• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Tab S10+ ja S10 Ultra - Samsung.com/Gigantti - -30%/-200€ vaihdokista + Keyboard Cover

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jeccu
  • Aloitettu Aloitettu
S9 fe:llekin pitäisi olla sama 200€ extra hyvitys, mutta kappas ei vain verkkokauppa toimi. Yritän vinkua extra-alekoodia aspasta, mutta mitään ei irtoa eivätkä saa tuota toimimaan..
 
Itse sain 80e vouncherin ihan vain kysäsemällä ja toimi ihan mukisematta.

Ja eikö smart coverin lisäksi saa tuon näppäimistökuoren sillä, että rekisteröi sen tuo members sovelluksen kautta?
 
Offtopic, mutta menkööt.

Tekninen tuki oli ehtinyt jo sulkeutua tältä päivältä (klo 15 saakka), kun yritin päästä aspan juttusille. Ajattelin kokeilla vielä "myyntiedustus-aspaa" Whatsappin kautta. Ja kas! Sama "Fotis" oli palvelemassa minua WA:ssa, kuin edelliselläkin koodinruinauskerralla live chatissa. Hän kertoi, että tietää viestihistoriamme. Pyysi koodin tarkastettavaksi ja kertoi, ettei se toimi aletuotteiden kanssa. Ei voi auttaa asiassa enempää, sillä "Kaikki kuponkeja noudattavat samat säännöt." :x3:

Ei pitäisi kalastella itselle oikeudettomia etuja. Karma, paha saa palkkansa jne. :lol:

Edit: kirjoitusvirhekorjailua.
Joo. mulle ei saapunut koodi eilen tekniseltä tuelta säpölla lainkaan. tänään tuo fotis oli aika nyrpeä laittamaan kuunnollista koodia. Ostoskorissakin sanotaan että "Antamasi koodi ei vaikuttanut tilaukseesi. Huomaa, että koodit saattavat päteä vain tiettyjen tuotteiden ostoon tai tiettyjen ehtojen täyttyessä." eli toisinsanottuna eihän niillä mitään muuta ehtoja ole kuin että ovat nyt päättäneet näin, että eivät enää alennusta anna. ehkä vois koittaa mennä spämmään viel UKn tai saksan tukea jos ovat auki vielä. Tässä nyt muutakaan tekemistä ole.
 
Vähän hakuammuntaa, mutta jos joku kokee päivitystarpeita ja päätyy lähettämään halvemman vehkeen, niin tänne kelpaa käytetty Tab S9, oma vanha Tab 3 8" ei kamppikseen kelpaa, vaikka 10,1" -malli listasta löytyykin :sleep:
 
Päivitetään vielä tänne kokemuksia kampanjasta.

Teidän tsemppaamana olin vielä yhteydessä tekniseen tukeen. Siellä minua palveltiin suomeksi kaiketi ilman käännöskonetta välissä, sillä sellaisesta ei ainakaan ollut missään vaiheessa infoa. Kerroin toimimattomasta kampanjakoodista ja sain suoraan sähköpostiin uuden koodin, jonka sain hyödynnettyä tabletin (Tab S10+, wifi) hankinnassa. Toimimatonta kampanjakoodia ei kysytty tai tarkoitusperiäni kyseenalaistettu, toisin, kuin eilisistä chat-kokemuksista tuli vähän sellainen fiilis.

Sain 15% kampanjakoodilla vielä 96 euroa hinnasta pois (trade-in-hyvitys nousi 200 € -> 296 €). Lopulta laitteelle jäi hintaa kohtuulliset 543 euroa, josta saan vielä nykyisen tablettini palauttamalla arviolta 19 e takaisin. En pidä jäljelle jäänyttä laitehintaa pahana.

Kiitos tarjouksen vinkkaajalle ja neuvoista lisäalennusten pyytämiseksi.
 
Sain itsekin juuri koodin teknisen tuen chatista. Jo ennen kuin pääsin keskustelemaan ihmisen kanssa, oli chatissa muistutus pyytää alennuskoodia.
 
Itsekin sain monien käänteiden jälkeen 80 eur lisäalennuksen.

Nyt vain loppuivat nuo book coverit. Taitaa jäädä nuo lisäjutut saamatta ellei niitä tähän samaan tilaukseen saa. Tuskin on mahdollista Samsungin kanssa jälkikäteen lisäillä. Ja ensi viikolla kukaan ei tiedä mistään mitään. 😁
 
Noh, eiköhän tuo samainen tarjous toistu, ei ollut mikään hintavirhe kuitenkaan kun joutui sen 300-550e suurinosa väliä maksamaan..

Itsekin tuli sorruttua, kun en tohdi keksiä mihin muuhun rewardseja olisi tullut tulevaisuudessakaan käytettyä ennen kuin menisivät vanhaksi. Pitihän tuota silti rahaa sisäänkin laittaa..
 
Itsekin sain monien käänteiden jälkeen 80 eur lisäalennuksen.

Nyt vain loppuivat nuo book coverit. Taitaa jäädä nuo lisäjutut saamatta ellei niitä tähän samaan tilaukseen saa. Tuskin on mahdollista Samsungin kanssa jälkikäteen lisäillä. Ja ensi viikolla kukaan ei tiedä mistään mitään. 😁
Nyt tulee taas book cover ja notepaper screen ostoskoriin. Päivällä kyselin chatista ja kertoi, että ovat luultavasti loppuunmyyty, joten antoi "hyvitykseksi" tuon 80€ lisäalennuksen.
 
Itse tilasin viimeviikon tarjoussetistä 10+ tabin, mutta keyboard coveria ei tullut mukana. Laitoin kyselyä tämän perään ja ohjattiin jonnekkin asiantuntijoille tämä ja sieltä vielä mitään kuulunut. No päätin sitten kysellä laitteen palautuksesta ja tarjosivat 20% hinnan alennusta tai -20% lahjakorttia. Otin tuon 20% hinnan alennuksen. Katsotaan kuuluuko tuosta keyboard coverista enää mitään. Sinänsä hyvää palvelua kyllä, jos tuon 20% hyvityksen joskus tulen saamaan.
 
Torstaina vonkasin -10% palautusalen (pe tuli vehjes) muttei vielä näy missään. Onkohan muilla vastaavaa viivettä?
 
Torstaina vonkasin -10% palautusalen (pe tuli vehjes) muttei vielä näy missään. Onkohan muilla vastaavaa viivettä?
Ihan järjestään tommosissa palautuksissa voi kestää vahvistuksesta muutamasta päivästä viikkoon.

Edit. Ja tuostahan tulee emailia vielä sen chatin jälkeen, jossa vahvistus asiasta.
 
Hätähousut tais olla jalassa kun äskenhän se syöksähti.. Noin tasan 300 tullenee vanilja-mallille hintaa.

7 vuotta päivityksiä ja onpa nopsa käynnistymään S8:iin verrattuna. 🙂
 
Itsekin yritin vielä saada lisäkoodia palautuksen nojalla. Chätti Noora vaan rupesi kyselemään miksi tahdon palauttaa tabletin, mutta mitään koodia ei kyllä tarjonnut :sad:
 
Itsekin yritin vielä saada lisäkoodia palautuksen nojalla. Chätti Noora vaan rupesi kyselemään miksi tahdon palauttaa tabletin, mutta mitään koodia ei kyllä tarjonnut :sad:
Minultakin kyseltiin (sanoin olleen vähän liian kallis). Tämän jälkeen kysyi onko pakkaus avaamaton. Tähän vastattuani, että on testattu, niin pukkasi optio -10% tai -25% seuraavaan ostoon jos en palauta. Tuli viba että Samsung ei halua käyttöön otettuja tuotteita vaivoikseen, kun tuskin niitä voi myydä uutena.
 
Minultakin kyseltiin (sanoin olleen vähän liian kallis). Tämän jälkeen kysyi onko pakkaus avaamaton. Tähän vastattuani, että on testattu, niin pukkasi optio -10% tai -25% seuraavaan ostoon jos en palauta. Tuli viba että Samsung ei halua käyttöön otettuja tuotteita vaivoikseen, kun tuskin niitä voi myydä uutena.
Hieman offtopic. Onkohan tuo -25% sovellettavissa tarjoustuotteisiin? Ajattelin hommata telkkarin BF:n aikana niin voisi olla aika kova tommonen 25% pois jo valmiiksi tarjouksessa olevasta tuotteesta.
 
