyyjä ei anna alennusta heti, niin sitten toimitaan meidän ohjeiden mukaan jotka tuolla sivulla lukee
 
Aspan vastaus tuohon oli:
Jos liike maksaa hyvityksen heti, emme siihen voi vaikuttaa mitä puhelimia he hyväksyvät. Jos jälleenmyyjä ei anna alennusta heti, niin sitten toimitaan meidän ohjeiden mukaan jotka tuolla sivulla lukee

Ja kun kampanja alkoi ja ihmiset ostivat ennakooon puhelimia, mitään ei lukenut sampan sivuilla.
Kyllähän tuosta tulee hieman kusetettu olo tulee, varsinin kun saman aikaan ( ennen sampan omaa rajoitelistaa ) liikkeistä sai hyvitystä.

Periaatetasolla tuollaisten rajoitteiden lisääminen jälkikäteen on varsin kyseenalaista, jos ostotilanteessa mainostetaan hyvitystä ilman rajoitteita.
 
Ja kun kampanja alkoi ja ihmiset ostivat ennakooon puhelimia, mitään ei lukenut sampan sivuilla.
Kyllähän tuosta tulee hieman kusetettu olo tulee, varsinin kun saman aikaan ( ennen sampan omaa rajoitelistaa ) liikkeistä sai hyvitystä.

Periaatetasolla tuollaisten rajoitteiden lisääminen jälkikäteen on varsin kyseenalaista, jos ostotilanteessa mainostetaan hyvitystä ilman rajoitteita.
Tuohan on selvää kustetusta. Luulin että Samsungilla olisi osattu ajatella, että kampanjaehdot esitetään selkeästi jo heti kampanjan alussa, jolloin vältetään paskan päätyminen tuulettimeen. Nyt kun selkeitä ehtoja ei ollut, niin oikeastaan nuo jälleenmyyjien hyväksyvät vaihtoluurit oli ainoa indikaatio siitä mitä puhelimia kampanjaan hyväksytään (=kaikki). KKV saisi ottaa Samsungia tukasta ja antaa tuppivyötä urakalla, mutta epäilen etteivät jaksa alkaa ison firman kanssa taistelemaan, mutta kokeillaan.
 
Tuohan on selvää kustetusta. Luulin että Samsungilla olisi osattu ajatella, että kampanjaehdot esitetään selkeästi jo heti kampanjan alussa, jolloin vältetään paskan päätyminen tuulettimeen. Nyt kun selkeitä ehtoja ei ollut, niin oikeastaan nuo jälleenmyyjien hyväksyvät vaihtoluurit oli ainoa indikaatio siitä mitä puhelimia kampanjaan hyväksytään (=kaikki). KKV saisi ottaa Samsungia tukasta ja antaa tuppivyötä urakalla, mutta epäilen etteivät jaksa alkaa ison firman kanssa taistelemaan, mutta kokeillaan.
KKV on ennenkin puuttunut Samsungin toimintaan ja lopputuloksena takuuehtoja muutettiin kuluttajan kannalta paremmiksi (eli lain mukaisiksi). Eiköhän tässäkin tapauksessa Samsungin toimintaan puututa, kunhan asia vain tuodaan kuluttajien toimesta KKV:n tietoon. Aikaahan siinä vaan menee ennen kuin päätöksiä tulee.
 
Taidan kanssa osaltani liittyä tähän projektiin. Don Quijote taisteluun mahtavaa Samppaa vastaan. (Viimeksi taistelin HP:tä vastaan. Olipahan aika projekti sekin. Opettavainen ja pitkä . )

Kurkkasin kuluttaja-asimiehen sivuille, Pitäisi tehdä ensin reklamaatio sampalle. En löytänyt heidän sivuiltaan mitään minne reklamaation voisi tehdä. Pelkkiä puhelinnumeroita.

Onko heittää jotain osoitetta?
 
Tuosta reklamaation ja KKV-ilmoituksen teosta voisi joku tehdä pienen ohjeen jotta ilmoituksen teko tulisi kaikille mahdollisimman helpoksi -> enemmän ilmoituksia -> kenties nopeampi käsittely. Anyone?:sworried: Ei tarvitsisi jokaisen pohtia samaa asiaa kuinka reklamaatio tehdään ja kuinka KKV ilmoitus jne.. se taitaa olla se suurin syy jättää ilmoitus tekemättä.
 
Tuosta reklamaation ja KKV-ilmoituksen teosta voisi joku tehdä pienen ohjeen jotta ilmoituksen teko tulisi kaikille mahdollisimman helpoksi -> enemmän ilmoituksia -> kenties nopeampi käsittely. Anyone?:sworried:

Tuostahan se lähtee riita-asiana liikkeelle, kun on reklamatio ensin tehty ensin Sampallle. Lomake kyllä kyselee kaiken oleellisen.


Tässä olisi hyvä monen aktivoitua. Määrällä on varmasti vaikutusta.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 259
Viestejä
4 486 945
Jäsenet
74 127
Uusin jäsen
rkj

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom