• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Smart Book Cover -suojakotelo Galaxy Tab S9 / S9 FE -tabletille - 39 €

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzaa
  • Aloitettu Aloitettu
Oli kanssa hyviä tabletti, robotti-imuri ja näyttö tarjouksia tuolla.
Harmi ettei ollut tämä tuolle s9 + mallille joka itsellä on 😢

esim:
[ Dreame D10 Plus Gen 2 -robotti-imuri automaattisella tyhjenyksellä ] 199,00 €
ja ultra malli [ Dreame L10s Ultra Gen 2 -robotti-imuri ] 479,00 €
Niille joille merkki ei vielä ole tuttu niin Dreame on Xiaomin nykyinen robotti-imuri brändi

Viimeksi muokattu:
Tattis, just olin ettimässä koteloa hyvään hintaan mutta tarkemmin katsottuna onpa hämmentävän kehno rakenne tolla ettei taivu tabletin taakse kuoret joten käytössä perusotteella pitää irrottaa osiksi :confused2:

Täytynee jotain epävirallista viritystä etsiä

Tattis, just olin ettimässä koteloa hyvään hintaan mutta tarkemmin katsottuna onpa hämmentävän kehno rakenne tolla ettei taivu tabletin taakse kuoret joten käytössä perusotteella pitää irrottaa osiksi :confused2:

Täytynee jotain epävirallista viritystä etsiä
S8 -mallilla mulla oli irrotettava Keyboard Cover ja kyllä se ainakin taipui näytön taakse ja jotenkin uskoisin että tämä kanssa.

Amazon.de saa kanssa vaikka mitä koteloita ja kun rekisteröi uuden tilin niin eka tilaus ilmaisilla posteilla.

Itse tilasin sieltä, kun tuo Samsungin oma kotelo on saanut jostain paikoista vähän kehnoja arvosteluja. Ei esimerkiksi voi ilmeisesti laittaa sivuttain kuin yhteen kulmaan.

Tämä tuli itselleni ja oikein laadukkaan oloinen.

Edit. On siinä Samsungin omassa vissiin kaksi eri katselukulmaa.

S8 -mallilla mulla oli irrotettava Keyboard Cover ja kyllä se ainakin taipui näytön taakse ja jotenkin uskoisin että tämä kanssa.

Joo näköjään se taipuu suunnilleen taakse sittenkin vaikka penteleen YouTube-arvostelijat ei osaa sitä näyttää, miinuksena vaan siinä on toi kiinteä kynäkotelo käytti sitä tai ei niin ei mene litteäksi oikeen

Joo näköjään se taipuu suunnilleen taakse sittenkin vaikka penteleen YouTube-arvostelijat ei osaa sitä näyttää, miinuksena vaan siinä on toi kiinteä kynäkotelo käytti sitä tai ei niin ei mene litteäksi oikeen
Sen kynäkotelonkin saattaa saada siitä irti napsautettua, jossain näin semmoisen. 😄 Itselleni on tulossa Keyboard Cover (non-slim) ja se keyboard on aika paksu, niin saa tästä suojasta ohkaisenkin näytönsuojan halutessaan nytten.

Kiitos nämäkin tilattu. Ostin myös Saksasta pari suojakuorta, jotka yllättäen erittäin laadukkaita ja vain 9,99 kotiin tuotuna. Linssi liioittelee ei ole kosketusnäyttöä kummempi kerään sormenjälkiä tai pölyä... Hülle für Samsung Galaxy Tab S9 Tablet Case Cover Silikon Schutzhülle Tab | eBay

20250410_105715.jpg

20250410_105751.jpg

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
275 786
Jäsenet
77 386
Uusin jäsen
Lauramarikam

Hinta.fi

Back