Hieman offtopic. Onkohan tuo -25% sovellettavissa tarjoustuotteisiin? Ajattelin hommata telkkarin BF:n aikana niin voisi olla aika kova tommonen 25% pois jo valmiiksi tarjouksessa olevasta tuotteesta.
Se ei valitettavasti käynyt ilmi chatin kanssa.. varmasti kysymällä selviää jos pitää valita sen ja -10% kupongin väliltä.

Itselle ei myöskään tuttuja sampan BF-telkkutarjoukset, että ovatko kovempia vs Powerit ja Gigantit
 
Se ei valitettavasti käynyt ilmi chatin kanssa.. varmasti kysymällä selviää jos pitää valita sen ja -10% kupongin väliltä.

Itselle ei myöskään tuttuja sampan BF-telkkutarjoukset, että ovatko kovempia vs Powerit ja Gigantit
Viimevuotisten tarjousten perusteella oli jonkin verran korkeampi hintataso. Mutta koodin kanssa olisi ollut halvempi. Lisäksi olisi taas palautuskikka käytettävissä telkun osalta.
 
-10% tuli kun kerroin harkitsevani palautusta.
"Haluan kuitenkin tarjota sinulle seuraavat vaihtoehdot lisätäksesi tyytyväisyyttäsi ja säilyttääksesi tilauksesi palautuksen sijaan: 20 % alennus seuraavasta meiltä tehdystä ostoksestasi tai 10 % alennus nykyisen tilauksesi hinnasta. Jos kumpikaan näistä vaihtoehdoista ei sovi sinulle, voimme jatkaa hyvitystä. Huomioithan, että palautuksesta peritään palautusmaksu tuotteen koon mukaan. Sinun tapauksessasi se on 12,90 €."
 
Yritin kanssa kalastella vielä lisä 10% aletta. Perusteluna käytin hintaa. Asiakaspalvelusta tylysti sanottiin hinnan olleen tiedossa, kun tilasin tuotteen. Joko ei sattunut lottonumerot, tai sitten turhan moni on samalta tänään kyselly. Noh nykyinenkin hinta on ihan hyvä kiitos teknisen tuen -15% koodin.
 
Menipä säätämiseksi. Sunnuntaina tilattu tabletti tuli tänään perille. Paketissa ei ollut kampanjassa mainittuja kuoria: smart book coveria ja note paper screeniä. Selvittelin asiaa ensin aspa-chatissa Georgen kanssa käännöskoneen läpi ja lopuksi minut yhdistettiin suomalaiselle asiakaspalvelijalle. Selvittelevät nyt Samsungilla sisäisesti, mitä on tapahtunut, kun kampanjassa mukana olleet kuoret eivät ole tulleet tapahtumahetkellä ostoskoriin. En ollut tablettia tilatessani noteerannut lainkaan puutteellista ostoskoria ja hyväksyin tilauksen sellaisenaan (vain tabletti, palautushyvitys vaihtolaitteesta + 15 % extra-alennus koodilla), jolloin kuoret jäivät puuttumaan.

Suomen aspa lupasi olla sähköpostilla heti yhteydessä, kun saa tiedon, miksi kuoret puuttuvat. Sen hän kuitenkin sai vahvistettua tilaustiedoistani, että kuorikampanja oli voimassa, kun tilasin laitteen. Kysyin hyvitystä tilanteesta, johon hän totesi, että katsotaan hyvitys sitten, kun asia muutoin ratkeaa.
 
Minultakin kyseltiin (sanoin olleen vähän liian kallis). Tämän jälkeen kysyi onko pakkaus avaamaton. Tähän vastattuani, että on testattu, niin pukkasi optio -10% tai -25% seuraavaan ostoon jos en palauta. Tuli viba että Samsung ei halua käyttöön otettuja tuotteita vaivoikseen, kun tuskin niitä voi myydä uutena.
Mitä kautta otit yhteyttä palautusasian suhteen, kun sulle tarjottiin 25% alennusta? Muut täällä ketjussa ovat saaneet vain 20% seuraavaan ostoon.
 
