Samsung S5 mini kamera ongelma

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 745
Varoitus, kamera ei toimi

Jotain tuollaista ilmestyi luuriin. Ko. puhelin ei mikään uusi ja temppuillut ennenkin. Tehdasasetuksia ei ole vielä palautettu. Senkin voi tehdä, kunhan tärkeimmät tiedot on turvattu ensin.
Sitten jos tehdasasetuksien palautukseen päädytään, ja homma alkaa toimimaan niin bueno. Tosin google kertoo että noissa on ollut S5 ja J5 malleissa samanlaisia ongelmia.

Joten, jos luuriin roottaa, tätä en ole tehnyt milleen laitteelle, niin mitä sen jälkeen tapahtuu aktuaalisesti? Nyt astun tuntemattomalle alueelle ja siksi tälläistä kyselen.

Ei ole mun luuri, eikä nyt käsillä. Ehkä huomenna jotain säätämistä. Lähtökohtaisesti toive olisi jos tuon saisi jotenkin käyttökuntoon, jos ei - niin sitten se on mennyttä kalua.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
187
Jossei se factory resetillä lähde toimimaan niin itse en sen takia roottaisi luuria. Jos työkalut pysyy kädessä niin vaihto kamera maksaa noin 10€ eBayssä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 745
Jossei se factory resetillä lähde toimimaan niin itse en sen takia roottaisi luuria. Jos työkalut pysyy kädessä niin vaihto kamera maksaa noin 10€ eBayssä.
Thanks, jotain näppäinpuhelimia on joskus tullut purettua. Älypuhelinta ei koskaan joten melko veikkailuksi menee ja pitää kysyä puhelimen omistajalta josko haluaa tilata uuden kameran ja ottaa sen riskin että paskon koko laitteen. On mulla kyllä ruuvareita pieneen käyttöön, ellei noista löydy torkseja joita taas ei ole. E: katoin yhtä omaa vanhaa romua ja normaali ristipäät siinä näyttäisi olevan.

Saattaapi olla että jos jonkun ihan uuden halpiksen ostais tilalle ja antaisi tuolle vasaraa. No pitää kysyä mitä tehdään. Voihan se olla että muilla ohjeilla mitä oon antanut niin sen saa henkiin, mutta imo alkaa olla finaalissa kun kaikenlaista ongelmaa on ilmennyt.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 161
Kokeile tyhjentää kamera sovelluksen välimuisti ja sen jälkee sammuttaa puhelin. Ota akku noin 10s irti ja laita takaisin paikoilleen. Sitten käynnistät puhelimen uudelleen ja kokeilet toimiiko kamera. Jos ei noilla lähde pelittään, niin sitten voi kokeilla tehdaspalautusta. Roottaaminen tuskin ongelmaa korjaa, sillä en usko Samsungin rikkoneen ohjelmistoa niin pahasti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 745
Kokeile tyhjentää kamera sovelluksen välimuisti ja sen jälkee sammuttaa puhelin. Ota akku noin 10s irti ja laita takaisin paikoilleen. Sitten käynnistät puhelimen uudelleen ja kokeilet toimiiko kamera. Jos ei noilla lähde pelittään, niin sitten voi kokeilla tehdaspalautusta. Roottaaminen tuskin ongelmaa korjaa, sillä en usko Samsungin rikkoneen ohjelmistoa niin pahasti.
Okei, pääsen varmaan tuossa muutaman tunnin päästä taiteilemaan sen luurin kanssa. Toivottavasti lähtee pelaamaan. Lupa on kyllä tyhjentää vaikka koko puhelin, mutta vähän lievemmillä tempuilla yritän ensin.

Edit

No nyt tuli puhdistettua kaikki välimuistit, mitään tärkeää en siis tuhonnut. Siitä se lähti toimimaan:tup:
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 653
Viestejä
4 239 320
Jäsenet
71 231
Uusin jäsen
stammi

Hinta.fi

Ylös Bottom