Samsungin Demo laitteet

Liittynyt
19.01.2019
Viestejä
149
Moikka! Mun käsiin sattu ilmestymään muutaman tutun kautta samsungin demo unitteja mm. Flip 3, Flip 5 ja Fold 3. Lähinnä mitä näille tekisitte? Onko kukaan näitä ostellut pois? Meneekö SER kierrätykseen? Nämähän on ihan perus puhelimia joissa on joku demo softa ettei pysty soittamaan, niin asetuksissa IMEI on pelkkiä nollia. Menisikö jollekkin varaosiksi?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 788
Moikka! Mun käsiin sattu ilmestymään muutaman tutun kautta samsungin demo unitteja mm. Flip 3, Flip 5 ja Fold 3. Lähinnä mitä näille tekisitte? Onko kukaan näitä ostellut pois? Meneekö SER kierrätykseen? Nämähän on ihan perus puhelimia joissa on joku demo softa ettei pysty soittamaan, niin asetuksissa IMEI on pelkkiä nollia. Menisikö jollekkin varaosiksi?
Ihan ensimmäinen kysymys noiden kanssa on se, miten tämä "ilmestyminen" on tapahtunut? Itse olen ollut siinä ymmärryksessä että demolaitteet on yleensä valmistajan itsensä omaisuutta, ja että niitä ei missään kohdassa myydä kenellekään. Eli ennen noiden myyntiä tarkistaisin melko tarkkaan että se jolta ne laitteet on tullut, on saanut ne haltuunsa laillisesti.

Mitä sitten käyttöön tulee, kai noita periaatteessa voisi jonain medialaitteena (lue: tabletinkorvikkeena) käyttää noinkin. Toimiiko noissa GPS? Jos toimii, ja löytyy joku melko isolla ei-taittuvalla näytöllä varustettu järkevään hintaan, niin voisin olla kiinnostunut ostamaan prätkään navigaattorikäyttöön, jos vain hinta on kohdillaan. Toki sillä edellytyksellä että tuo laitteiden omistajuusketju on tiedossa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 433
Viestejä
4 282 574
Jäsenet
71 675
Uusin jäsen
simo!

Hinta.fi

Ylös Bottom