Mitä kautta otit yhteyttä palautusasian suhteen, kun sulle tarjottiin 25% alennusta? Muut täällä ketjussa ovat saaneet vain 20% seuraavaan ostoon.
Kävin tsekkaamassa historian ja olikin: "Voimme antaa joko 10 % hinnanalennusta voimassaolevasta tilauksesta tai 20% alennuskoodia seuraaviin ostoksiin verkkosivustollamme." Muisti siis petti.
 
Yritin kanssa kalastella vielä lisä 10% aletta. Perusteluna käytin hintaa. Asiakaspalvelusta tylysti sanottiin hinnan olleen tiedossa, kun tilasin tuotteen. Joko ei sattunut lottonumerot, tai sitten turhan moni on samalta tänään kyselly. Noh nykyinenkin hinta on ihan hyvä kiitos teknisen tuen -15% koodin.
Tuo alennusten kalastelu on todellakin täyttä lottoa. Theofanis, käännöskoneen kautta tarjosi alennusta hintaan ilman lisäkysymyksiä.
 
Toimiiko se 20% alekoodi kaikkeen? Mutta sitä ei vissiin voi saada kun ei ole mitä uhata palauttaa. 15% koodia ajattelin yrittää tässä kohtaa, että on BF:n ajan voimassa. Se varmaan toimi kaikkeen, ja lakkasi toimimasta kun peruin tilauksen. Yritin sitä tilausta tuloksetta myös palauttaa useaan kertaan, ärsyyntyneenä kun ei enää saanut kertaakaan suomalaista kiinni mitään kautta. Ja myyntiedustaja ei toiminut kertaakaan koko n. viikon aikana. Toki ymmärrän ettei peruttua tilausta voi palauttaa, mutta Samsungilla kaikki voi olla mahdollista.

Vaikea kysymys muutenkin kun ottaisin mieluummin iPadin, mutta Samsung oli jotain kolmasosan hinnasta samantyyppisellä kokoonpanolla, etenkin kun mukana olisi tullut jokin näppäimistö ja kynä. iPadissa ei. Kävin myös uudestaan kaupassa noita hypistelemässä, ja en tiedä vaikuttiko siinä Samsungilla huonommat kuvat vai ei, mutta kuvanlaadun ero iPad Pro 13" ja S10 Ultra välillä oli merkittävä gallerian kuvia katsellessa maksimikirkkaudella?, en koskenut asetuksiin. Ainakin Samsungin kirkkaussäädin oli täysillä. iPadin kuva oli parasta mitä olen nähnyt ja hyvin HDR:mainen, vaikka tuskin ne kuvat sellaisia oli? En kyllä tiedä. Samsung näytti vain hyvältä, mutta ei aiheuttanut samanlaista wow-efektiä kirkkauden, värien ja sävyjen kautta.
 
Onko kellään päivittynyt trade in status? Koko aika näyttänyt samaa rekisteröintiä vaikka vekotin on jo virossa..
 
Onko kellään päivittynyt trade in status? Koko aika näyttänyt samaa rekisteröintiä vaikka vekotin on jo virossa..
On päivittynyt. 23.10 lähetin se heille, 28.10 he saivat paketin ja 30.10 sain viesti että laite oli arvioitu ja arvo on sama kuin ostopäivänä. Sanottiin myös että rahan saaminen voi kestää normaalia pidempään.

Ennen sitä sivu sanoi vain että trade-in on rekisteröity.
 
Teknisestä tuesta sain 15% alennuskoodin, kun kerroin tilausongelmista. Olen kaksi kertaa missannut S10-sarjan tarjouksen. Ekalla tuotteet olivat loppu ja viimeksi viikonloppuna Ultra-malliin ei saanut lisättyä ilmaista kuorta ja suojakalvoa. Varmaan viimeistään BF:nä tulee uusi kampanja, jolloin saisi itsellekin tilattua.
 
Onko kellään päivittynyt trade in status? Koko aika näyttänyt samaa rekisteröintiä vaikka vekotin on jo virossa..
Jep, vein Postiin 28.10. ja tänään tuli viesti että kelpaa kuten pitikin.

Edit: siis Samsungilta tuli viesti, että "Laitteesi on nyt arvioitu jja sen arvo on sama kuin ostopäivänä."
Sampan statussivulla näkyy vasta "Sinun vaihtolaitteesi on vastaanotettu".
 
