• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung- tuotteita -30%

Tuote: Erilaiset Samsungin tuotteet, esimerkkihinnoissa jälleen S25 Ultra
Tarjoushinta: 1049€ (koodi: GALAXY30)
Normaalihinta: 1499€
Kauppa: Samsung.fi
Voimassa: 1.6 asti
Linkki: Samsung FI | Televisiot, Puhelimet, Laitteet & Näytött | Koti | Samsung FI

Kommentti tarjouksesta:

Nyt tarjouksessa kuvan mukaisesti laajalla rintamalla tuotteita. Nostakaa esiin jos löytyy muita mielenkiintoisia tai jopa virheitä, joissa alennuksen saa jo alennetusta tuotteesta.

S25 Ultra maksaa siis koodilla taas 1049€, mutta viime tarjouksesta poiketen mukaan ei tule 100k pistettä vaan Galaxy Bud3- kuulokkeet. Arvoltaan suurin piirtein yhtä hyvä tarjous.

Sen verran vielä nostona, että tuolla koodilla SmartTag2 4-pack maksaa 47€. (tarkennus: hinta laski tuohon, kun Ultra oli ostoskorissa, erikseen ei näköjään koodi toimi tuohon)

Screenshot_20250526_120143_Firefox.jpg

Vaimolle pitäs löytää uus pienehkö luuri. Olikos s24/25 malleihin jotain hyviä bongauksia ?

Vielä näyttäisi olevan ihan hyvät vaihtohyvitykset ainakin s23 sarjalaisista. 256gb s23 tarjoaa n.400e vaihdossa jolloin hintaa jäis n.300 S25 (256gb) mallille. Tarkan hinnan näkee kun valitsee mallin ja käy syöttämässä kysymykset.

401€ jäis itelle kun vaihtais s23u -> s25 ultraan. Epäilyttää vaan tuo pienen pieni kynnellä tuntuva vekki ihan näytön reunassa, että paljon ne siitä ottaa hyvitystä pois. Ja ihan varmasti ottaa.

401€ jäis itelle kun vaihtais s23u -> s25 ultraan. Epäilyttää vaan tuo pienen pieni kynnellä tuntuva vekki ihan näytön reunassa, että paljon ne siitä ottaa hyvitystä pois. Ja ihan varmasti ottaa.

Jos ottavat niin se on eurolleen sen verran, kuin kone näyttää niihin kysymyksiin vastaamalla. Mulla lähti 80€ sim-korttitelakan poistosta. Kannattaa tietysti vastata, että kaikki on kunnossa, mutta jos vähentävät niin summan tietää kuitenkin etukäteen.

Nyt vähän mietin, että jos porukoille tilataan niin taidan laittaa paketissa olevan S6 Liten vaihdossa 100€:lla. Ei pitäis tulla ainakaan vähennyksiä. :D

Ja jos ilmoittavat maksavansa täyden summan, niin silti saattavat todellisuudessa vähentää siitä vaikkapa ~50€ kuten minulle tekivät. Täysin mielivaltaista puuhaa. Trade in kokeilut taitaa riittää allekirjoittaneen osalta. Minkäänlaista asiakaspalveluahan tuolla ei oikein ole. Tsätissä olen koittanut välissä istua, vaan ei siihenkään jaksaisi kovin montaa tuntia käyttää.

Viimeksi muokattu:
Asian vierestä, mutten ole tainnut kertaakaan kolhia omia puhelimiani. Mintissä kunnossa vuosienkin jälkeen. Koppa ympärille, lasi päälle ja kovaa ajoa. Ehkä vuoden päästä voisi harkita S24U → S26U.

Minkäänlaista asiakaspalveluahan tuolla ei oikein ole.

Juu ja todella hitaasti toimii ongelmatilanteissa tuo Foxway. Tai ei kai se mikään ongelmatilanne ollut, kun peruin vaihdoin. Mitään ei kuulunut kuukauteen. Kyselin Samsungilta, että missä luuri viipyy niin parin päivän päästä lähti tulemaan takaisin.

