Samsung Tab S2 touch screen särki?

Liittynyt
14.03.2017
Viestejä
182
Eilen illalla pistin tabletin latuuseen ja aamulla käynnistettäessä ei mitään. Normaalit käynnistysmetodit ei auttaneet, mutta power + volume napin pitkän painalluksen jälkeen heräsi eloon. Akku täyteen ladattuna, mutta näyttö ei reagoi sormilla hivelyyn sitten yhtään. Muut napit toimii. Rebootannut vehkeen useamman kerran, mutta ei auta.

Konetta ei ole tietääkseni pudotettu, ellen sitten itse ole sitä yöllä unissani pitkin seiniä paiskonut.

Onkos tää nyt menetetty tapaus, vai onko jotain millä vois yrittää herätellä kosketusnäyttöä henkiin?
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 151
Itellä on näytön kanssa ollu monta kertaa ongelmia. Samsung käyttää paskoja liittimi flexi kaapeleissa jotka saattaa irrota jos tärähtää. Mulla on joku 10 kertaa näytön flexi irronnu toisesta kulmasta ja lakannu toimimasta, oon laittanu takasin ja homma on taas pelittäny. Jos ei ole takuuta niin kannattaa tarkistaa liitin.
 
Liittynyt
14.03.2017
Viestejä
182
Kiitos ehdotuksista.

Testasin vielä Sampan omat korjuuehdotukset eli tein factory resetin. Kylmänä hiplaamisyrityksille pysyy. Onneksi takuuta vielä löytyy joten korjuuseen lähtee.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
248 208
Viestejä
4 330 530
Jäsenet
72 151
Uusin jäsen
Osimandius

Hinta.fi

Ylös Bottom