• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung S25 -30% + 100 0000 Rewards lisäpistettä

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vittee
  • Aloitettu Aloitettu
Toimiikohan noissa epävirallisissa suoraan edes näytön avaus ja sulku?
Ei kun se kirjainyhdistelmä eli ko. ominaisuus ei ole rautapuolella S25-sarjassa niin ei tue tommosia avauksia. Se on sit eri asia saako jollain epävirallisella softalla jotenkin toimimaan - en usko, että ainakaan priimasti.
 
Postin seurannan mukaan näkyy että trade-in vaihtolaite on saapunut Foxway:lle yli viikko sitten, mutta Foxway portaali näyttää että lähetys olisi yhä matkalla. Avasin samsung chatin kautta tiketin, saa nähdä kauan tällä kertaa menee
 
Mietin siinä vaihtolaitetta lähettäessä, että tämähän on helvetin yksinkertainen tehtävä. Kuori vaan pois päältä (en tiedä miksi, ehkä se on kivempi omassa roskiksessa) ja paketti matkaan. Sitten illalla ihmettelin, että mikä pikkujuttu siinä tietokonepöydällä möllöttää niin sim-telakkahan se siinä. Katsotaan tuleeko millaisia vähennyksiä ja voiko tuonne lähettää tarvittaessa telakan erikseen.
 
Saako s25 smart view coveria? S24 kuori oli liian pieni kamera-aukkojen kohdalta (s25 kamerat noin 1mm suuremmat halkaisijaltaan). Aukkoja piti hieman poralla suurentaa, että sopii vanhoihin kuoriin tilapäisesti. Näytön avaus ja sulku ei kuitenkaan toimi. Samsung ei ole tainnut valmistaa virallista smart view kuorta.

Tällainen löytyisi: Samsung Galaxy S25 Smart Clear View Käännä kotelo korttipaikalla - Safiiri

Tuossa näköjään pitää ladata jokin lisäohjelma?
Tilasikko? Itellä kävi tommonen kääntymäs, mutta oli s24:lle tehty(virheellisesti vai tarkoituksella paketissa?) Eli ei ne kamerarinkulat mahtuneet. Lisäksi toi appiksen lataus jostain hämärältä sivustolta ei kyllä ois kans napostellu.

Tilasin sit umpiläppäkotelon, joka ollu kyl hyvä.

Itse luuriin oon kans ollu todella tyytyväinen. Omassa(suht kovassa) käytössä akku kestää 80-20 syklillä about aina koko päivän tai siis vielä ei ole kertaakaan menny akku tyhjäksi, jossain 15% nurkilla on käyty. Edelliset S23 FE ja S21 FE sain ajettu samalla käytöllä täydestä tyhjäksi suht helposti. Helkatin hyvän olonen kapula muutenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Postin seurannan mukaan näkyy että trade-in vaihtolaite on saapunut Foxway:lle yli viikko sitten, mutta Foxway portaali näyttää että lähetys olisi yhä matkalla. Avasin samsung chatin kautta tiketin, saa nähdä kauan tällä kertaa menee
Mulla näyttää ettei olisi lähtenyt vielä ollenkaan. Tuli jo muistutusviesti, että vaihdokin arvo saattaa laskea jos ei saavu 14 päivän sisällä. On kuitenkin ollut perillä jo monta päivää..
 
Minulle tuli viesti, että laite on hyväksytty vaihdettavaksi sovittuun hintaan ennenkuin trade in näytti edes sen olevan perillä. Noin viikko meni siitä kun posti näytti laitteen olevan toimitettu tähän hyväksytty viestiin. Ehdin kyllä aspaa häiriköidä paria päivää ennen hyväksyntää.
 
Täällä postinseuranta näyttää toimitetun 2.4 eikä vielä mitään ole foxwayn suunnalta kuulunut. Pitää maanantaina alkaa kysellä mikä homma. Menin laittamaan vielä paketissa olevan s24 sinne. Ettei vaan olisi jollakin kiusaus käynyt liian suureksi.
 
Mä laitoin S24:n paketissa menemään 30.3. ja 7.4. tuli samsungilta/foxwaylta viesti että hyväksytty alkuperäinen summa 504eur.

Klarnasta eivät oo vielä vähentäneet.
 
Mä laitoin S24:n paketissa menemään 30.3. ja 7.4. tuli samsungilta/foxwaylta viesti että hyväksytty alkuperäinen summa 504eur.

Klarnasta eivät oo vielä vähentäneet.
Itse laitoin 28.3 ja perillä oli 2.4 eikä vieläkään mitään kuulunut. Alkaa oikeasti kuumottaa, että avaamattomassa paketissa oleva s24 mennyt työntekijän liiveihin.
 
Samsungin chat avasi eilen sisäisen selvitystiketin, ja tänään tuli Foxway:lta viesti että ovat tarkastaneet laitteen ja maksavat alkuperäisen arvion mukaan. (504€ hyvitys S24:sta)
Näköjään kannatti siis valittaa chatissa, kuinkahan kauan olisi mennyt, jos olisi vaan ootellut..
 
Viimeksi muokattu:
Samsungin chat avasi eilen sisäisen selvitystiketin, ja tänään tuli Foxway:lta viesti että ovat tarkastaneet laitteen ja maksavat alkuperäisen arvion mukaan. (504€ hyvitys S24:sta)
Näköjään kannatti siis valittaa chatissa, kuinkahan kauan olisi mennyt, jos olisi vaan ootellut..
Itse otin myös yhteyttä, mutta sanoi tylysti odota vielä viikko.
Ehkä otin väärään paikkaa yhteyttä.
 
Itse otin myös yhteyttä, mutta sanoi tylysti odota vielä viikko.
Ehkä otin väärään paikkaa yhteyttä.
Ok, erikoista. Itse laitoin vaan chatin kautta ja ilmeisesti sattui hyvä aspa kohdalle. Tässä olennaisin osa chatista:
1744389654245.png
 
Joo. Pitää ensi viikolla koittaa uudestaan jos ei mitään kuuluu. Ei vain huvittaisi maksaa koko laskua.
 
S22 lähetetty ja saapunut perille 4.4, ei mitään näy vielä tradeinnissä. Eiköhän tuo 550e hyvitys sinne kirjaudu, ennenkin saattanut 2-3vko mennä niin ei jaksa vielä mitään kysellä
 
Joo. Pitää ensi viikolla koittaa uudestaan jos ei mitään kuuluu. Ei vain huvittaisi maksaa koko laskua.
Todennäköisesti joutuu maksamaan laskun ensin. Hyvitysten tilityksissä on viime aikoina mennyt kuukauden verran niin ehtii eräpäivä tulla ekana.
 
Tein torstaina Klarnaan maksunkeskeytyksen kun 4.4 Viroon saapuneelle luurille ei ollut vieläkään vaihtohyvitystä kirjattu. Samsungilta tuli perjantai aamusta viestiä että saisivatko paketin seurantakoodin ja tunti sen toimittamisen jälkeen Klarnalta tulikin viestiä että 504e laskusta kuitattu.
 
S24 ultra oli perillä 7.4 ja 11.4 tuli ilmoitus hyvityksestä, 828e. Klarna vähentänee summan kun kerkiää. Eihän tuolla kiirettä ole kerran kuluton ja koroton luotto..
 
Tein torstaina Klarnaan maksunkeskeytyksen kun 4.4 Viroon saapuneelle luurille ei ollut vieläkään vaihtohyvitystä kirjattu. Samsungilta tuli perjantai aamusta viestiä että saisivatko paketin seurantakoodin ja tunti sen toimittamisen jälkeen Klarnalta tulikin viestiä että 504e laskusta kuitattu.
Miten tuon maksun keskeytyksen teit? Itselläni tulee alkuviikosta kaksi viikko täyteen eikä mitään kuulunut. Samsung aspa ei jaksanut alkaa selvittelemään, josko sitten Klarna kun maksukeskeytyy.
 
Miten tuon maksun keskeytyksen teit? Itselläni tulee alkuviikosta kaksi viikko täyteen eikä mitään kuulunut. Samsung aspa ei jaksanut alkaa selvittelemään, josko sitten Klarna kun maksukeskeytyy.
Avaa asiakaspalvelu ja ilmoita että odotat vaihtolaitteen kirjausta. Kysyvät seurantakoodia ja pyytävät ottamaan yhteyttä Samsungiin. Todellisuudessa Samsungin aspa ottaa luultavasti sinuun yhteyttä kun huomaavat että Klarna on laittanut laskun taukotilaan.
 
Tein tuon maksunkeskeytyksen keskustelemalla klarnan chatin kanssa ja nyt sieltä tuli sähköposti, jossa olen palauttamassa tuotetta ja sama näkyy myös klanan sovelluksessa. Taas tainnut ulkomaalainen kielikäännöskoneen kanssa saada väärän kuvan. Tosin siinä keskustelussa oli nimen omaan puhe vaihtolaitteen laskun hyvityksestä. Taisin kyllä mainita, että ennen hyvitystä ei rahaa tipu tai lähtee palautukseen. Vahvisti kyllä ettei mitään palautus olisi kyseessä vaan vaihtolaitteen näkyminen laskulla siinä keskustelussa, mutta nyt kumminkin näkyy, että olisi palauttamassa laitteet. On se perkele hankalaa.
 
Tein tuon maksunkeskeytyksen keskustelemalla klarnan chatin kanssa ja nyt sieltä tuli sähköposti, jossa olen palauttamassa tuotetta ja sama näkyy myös klanan sovelluksessa. Taas tainnut ulkomaalainen kielikäännöskoneen kanssa saada väärän kuvan. Tosin siinä keskustelussa oli nimen omaan puhe vaihtolaitteen laskun hyvityksestä. Taisin kyllä mainita, että ennen hyvitystä ei rahaa tipu tai lähtee palautukseen. Vahvisti kyllä ettei mitään palautus olisi kyseessä vaan vaihtolaitteen näkyminen laskulla siinä keskustelussa, mutta nyt kumminkin näkyy, että olisi palauttamassa laitteet. On se perkele hankalaa.
Noin se menee, kun ei Klarnassa vaan ole mahdollisuutta järkevämmin asiaa hoitaa. Samsung kyllä laittaa oletettavasti huomenna sulle viestiä että mikäs ongelma johon voi vastata että lasku vain tauolla niin kauan että hyvitätte vaihtolaitteen laskulle.
 
Eihän tuo nyt klarnan ongelma tai syy ole millään tavoin?
Ihan turhaa aspan häirintää omasta mielestäni. Itsellä ainakin 30pvä maksuaikaa (ja senkin voi ylittää 14vrk ilman kuluja).
Itsellä tosiaan aikaisemmin on samsungin käsittelyssä 2-3vko mennyt joten kuukauden kun odottelee, asia hoituu ihan itsekseen.
 
Viimeksi muokattu:
Tein tuon maksunkeskeytyksen keskustelemalla klarnan chatin kanssa ja nyt sieltä tuli sähköposti, jossa olen palauttamassa tuotetta ja sama näkyy myös klanan sovelluksessa. Taas tainnut ulkomaalainen kielikäännöskoneen kanssa saada väärän kuvan. Tosin siinä keskustelussa oli nimen omaan puhe vaihtolaitteen laskun hyvityksestä. Taisin kyllä mainita, että ennen hyvitystä ei rahaa tipu tai lähtee palautukseen. Vahvisti kyllä ettei mitään palautus olisi kyseessä vaan vaihtolaitteen näkyminen laskulla siinä keskustelussa, mutta nyt kumminkin näkyy, että olisi palauttamassa laitteet. On se perkele hankalaa.
Miksi Klarnaa uhkailet palautuksella kun ei se ole heidän vikansa eikä sun uhkailut heitä liikuta. Samsungin aspan kanssa tuollaisella keskustelulla saattaisi olla jotain vaikutusta. Mitä jos nyt vain odottelisit ihan rauhassa ja antaisit prosessin mennä omaa tahtiaa läpi.
 
Tänne kilahti sähköpostiin että Klarna on korjannu laskun. Luuri ostettu 25.3, Foxway todennut hyvitettävän summan 7.4 ja 14.4 Klarna korjasi laskun. Aika tarkalleen 3 viikkoa meni koko operaatiossa.
 
Sama juttu täällä, 7.4. tuli hyvityskuittaus samsung/foxway ja tänään 14.4. klarna vähensi hyvityksen laskusta.
 
Joo. Nyt tuli tännekkin viesti, että arvioitu. Ilmeisesti samsungin aspa oli sinne laittanut viestiä, että yksi kärsimätön mulkero täällä sekoilee.
 
Viimeksi muokattu:
Onko kukaan testannut "uhkailla" chatissa palautuksella, jotta saisi vielä osan hinnasta pois? Muistaakseni jonkun aiemman tabletti kamppiksen yhteydessä onnistui saada n. 10-20% vielä pois hinnasta, kun vaan ilmoitti että haluaa palauttaa tuotteen
 
Viimeksi muokattu:
Onko kukaan testannut uhkailla chatissa palautuksella, jotta saisi vielä osan hinnasta pois? Muistaakseni jonkun aiemman kamppiksen yhteydessä onnistui
Ai jumalauta mitä juttuja, kokeile pommiuhkaa samsungin pääkonttorille?

Päätetään nämä omat "turhat viestit ja kateellisten huutelut" siihen, että juuri oli kirjautunut tarjottu hyvitys omalle vaihtoluurille ja klarnan laskulle. Ihan hyvä diili jos yli 3v sitten sampan kamppiksesta hankitusta 800€ puhelimesta sai 500€ vaihdossa

Screenshot_20250415_170948_Gmail.jpg
 
Tilasikko? Itellä kävi tommonen kääntymäs, mutta oli s24:lle tehty(virheellisesti vai tarkoituksella paketissa?) Eli ei ne kamerarinkulat mahtuneet. Lisäksi toi appiksen lataus jostain hämärältä sivustolta ei kyllä ois kans napostellu.

Tilasin sit umpiläppäkotelon, joka ollu kyl hyvä.

Itse luuriin oon kans ollu todella tyytyväinen. Omassa(suht kovassa) käytössä akku kestää 80-20 syklillä about aina koko päivän tai siis vielä ei ole kertaakaan menny akku tyhjäksi, jossain 15% nurkilla on käyty. Edelliset S23 FE ja S21 FE sain ajettu samalla käytöllä täydestä tyhjäksi suht helposti. Helkatin hyvän olonen kapula muutenkin.
Tilasin halvemmalla suoraan Kiinasta:


Hyvin istuu paikoilleen, mutta materiaali kumisen oloista ja ei sujahda niin sujuvasti farkun taskuun kuin itse modattu alkuperäinen S24 kuori. En ole ottanut lisäohjelmaa käyttöön, jolla saisi smart view ominaisuudet. Hintaisekseen ihan ok, ikkuna toisaalta toimii takakameralle aukkona kuvattaessa ilman muita toiminnallisuuksiaan.
 
Viimeksi muokattu:
Niinhän siinä kävi, että vaihtolaitteen (OP11) arvo putosi 228€ - - > 148€. Pitäisiköhän nuolla haavat ja kehystää seinälle palautuksesta unohtunut 80€:n SIM -korttitelakka... Arviointiviesti tuli vielä kätevästi no reply- sähköpostista. Voisi varmaan jostain tiedustella, että eikö tuota telakkaa voi lähettää erikseen. Kylläpä hiukan kyrpii tällä hetkellä. Ei tuosta varmaan 228 eukkaa irtoa myyntipalstallakaan niin turha pyytää laitetta takaisin.

Nyt soimaan Matti Esko - Ei itkut enää auta.
 
Onko kukaan testannut "uhkailla" chatissa palautuksella, jotta saisi vielä osan hinnasta pois? Muistaakseni jonkun aiemman tabletti kamppiksen yhteydessä onnistui saada n. 10-20% vielä pois hinnasta, kun vaan ilmoitti että haluaa palauttaa tuotteen
Tämä on kyllä hyvä trolli yllyttää porukkaa tällaiseen ruokkimalla niiden ahneutta.
 
Tämä on kyllä hyvä trolli yllyttää porukkaa tällaiseen ruokkimalla niiden ahneutta.
Ei ollut trolli, piti ihan kaivella nämä vanhat chatit vielä. :D Aiemman Tab S10 kamppiksen yhteydessä tarjosivat 10% hinnanpalautusta suoraan, kun kertoi että haluaa palauttaa tuotteen.
Tämän S25 kamppiksen yhteydessä en ole kehdannut kysyä, kun lähti muutenkin jo liian halvalla

1745240393761.png
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
275 537
Viestejä
4 746 790
Jäsenet
77 329
Uusin jäsen
tsidan

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom