Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä kysyit?Itse sain 80e vouncherin ihan vain kysäsemällä ja toimi ihan mukisematta.
Ja eikö smart coverin lisäksi saa tuon näppäimistökuoren sillä, että rekisteröi sen tuo members sovelluksen kautta?
Joo. mulle ei saapunut koodi eilen tekniseltä tuelta säpölla lainkaan. tänään tuo fotis oli aika nyrpeä laittamaan kuunnollista koodia. Ostoskorissakin sanotaan että "Antamasi koodi ei vaikuttanut tilaukseesi. Huomaa, että koodit saattavat päteä vain tiettyjen tuotteiden ostoon tai tiettyjen ehtojen täyttyessä." eli toisinsanottuna eihän niillä mitään muuta ehtoja ole kuin että ovat nyt päättäneet näin, että eivät enää alennusta anna. ehkä vois koittaa mennä spämmään viel UKn tai saksan tukea jos ovat auki vielä. Tässä nyt muutakaan tekemistä ole.Offtopic, mutta menkööt.
Tekninen tuki oli ehtinyt jo sulkeutua tältä päivältä (klo 15 saakka), kun yritin päästä aspan juttusille. Ajattelin kokeilla vielä "myyntiedustus-aspaa" Whatsappin kautta. Ja kas! Sama "Fotis" oli palvelemassa minua WA:ssa, kuin edelliselläkin koodinruinauskerralla live chatissa. Hän kertoi, että tietää viestihistoriamme. Pyysi koodin tarkastettavaksi ja kertoi, ettei se toimi aletuotteiden kanssa. Ei voi auttaa asiassa enempää, sillä "Kaikki kuponkeja noudattavat samat säännöt."
Ei pitäisi kalastella itselle oikeudettomia etuja. Karma, paha saa palkkansa jne.
Edit: kirjoitusvirhekorjailua.
Samsung chatin myyntiedustajan kautta.Mistä kysyit?
Nyt tulee taas book cover ja notepaper screen ostoskoriin. Päivällä kyselin chatista ja kertoi, että ovat luultavasti loppuunmyyty, joten antoi "hyvitykseksi" tuon 80€ lisäalennuksen.Itsekin sain monien käänteiden jälkeen 80 eur lisäalennuksen.
Nyt vain loppuivat nuo book coverit. Taitaa jäädä nuo lisäjutut saamatta ellei niitä tähän samaan tilaukseen saa. Tuskin on mahdollista Samsungin kanssa jälkikäteen lisäillä. Ja ensi viikolla kukaan ei tiedä mistään mitään.
Ihan järjestään tommosissa palautuksissa voi kestää vahvistuksesta muutamasta päivästä viikkoon.Torstaina vonkasin -10% palautusalen (pe tuli vehjes) muttei vielä näy missään. Onkohan muilla vastaavaa viivettä?
Eilen tuli itselle Klarnaan tuo -10% ja viime viikolla olin sitä pyytänyt torstaina.Torstaina vonkasin -10% palautusalen (pe tuli vehjes) muttei vielä näy missään. Onkohan muilla vastaavaa viivettä?
Minultakin kyseltiin (sanoin olleen vähän liian kallis). Tämän jälkeen kysyi onko pakkaus avaamaton. Tähän vastattuani, että on testattu, niin pukkasi optio -10% tai -25% seuraavaan ostoon jos en palauta. Tuli viba että Samsung ei halua käyttöön otettuja tuotteita vaivoikseen, kun tuskin niitä voi myydä uutena.Itsekin yritin vielä saada lisäkoodia palautuksen nojalla. Chätti Noora vaan rupesi kyselemään miksi tahdon palauttaa tabletin, mutta mitään koodia ei kyllä tarjonnut
Hieman offtopic. Onkohan tuo -25% sovellettavissa tarjoustuotteisiin? Ajattelin hommata telkkarin BF:n aikana niin voisi olla aika kova tommonen 25% pois jo valmiiksi tarjouksessa olevasta tuotteesta.Minultakin kyseltiin (sanoin olleen vähän liian kallis). Tämän jälkeen kysyi onko pakkaus avaamaton. Tähän vastattuani, että on testattu, niin pukkasi optio -10% tai -25% seuraavaan ostoon jos en palauta. Tuli viba että Samsung ei halua käyttöön otettuja tuotteita vaivoikseen, kun tuskin niitä voi myydä uutena.