Viimeksi muokattu:
Omaan käyttöön kerrassaan surkeita nuo kotelot (book cover) mitä tuli mukana, en tykkää omassa käyttöprofiilissa yhtään.
Itse tabletti ok, mutta tosiaan tuli ostettua lähinnä koska "halvahkolla saa" ja ei oikein mitään muutakaan tiedossa olevaa ostettavaa samsung.com sivustolta seuraavan vuoden aikana.. Mutta joo, tuotteelle jäi edelleen hintaa se 550e eli ei se nyt halpa ollut. Toki kotelot myymällä saattaa sen jokusen kymppiä saada, eli pääsisi 500e luokkaan..

Ja en laske rewardseilla maksettua osuutta "säästöksi"; nehän on ihan riihikuivan rahan arvoisia ja ilmeisesti 36kk aikana voisi käyttää mihin ikinä haluaakaan, eli eiköhän niille käyttöä olisi löytynyt esim. Fold 8 julkaisussa tms.. Tai uudemman läppärisukupolven ostoksissa... Toki aika näyttää, "olisiko ollut" jotain muutakin ostettavaa tarjolla rewardseilla.

7v päivityslupaus on hyvä kyllä, tällä mennään. Ärsyttävä, että E-kirjastot appi ei anna olla useammssa paikkaa kirjautuneena sisään...
 
Teknisestä tuesta sain 15% alennuskoodin, kun kerroin tilausongelmista. Olen kaksi kertaa missannut S10-sarjan tarjouksen. Ekalla tuotteet olivat loppu ja viimeksi viikonloppuna Ultra-malliin ei saanut lisättyä ilmaista kuorta ja suojakalvoa. Varmaan viimeistään BF:nä tulee uusi kampanja, jolloin saisi itsellekin tilattua.
Samalla tarinalla sain nyt vihdoin itsekin tuollaisen -15% koodin sähköpostiin, saa nähdä toimiiko enää black fridayna. Ja tosiaankin vain teknisessä tuessa onnistuu nykyään nuo varsinaiset koodit. Monesti kyllä sieltäkin heittävät tuonne myyntiedustajalle mutta he pystyvät ainoastaan muokkaamaan alennuksia ostoskoriin.

Vinkkinä myös, että vaikka joutuu käännöskoneen uhriksi niin kannattaa jatkaa englanniksi. Silloin edes vastapuoli tajuaa jotain, kun näkee sen englannin kielisenä. Itsekin sain koodin nyt noin.

Niin ja tuo chat-historia tallentuu noille mutta eivät näe ristiin mitä on keskusteltu tekniseen tukeen tai myyntiedustajalle.
 
Itsellä taas ei trade-inistä mitään päivityksiä tullut, vaikka palautunut Viroon joskus viime viikolla. Sampan päivitysten mukaan ei olisi edes käynyt kuljetuksessa. Kitisin Whatsupissa asiasta ja selvittävät. Viimeksi meni ihan ongelmitta tuo.

Huvittavaa, että tuki totesi ensin, että olen saanut hyvityksen x päivämääränä. Joo olen kyllä, mutta se oli se -10% siitä hyvästä etten palauta uutta laitetta. Eli ei siellä päässä tunnu olevan tarkkaa tietoa mistään.
 
Tälläisen muuten itse otin kuvakaappauksena joku aikaa sitten chätistä. Eli chätin mukaan kelpaa väärätkin puhelimet listalta mikäli vain imei täsmää.

Screenshot_20241025_164447_Dolphin.jpg



Viimeksi, kun ostin S24U niin en lähettänyt mitään tuonne, kun ei ikinä tullut sitä palautuspussukkaa eikä kukaan kysellyt perään. Mutta mitään oikeasti arvokasta en tuonne laittaisi.

Vähän pelkään, että näiden black-friday tarjoukset jää huonommaksi kuin tämä viimeinen ja en vieläkään saa tätä. Sieltä tulee taas joku koodi-tarjous ja sitten ei -15% enää saakaan.
 
Viimeksi muokattu:
Olikos jossain mainittu palautusvehjaksen hyvityskestosta? Huomena tulloo viikko arvioinnista.
 
Tuli vähän sellainen fiilis, että ei tuota vaihtolaitetta tarvitse palauttaa ja ei ne peri sitä lisähyvitystä takaisin. Tuli meinaan spostilla muistutus tuosta palautuksesta ja siinä sanottiin "Jos olet muuttanut mieltäsi etkä enää halua suorittaa vaihtoa, sinun ei tarvitse tehdä mitään.". Laite oli tällöin tosin jo matkalla ja nyt jo hyväksytty. Viestissä oli, "Palautuksen maksaminen saattaa tällä hetkellä kestää normaalia pidempään."
 
Vaihtolaite on Postin seurannan mukaan toimitettu keskiviikkona (toissapäivänä), vielä ei mitään ilmoituksia sieltä. Jos ei viikon sisään ole kuulunut mitään niin täytyy sitten kysellä Samsung chatissa.
 
Mitenkä tuon vaihtolaitteen palautus tapahtuikaan? Isken vanhan tabletin laatikkoon ja palautustarran päälle ja postiin? Onnistuuko palautus esimerkiksi postin automaattiin?
 
Mitenkä tuon vaihtolaitteen palautus tapahtuikaan? Isken vanhan tabletin laatikkoon ja palautustarran päälle ja postiin? Onnistuuko palautus esimerkiksi postin automaattiin?
Mietin samaa mutta oli tuosta tullut sähköpostia otsikolla "Palautusohjeet vaihtolaitteellesi"

🚚 Palautusohjeet vaihtolaitteellesi

Kiitos, että päätit vaihtaa vanhan laitteesi!

Uuden laitteen mukana saat palautustarran vaihtolaitteellesi. Pakkaa laite huolellisesti ja jätä paketti lähimpään postiin


Muista:

Ennen kuin lähetät laitteesi: sulje Google-tili tai iCloud/Find my iPhone.

Kun vaihtokumppanimme on vastaanottanut laitteesi ja arvioinut sen kunnon, maksu palautetaan sinulle. Mikäli laitteen kunto poikkeaa tilauksessa annetusta, otamme sinuun yhteyttä uudella arviolla.
Vaihtosi tilanne

Voit aina tarkistaa päivitetyn tilanteen vaihdollesi alla olevasta linkistä.

Minun vaihtoni
Tietoja Vaihdosta,

Samsung tarjoaa sinulle mahdollisuuden vaihtaa vanha laitteesi rahaa vastaan ostaessasi uuden Samsung Galaxy -laitteen. Tällä tavoin saat paremman hinnan ja vanha laitteesi kierrätetään parhaalla mahdollisella tavalla. Samsung Trade-in on yhteistyö Foxway OÜ, Y-tunnus 12703942, ja Samsung Electronics Nordic AB, Y-tunnus 556445-4345, välillä.
Asiakastuki

Löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin Trade Inistä omalla Trade In -sivullasi..
 
Mitenkä tuon vaihtolaitteen palautus tapahtuikaan? Isken vanhan tabletin laatikkoon ja palautustarran päälle ja postiin? Onnistuuko palautus esimerkiksi postin automaattiin?
Pakkaa vanha laite samaan laatikkoon jossa uusi toimitettiin sinulle ja laita siihen päälle se palautustarra joka tuli paketissa mukana. Itse vein postin tiskille, niin sain seurantakoodin ja pystyi seuraamaan missä paketti menee.
 
Onko porukka saanut vielä rahoja takaisin vaihtolaitteesta? 31.10 tuli viesti että laite on arvioitu, rahoja ei ole näkynyt.
 
Tänne tuli nyt viesti että kesällä ostetun Tab A8:n kunto ei vastannut sitä, mitä olin ilmoittanut, ja että korvaus laskee 57 eurosta 38 euroon. :rofl2: Kyseessä oli käytännössä vieläkin pakasta vedetty laite, jonka screen on time oli varmaan 10h luokkaa. Ihan vain huvikseni kotiutan laitteen ja myyn vaikka tuohon 38 euroon sen sitten Torissa. Jeesus.

EDIT:
Laitteen kuntoarvio muutettiin tilasta “Working” tilaan “Working”
 

Statistiikka

Viestiketjuista
264 468
Viestejä
4 585 837
Jäsenet
75 436
Uusin jäsen
MuumiEU

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom