Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse toivoisin että tulisi android tabletteja kunnon spekseillä kaikkiin hintaluokkiin koska oma vanha asus tabletti atom Z3560 prossesorilla joutuu tekemään vielä pitkään toitä.
Mulla on aiemmin ostettuja ohjelmia Androidille, siksi senkin takia sellainen olisi hyvä saada. Tuo Samsung vaikuttaa makeelta, ei ole painava ja ohutkin vielä. Hieman liikaa hintaa tosin.
Tablettia en ole ennen iPadia käyttänyt, joten niistä ei ole kokemusta. Luulin, että ohjelma vaan venyy isommaksi isommalla näytöllä. Ipadilla tulikin vastaan sellainen ohjelma, joka selvästi oli puhelimelle tehty. Se ei ole vaakatasossa ja sen selaaminen oli heikkoa, koska napit menee ruudun ulkopuolelle ja näkymästä ei pääse enää pois.
Luulisi että skaalautuvuus olisi osana jo käyttöjärjestelmää, eikä itse sovelluksen tekijöiden vastuulla.
Lisäksi nettiä selatessa huomaa miten heikosti tuo on optimoitu sille. Ylilauta ja Youtube pakkaa jumittaa aika pahoin. Joskus pitää koko Safari pakottaa sulkemaan, että pääsee jumista pois. Puhumattakaan kaikki addonien puute ja se ettei siihen saa Steam Linkkiä, koska Apple ei sitä halua laitteelleen. Naurettavaa tuollainen muiden karsastaminen. Ei ainakaan käyttäjä ystävällistä.
.
Iphone käyttäjillä on usein Mac tietokoneena niin hankalaksi menee jos hommaa Android puhelimen. Tippuu hyviä ominaisuuksia pois. Sitten jos on ostanut softaa iPhoneen ja valokuvat iCloudissa niin ei ihan helposti siirry Android laitteisiin.Nyt olen oppinut pitämään iPhonen käyttäjiä hieman hökäleinä, jotka eivät tiedä paremmasta, koska eivät suostu kokeilemaan muuta. Tuo on tosi kankea käyttää rajoitusten takia.
Kyllähän tuo reunasta pyyhkäisi toimii nykyisin koko järjestelmän laajuisesti iOS:llä, on toiminut jo pitkään.Yksi mikä minua ärsyttää ipadissa, on takaisin napin puute. Olet ihan täysin sovelluksen armoilla, että mistä se löytyy. Myöskään gesturet, joista nettiselaimen sivusiirtymistä hiukan kaipailisin myös samsung browseriin, on muissa ohjelmissa ja jopa käyttiksessä itsessään ihan mitä sattuu.
Onhan tuo aika rajoittunut tilanne jos omistaa pelkän iPhonen.Tjoo, Maceistä en tiedä yhtään. Varmasti ovat olleet aina hyviä käyttää siihen mihin ne ovat suunniteltu.
Ne henkilöt jotka itse tiedän eivät taatusti ostaisi kallista Mackia. Osa ei edes juuri käytä PCtä. Ne ostaa iPhonen vain, koska iPhone.
Siksi se onkin hieman hassua nyt kun tietää millainen käyttis iOS oikeesti on. Voisin tosiaan kuvitella olevan pirullisen hankalaa siirtyä Android käyttäjäksi, käytettyään ikänsä iOSsää. Se olisi kuin ekaa kertaa 40 vuotiaana pääsee ulkomaille, pois kotikylästään. Mind blowing stuff.
No ei se Android mitään tajunnanräjäyttävää tarjoa. Samoja ominaisuuksiahan noihin tulee vuorotellen. Itse käytän iPhonea ihan ilman ongelmia vaikka viimeisest ~6 vuotta onkin ollut pääkäyttöisenä luurina Android-laite (yleensä on aina myös Android vehjes mukana/käytössä rinnalla). Ja koneena ei ole mäkkiä, iPadiäkin tulee käytettyä erittäin harvoin, on lähinnä lasten käytössä.Siksi se onkin hieman hassua nyt kun tietää millainen käyttis iOS oikeesti on. Voisin tosiaan kuvitella olevan pirullisen hankalaa siirtyä Android käyttäjäksi, käytettyään ikänsä iOSsää. Se olisi kuin ekaa kertaa 40 vuotiaana pääsee ulkomaille, pois kotikylästään. Mind blowing stuff.
Kaveri oli tuota Samsungilta tiedustellut ja totesivat että ainakaan tällä hetkellä ei suomeen ole tulossa kuin tuo "heikompi" malli.tätä S5e:tä myydään kahtena mallina eli 4GB ram & 64GB tallennustilaa ja/tai 6GB ram & 128GB tallennustilaa
Kyllähän tuo reunasta pyyhkäisi toimii nykyisin koko järjestelmän laajuisesti iOS:llä, on toiminut jo pitkään.
No ehkä tuli ilmaistua huonosti, eli järjestelmän sisällä tuo toimii softissa samalla tavalla eli reunasta pyyhkäisy menee aina taaksepäin (selain jne). Lukitusruutuunhan pääsee normaalisti takaisin pyyhkäisemällä alareunasta (ip X ->) tai painamalla touchID:tä?Et ole ilmeisesti käynyt kamerasovelluksessa lukitusruudusta käsin, kun tuollaista väität
No ehkä tuli ilmaistua huonosti, eli järjestelmän sisällä tuo toimii softissa samalla tavalla eli reunasta pyyhkäisy menee aina taaksepäin (selain jne). Lukitusruutuunhan pääsee normaalisti takaisin pyyhkäisemällä alareunasta (ip X ->) tai painamalla touchID:tä?
Kaveri oli tuota Samsungilta tiedustellut ja totesivat että ainakaan tällä hetkellä ei suomeen ole tulossa kuin tuo "heikompi" malli.
Itse S5 -malliahan ei taida vielä olla edes julkistettu, vain tämä halvempi e-malli.