Se ei valitettavasti käynyt ilmi chatin kanssa.. varmasti kysymällä selviää jos pitää valita sen ja -10% kupongin väliltä.Hieman offtopic. Onkohan tuo -25% sovellettavissa tarjoustuotteisiin? Ajattelin hommata telkkarin BF:n aikana niin voisi olla aika kova tommonen 25% pois jo valmiiksi tarjouksessa olevasta tuotteesta.
Viimevuotisten tarjousten perusteella oli jonkin verran korkeampi hintataso. Mutta koodin kanssa olisi ollut halvempi. Lisäksi olisi taas palautuskikka käytettävissä telkun osalta.Se ei valitettavasti käynyt ilmi chatin kanssa.. varmasti kysymällä selviää jos pitää valita sen ja -10% kupongin väliltä.
Itselle ei myöskään tuttuja sampan BF-telkkutarjoukset, että ovatko kovempia vs Powerit ja Gigantit
Mitä kautta otit yhteyttä palautusasian suhteen, kun sulle tarjottiin 25% alennusta? Muut täällä ketjussa ovat saaneet vain 20% seuraavaan ostoon.Minultakin kyseltiin (sanoin olleen vähän liian kallis). Tämän jälkeen kysyi onko pakkaus avaamaton. Tähän vastattuani, että on testattu, niin pukkasi optio -10% tai -25% seuraavaan ostoon jos en palauta. Tuli viba että Samsung ei halua käyttöön otettuja tuotteita vaivoikseen, kun tuskin niitä voi myydä uutena.
Kävin tsekkaamassa historian ja olikin: "Voimme antaa joko 10 % hinnanalennusta voimassaolevasta tilauksesta tai 20% alennuskoodia seuraaviin ostoksiin verkkosivustollamme." Muisti siis petti.Mitä kautta otit yhteyttä palautusasian suhteen, kun sulle tarjottiin 25% alennusta? Muut täällä ketjussa ovat saaneet vain 20% seuraavaan ostoon.
Tuo alennusten kalastelu on todellakin täyttä lottoa. Theofanis, käännöskoneen kautta tarjosi alennusta hintaan ilman lisäkysymyksiä.Yritin kanssa kalastella vielä lisä 10% aletta. Perusteluna käytin hintaa. Asiakaspalvelusta tylysti sanottiin hinnan olleen tiedossa, kun tilasin tuotteen. Joko ei sattunut lottonumerot, tai sitten turhan moni on samalta tänään kyselly. Noh nykyinenkin hinta on ihan hyvä kiitos teknisen tuen -15% koodin.
On päivittynyt. 23.10 lähetin se heille, 28.10 he saivat paketin ja 30.10 sain viesti että laite oli arvioitu ja arvo on sama kuin ostopäivänä. Sanottiin myös että rahan saaminen voi kestää normaalia pidempään.Onko kellään päivittynyt trade in status? Koko aika näyttänyt samaa rekisteröintiä vaikka vekotin on jo virossa..
Jep, vein Postiin 28.10. ja tänään tuli viesti että kelpaa kuten pitikin.Onko kellään päivittynyt trade in status? Koko aika näyttänyt samaa rekisteröintiä vaikka vekotin on jo virossa..
Sanoivat ettei toimi tarjoustuotteisiin. Jouduin "tyytymään" 10% palautusaleen.Toimiiko se 20% alekoodi kaikkeen?
Samalla tarinalla sain nyt vihdoin itsekin tuollaisen -15% koodin sähköpostiin, saa nähdä toimiiko enää black fridayna. Ja tosiaankin vain teknisessä tuessa onnistuu nykyään nuo varsinaiset koodit. Monesti kyllä sieltäkin heittävät tuonne myyntiedustajalle mutta he pystyvät ainoastaan muokkaamaan alennuksia ostoskoriin.Teknisestä tuesta sain 15% alennuskoodin, kun kerroin tilausongelmista. Olen kaksi kertaa missannut S10-sarjan tarjouksen. Ekalla tuotteet olivat loppu ja viimeksi viikonloppuna Ultra-malliin ei saanut lisättyä ilmaista kuorta ja suojakalvoa. Varmaan viimeistään BF:nä tulee uusi kampanja, jolloin saisi itsellekin tilattua.
En laitanut.Laitoittako kynää entisen matkassa menemään?
Tuliko silti rahat täysimääräisenä palautuksessa? Eli "Laitteesi on nyt arvioitu ja sen arvo on sama kuin ostopäivänä."En laitanut.
Sama täällä, ilman kynää kelpasi.Tuliko silti rahat täysimääräisenä palautuksessa? Eli "Laitteesi on nyt arvioitu ja sen arvo on sama kuin ostopäivänä."
edit. sori en tajunnut lukea kaikkia edeltäviä viestejä