Vastaan sulle heti kunhan tulee tieto hyvityksestä. Keskiviikkona ennen 12 lähti menemään.
Tollanen ja vähän alempana joka ei jostain syystä näy, myös syvä ja ihan pikkuinen jälki.
20250521_103335.jpg

Jos ottavat niin se on eurolleen sen verran, kuin kone näyttää niihin kysymyksiin vastaamalla. Mulla lähti 80€ sim-korttitelakan poistosta. Kannattaa tietysti vastata, että kaikki on kunnossa, mutta jos vähentävät niin summan tietää kuitenkin etukäteen.
Hyvin vaikea uskoa. Ei tuolta voi valita naarmuja, ja viimeksikin lähti ihan eri summa kuin mitä pysty valita.
Tai sitten on kyllä perseestä. Eli näyttö on joko rikki tai ei ole?

Vastaan sulle heti kunhan tulee tieto hyvityksestä. Keskiviikkona ennen 12 lähti menemään.
Tollanen ja vähän alempana joka ei jostain syystä näy, myös syvä ja ihan pikkuinen jälki.
20250521_103335.jpg
Jep, itellä se jälki on tuollainen muutaman millin levyinen. Vähän samanlainen mitä sulla tuossa alimmaisena. 129€ tippui hyvitys kun ruksi "ei" tuohon "Onko etu, runko- ja takakansi hyvässä kunnossa (normaali kuluma on hyväksyttävää)" Pitää nyt hetki odotella jos ne sulle sen hyvityksen antaa piakkoin :D

Tuossa edellisen viestini aikaan avasin taas tsätti-istunnon ja nyt pari tuntia myöhemmin klo 19:14 Dimitris sieltä kuittasi, että välittää tapauksen sisäiselle osastolle, joka hyvittää loput manuaalisesti. Olin tosin itse noin tunnin välissä pois koneen ääreltä. Mutta pitipä laitella tarkkaan kaikki tiedot ja kuvakaappaukset Samsungin (tai Foxwayn) omista sähköpostiviesteistä jne. Keskustelu oli sen tasoista kuin olisi keskustellut jonkin täysin kolmannen osapuolen kanssa, millä ei ole mitään pääsyä Samsungin järjestelmiin kaikki piti itse kaivaa, vaikka koitin tarjota tilausnumeroa ja trade in ID:tä yms. Varmaan tämä asiakastuki onkin jokin kolmas osapuoli, jolta Samsung ostaa palvelun, mutta voisivat panostaa vähän sisäiseen tiedonsiirtooin että asiakaspalvelulla olisi pääsy edes tilausten, maksujen yms. perustietoihin. Jonkin SESO- numeron sain nyt vielä lisänä... Noh, aika näyttää kuinka käy

Viimeksi muokattu:
Jep, itellä se jälki on tuollainen muutaman millin levyinen. Vähän samanlainen mitä sulla tuossa alimmaisena. 129€ tippui hyvitys kun ruksi "ei" tuohon "Onko etu, runko- ja takakansi hyvässä kunnossa (normaali kuluma on hyväksyttävää)" Pitää nyt hetki odotella jos ne sulle sen hyvityksen antaa piakkoin :D
Siinä voi kestää, ainakaan postin mukaan ei ole vielä saapunut edes perille. Jos se näyttää Viroon saapumisen.
Tuossa näkyy silmälle lähinnä tuo alle sentin kynteen tuntuva jälki. Näkyy valkoisella pohjalla, ei muuten näyttö päällä. Ja alempana myös syvä millin kokoinen, keskemmällä ruutua. Sitä en ollut edes noteerannut ennen kuin tarkastelin. Nuo jäljet tuli kun pistin iPadin (kameran) vahingossa puhelimen päälle. Kaikki muut on mikronaarmuja, vaikka näyttää pahemmalta tuossa.

Täältä Mobile device grading guide | Foxway Reseller Store näkee foxwayn arvosteluasteikon, niin voitte arvioida puhelimenne ulkoista kuntoa.

Sanoisin että pienissä vaurioissa samsungin kyselyssä kannattaa arvioida yläkanttiin. Foxwayn tarkastus ja luokitus sitten todennäköisesti pudottaa maksettavaa summaa joillakin kympeillä. Parempi se kuin naarmun takia arvioida näyttöä risaksi ja arvo putoaakin reilun satasen.

20250521_103335.jpg

Hyvin vaikea uskoa. Ei tuolta voi valita naarmuja, ja viimeksikin lähti ihan eri summa kuin mitä pysty valita.
Tai sitten on kyllä perseestä. Eli näyttö on joko rikki tai ei ole?
Mulla oli muutama vastaava vekki S23 Ultrassa (256gb) ja laitoin vahingossa Samsungin palautuslomakkeeseen, että se on 1tb malli. No silti tuli hyvitystä 648€, kun vaihdoin S25 Ultraan (512gb).

Mulla oli muutama vastaava vekki S23 Ultrassa (256gb) ja laitoin vahingossa Samsungin palautuslomakkeeseen, että se on 1tb malli. No silti tuli hyvitystä 648€, kun vaihdoin S25 Ultraan (512gb).
Miten sait noin hyvät hyvitykset? Piti oikein itsekin katsoa antaako Samsung muka S23 Ultrasta noin hyvät vaihtorahat, mutta mulle ehdottelee about puolet pienempää.

Täällä on Samsungilla muutenkin ollut ihan susipaskat vaihtotarjoukset verrattuna moneen muuhun maahan.

Miten sait noin hyvät hyvitykset? Piti oikein itsekin katsoa antaako Samsung muka S23 Ultrasta noin hyvät vaihtorahat, mutta mulle ehdottelee about puolet pienempää.

Täällä on Samsungilla muutenkin ollut ihan susipaskat vaihtotarjoukset verrattuna moneen muuhun maahan.
Tämä oli silloin edellisen kampanjan aikaan. Tuli päälle vielä se Tab S6 Lite. Onpa kyllä epämääräinen kirjoitusasu tuossa viestissä. Voisi luulla jopa kusetukseksi :D

1748289798724.png

Tämä oli silloin edellisen kampanjan aikaan.
Oliko tuossa siis sitten joku extra vaihtohyvitys tms? Näitä Sampan tarjouksia pitäisi aina olla kyttäämässä tarkkaan kun vähän väliä on parempaa ja huonompaa.

Eipä siinä, lähes poikkeuksetta mun Fold 4:sta ei ole saanut paljoa paskaakaan.

Oliko tuossa siis sitten joku extra vaihtohyvitys tms? Näitä Sampan tarjouksia pitäisi aina olla kyttäämässä tarkkaan kun vähän väliä on parempaa ja huonompaa.

Eipä siinä, lähes poikkeuksetta mun Fold 4:sta ei ole saanut paljoa paskaakaan.
Tekniikka - Samsung S25-sarja -20% + 100 000 Rewards lisäpistettä + Tab S6 Lite (2024) Tämä tarjous oli kyseessä. Ei käsittääkseni mitään sen erikoisempaa extra hyvitystä. Tuossa ketjussa Datsyuk13 vahvistaa tuon, että oli tuon verran tuo vaihtoarvo.
"S23U 648€
S24U 828€"

Erikoista miten ei minun naarmut vaikuttaneet mitenkään vaikka niitä oli aika paljon. Ja syvempiä kuin nuo aiemmin ketjussa olleet.

Mulle ainakin nyt näyttää siinä ekassa listauksessa missä vaihtopuhelin valitaan, että "jopa 333€" 512 gigan s23 ultralle, mutta kun menee eteenpäin niin se nousee 648 euroon.

Mulle ainakin nyt näyttää siinä ekassa listauksessa missä vaihtopuhelin valitaan, että "jopa 333€" 512 gigan s23 ultralle, mutta kun menee eteenpäin niin se nousee 648 euroon.
Niinpäs muuten tekee! Fold 4 256 GB näytti aluksi hikistä 242€, mutta pompsahti eteenpäin mennessä 468€.

Tämä onkin hyvä tietää sitten Fold 7 julkaisun yhteydessä.

65" OLED töllöihin olen hyviä tarjouksia kytännyt, harmi ettei toimi televisiohin
Vasta just oli VisionAI2025 -koodilla esim. tuleva 65" S90F 1799 € kotiin kannettuna mut ne on ottanu sen nyt pois (varmaan kohta taas tulee). Ja rewards-pisteet päälle. Ja S95F sai kans ihan hirveesti alea. En silti ennakkotilannu revikoiden takia, vaan tilasin verk.com S90D 65":n 1399 € 3 vuoden takuulla, koska joissain vertailuissa on todettu paremmaksi rinnakkain vertailuissa vs. S90F. S95F tietty omaa luokkaansa mut hinta ponpsasee "lievästi". Tästähän saa varmuudella QD-OLEDillä hyvän paneelin halvalla (S90F saattaa tulla 65" koossakin paneelilottoa, mene ja tiedä? 2025 Samsung S90F specifications and features (4K QD-OLED and 4K OLED TVs) kun 65" kokoa kuitenkin on WOLEDinä Euroopassakin jos UK siihen lasketaan) + helpolla palautusoikeudella:

Edelleenki Rtingsissä "Best tv on market" The 8 Best TVs of 2025 niinku hintasekseen ts. aika paljo saa latoo lisää lappusia pöytään jos parempaa haluu ja sittenkin saa "ominaisuuksia".

Viimeksi muokattu:
Omat kokemukset vaihtoluurihommista, kun unohdin SIM- korttitelakan matkasta ja peruin vaihdon:

Foxway lähetti OnePlus 11- luurin takaisin. Luuri lähti alkuperäispakkauksessa, mutta se oli hävitetty johonkin ja tilalle laitettu tyhjää täynnä oleva pahvilaatikko, jossa pölyttynyt luuri oli huonosti kiinni.

Kameraan oli tullut jokunen naarmu ja etulasiin pitkä naarmu. Ei mitään kovin kauheita, mutta ihan varmasti vaikuttavat saatavaan hintaan myyntipalstalla ja samoin alkuperäislaatikon hävitys. Naarmut kyllä näkyvät valoa vasten selvästi, mutta tuotti vaikeuksia saada edes näkyviin niitä kuvissa. Nyt lähti reklamaatio Samsungin chattiin, vaikka hiukan oli kommunikaatio-ongelmia. Virkailija laittoi kuitenkin eteenpäin. Jännä nähdä miten vaihtoauton ostoprosessi lopulta päättyy.

1000007717.jpg

Olin suunnitellut laittavani tämän täällä myyntiin ja niin varmaan teenkin. Löytyy aramid- kuori, suojalasi ja lompakkokuorikin. Harmittavaa, että nyt homma taitaa mennä paussille siksi aikaa, että tietää mitä tuolta hyvitetään vai hyvitetäänkö mitään. Täältä luetuista kokemuksista ja pahvilaatikon nähtyäni arvasin heti, että naarmuja tästä tulee löytymään. Olisi pitänyt nuolla haavat ja hyväksyä 80€ matalampi hinta omasta unohduksesta. :)

Joo sepä tossa vähän on, että uskaltaako sinne lottoon laittaa "828 € arvoista" priimaa S24U JOS sattuu kuitenkin tuuri kohilleen ja särkevät sen ja hyvitys tippuu monta sataa ja sitä rataa...

Joo sepä tossa vähän on, että uskaltaako sinne lottoon laittaa "828 € arvoista" priimaa S24U JOS sattuu kuitenkin tuuri kohilleen ja särkevät sen ja hyvitys tippuu monta sataa ja sitä rataa...
Noh pakkaat vaan tarpeeksi hyvin, niin ei pitäisi ongelmia olla, itellä 2 luuria menny tonne ihan vaan suojakuores ja laatikossa ei kummempaa suojausta paketissa,(arvo oli toises 35e toisessa joitakin satasia) niin molemmat ihan mallikkaasti meni läpi .

Videoitte sen vaihtokapulan joka puolelta ennen lähettämistä, niin ei ne saa siitä venkoiltua.
Jep. Videot ja valokuvat joka nurkasta jollain kunnon valaistuksella. Ja sitten vielä siitä pakkaamisprosessista niin ei välikäsien varkaatkaan vaivaa.

Kieltämättä hirvittäis noin kalliin tuotteen osalta. Yleensä menee kuitenki hyvin, eikä täälläkään taida löytyä kenelläkään ongelmatapauksia jos on priimayksilö ja se vaihto toteutuu normaalisti. Jos itse peruu vaihdon tai mitään muuta erikoista tapahtuu niin asiassa voi kestää kuukausia ja kaikki kolhut ovat mahdollisia. En ymmärrä miten ne oikeen käsittelee noita luureja.

Ja tosiaan, tästä lähin videot ja kuvat tulee otettua aina etukäteen. Enpä hoksannut, kun en huomioinut, että saatan vaatia luurin takaisin.

Omat kokemukset vaihtoluurihommista, kun unohdin SIM- korttitelakan matkasta ja peruin vaihdon:

Foxway lähetti OnePlus 11- luurin takaisin. Luuri lähti alkuperäispakkauksessa, mutta se oli hävitetty johonkin ja tilalle laitettu tyhjää täynnä oleva pahvilaatikko, jossa pölyttynyt luuri oli huonosti kiinni.

Kameraan oli tullut jokunen naarmu ja etulasiin pitkä naarmu. Ei mitään kovin kauheita, mutta ihan varmasti vaikuttavat saatavaan hintaan myyntipalstalla ja samoin alkuperäislaatikon hävitys. Naarmut kyllä näkyvät valoa vasten selvästi, mutta tuotti vaikeuksia saada edes näkyviin niitä kuvissa. Nyt lähti reklamaatio Samsungin chattiin, vaikka hiukan oli kommunikaatio-ongelmia. Virkailija laittoi kuitenkin eteenpäin. Jännä nähdä miten vaihtoauton ostoprosessi lopulta päättyy.

1000007717.jpg

Olin suunnitellut laittavani tämän täällä myyntiin ja niin varmaan teenkin. Löytyy aramid- kuori, suojalasi ja lompakkokuorikin. Harmittavaa, että nyt homma taitaa mennä paussille siksi aikaa, että tietää mitä tuolta hyvitetään vai hyvitetäänkö mitään. Täältä luetuista kokemuksista ja pahvilaatikon nähtyäni arvasin heti, että naarmuja tästä tulee löytymään. Olisi pitänyt nuolla haavat ja hyväksyä 80€ matalampi hinta omasta unohduksesta. :)
Foxwaylle ei pidä lähettää mitään mitä ei halua takaisin. Ei alkuperäislaatikoita, kaapeleita, latureita, kuoria ym. Kaikki muu kuin puhelin laitetaan heti roskiin. Ensi kerralla kannattaa vähän enemmän ajatuksen kanssa pakkailla niin ei käy näin.

Foxwaylla ei pidä lähettää mitään mitä ei halua takaisin. Ei alkuperäislaatikoita, kaapeleita, latureita, kuoria ym. Kaikki muu kuin puhelin laitetaan roskiin. Ensi kerralla kannattaa vähän enemmän ajatuksen kanssa pakkailla niin ei käy näin.

Noh, eipä tuossa olisi käynyt juuri mitenkään jos olisivat laittaneet sen naarmuttomana takaisin. Täysin vastuutonta toimintaa tuollainen.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
278 465
Jäsenet
77 758
Uusin jäsen
sff

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom