• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung-puhelimia (mm. S25 128GB 399€) Telia Tampere Ratina

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kimpo
  • Aloitettu Aloitettu
Tuote: Samsung Puhelimia A16, S25, Flip 7 FE, A36, A56. Myös Applea ja tarvikkeita
Tarjoushinta: S25 128G +smart tag 399€ / A16 + Smarttag 49€
Normaalihinta: S25: 699€ + 39€ / A16: 99€ + 39€
Kauppa: Telia Tampere Ratinan myymälä
Voimassa: 12.–16.2.
Linkki
: Telia Ratina Avajaiset

Kommentti tarjouksesta:
Läjä Samppa ja Apple puhelimia alessa Tampereen Ratinan Telia-kaupassa avajaisten myötä. Ei taida olla hinta voimassa kuin tuolla kivijalassa.

Tarjouslinkki tuli tänään tekstarilla.

Vähän houkuttaa Samsung Galaxy A16 4G. 49€ ja kaupan päälle 15 euron arvoinen Galaxy smart tag.

Olisikohan tuo toimiva vanhukselle jonka käyttö on puhelut, pankkiID ja netin selailu?

Vähän houkuttaa Samsung Galaxy A16 4G. 49€ ja kaupan päälle 15 euron arvoinen Galaxy smart tag.

Olisikohan tuo toimiva vanhukselle jonka käyttö on puhelut, pankkiID ja netin selailu?
Toi tagi ainakin tossa tapauksessa hyvä. Voi laittaa, että tupla painalluksella puhelin alkaa piippaamaan, niin löytää puhelimensa, jos tagi pvaikka avaimissa.

Samsung A16 on vain LTE eli 4G - eikös tuostakin ole 5G-malli myynnissä?

Mutta AirPods Prot kiinnostaisi tulevaksi synttärilahjaksi. Mutta harmi kyllä, että Tampereella.

Aiemmin tuli haettua Hesan Citycenterin avajaisissa samalla myyntihinnalla 149e, mutta onneksi oli 20e alekoodi, joten sain 129e hintaan.
Hyvin on toimineet :thumbsup:

Firmalle ostettu noita useampia ja ainakin toistaiseksi toiminut kevyessä päivittäiskäytössä ihan hyvin. Päivityksiäkin pitäisi vielä tulla. Akkukin kestää mielestäni ihan kohtuullisesti. Olin itse jopa vähän positiivisesti yllättynyt, että kuinka hyvin tuolla pärjäisi verrattuna omaan S24:ään. Tosin Samsungin bloatpaskaa lataa joka päivityksen yhteydessä muiden A-sarjalaisten tapaan. Ei tosin mitään hajua onko tuo vielä kolmen vuoden päästä kuinka hidastunut, mutta tuohon hintaan ostaa vaikka uuden parin vuoden välein.

Mun kumppani tarvis uutta kännykkää ja koska oon ite niin diehard Samsung fani nii pakko se hänellekki on hommata Samsung.
S25 oon pitkään miettiny hänelle ja ai että toi tarjous houkuttelee mut ei kyl millään haluis mennä tohon 128gb ansaan. Muistaako joku jotain muita tarjouksia mitä on ollut tosta, että onko toi 400e oikeesti tosi hyvä hinta sille? Ja uskaltaako arvata muuten mitä S25 hinnalle käy kun S26 julkastaan ihan pian?

Mun kumppani tarvis uutta kännykkää ja koska oon ite niin diehard Samsung fani nii pakko se hänellekki on hommata Samsung.
S25 oon pitkään miettiny hänelle ja ai että toi tarjous houkuttelee mut ei kyl millään haluis mennä tohon 128gb ansaan. Muistaako joku jotain muita tarjouksia mitä on ollut tosta, että onko toi 400e oikeesti tosi hyvä hinta sille? Ja uskaltaako arvata muuten mitä S25 hinnalle käy kun S26 julkastaan ihan pian?
Jos S23 ja S24 hinnoista uuden mallin julkaisun jälkeen voi jotain päätellä, niin S25:n hinta asettunee noin 499-599€ väliin riippuen tarjouksista. En usko, että 399€ halvemmalla tulee ihan hetkeen saamaan. Ehkä sitten kun S27 julkaistaan.

Edit. Vertailuna S24 halvin hinta hintaseurannan mukaan koskaan tähän mennessä 449€. Poislukien tietysti liikeiden avajaistarjoukset paikan päällä yms.

Viimeksi muokattu:
Lauantaina matka tampereelle. Varmaan S25 myyty silloin jo loppuun mutta pitää mennä katsomaan

Jos S23 ja S24 hinnoista uuden mallin julkaisun jälkeen voi jotain päätellä, niin S25:n hinta asettunee noin 499-599€ väliin riippuen tarjouksista. En usko, että 399€ halvemmalla tulee ihan hetkeen saamaan. Ehkä sitten kun S27 julkaistaan.

Edit. Vertailuna S24 halvin hinta hintaseurannan mukaan koskaan tähän mennessä 449€. Poislukien tietysti liikeiden avajaistarjoukset paikan päällä yms.
Hmm, kovasti kyl houkuttelee. Mut toi 128gb on kyl ihan liian vähän. Ehkä sitä pitäis tori.fi:stä ostaa joku S25/24 256gb.

Julkasussa ainakin usein ollut hyviä tarjouksia uudesta mallista. S25 sai julkaisussa olikohan 499€ + tabletti kaupan päälle (vaati jonkin vaihtolaitteen antamisen). 256GB malli oli 549€ + tabletti jonka itse myin 120€:lla eteenpäin, eli käytännössä olivat samaan hintaan vuosi sitten kuin nyt. Se että tuleeko yhtä hyvää kampanjaa heti S26 julkaisuun on tietysti arpapeliä.

Tässä vielä kyseinen tarjous: Tekniikka - Samsung Galaxy S25 + Samsung Galaxy Tab S6 Lite 499€

Viimeksi muokattu:
Julkasussa ainakin usein ollut hyviä tarjouksia uudesta mallista. S25 sai julkaisussa olikohan 499€ + tabletti kaupan päälle (vaati jonkin vaihtolaitteen antamisen). 256GB malli oli 549€ + tabletti jonka itse myin 120€:lla eteenpäin, eli käytännössä olivat samaan hintaan vuosi sitten kuin nyt. Se että tuleeko yhtä hyvää kampanjaa heti S26 julkaisuun on tietysti arpapeliä.
Tota kans kovasti miettiny et millasetkohan kamppaniat tulee tohon S26 julkasun yhteyteen. Ja ties jos vaikka olis jotain hienoa uutta S26 sarjassa minkä takia haluis maksaa vaikka vähän extraa. Joo, no täytyy se jättää tää väliin ja sinnitellä S26 julkasuun asti.

Näitä ylivuotisia ole mitään järkeä ostaa, kun julkaisusta Samsung taikoo taas kauppaansa -30% juuri julkaistuista uutuusmalleista kuten joka kerta viime vuosina.

Näitä ylivuotisia ole mitään järkeä ostaa, kun julkaisusta Samsung taikoo taas kauppaansa -30% juuri julkaistuista uutuusmalleista kuten joka kerta viime vuosina.
Oletkohan nyt tietoinen tulevien Samsungin puhelinten hinnoista? Perus S26 hinnat alkavat 999 eurosta. Sun mielestä siis kannattaisi ostaa julkaisualennuksesta S26 700 eurolla, jossa ei ole käytännössä mitään uutta ja mullistavaa S25 nähden. Ja vielä maksaa siitä olemattomasta päivityksestä 300 euroa enemmän kuin nyt Telian avajaistarjouksesta saisi S25. Mun mielestä 300 euron hintaero on hyvä syy ostaa S25 koska S26 ei tarjoa merkittäviä parannuksia.

Oletkohan nyt tietoinen tulevien Samsungin puhelinten hinnoista? Perus S26 hinnat alkavat 999 eurosta. Sun mielestä siis kannattaisi ostaa julkaisualennuksesta S26 700 eurolla, jossa ei ole käytännössä mitään uutta ja mullistavaa S25 nähden. Ja vielä maksaa siitä olemattomasta päivityksestä 300 euroa enemmän kuin nyt Telian avajaistarjouksesta saisi S25. Mun mielestä 300 euron hintaero on hyvä syy ostaa S25 koska S26 ei tarjoa merkittäviä parannuksia.

Ainakin S25:sta tosiaan sai "millä tahansa" vaihtoluurilla 500€+satkun myytävä lisäroju. Toki menneisyys ei ole tae tulevasta, mutta pitäisin hyvinkin mahdollisena, että jollain vastaavalla saa S26:sen 500 euroon. Sinäänsä kertoo surullista puhelinmarkkinasta, että tuo satanen vuoden uudemmasta mallista on ainakin itsellä siinä rajalla kannattaisiko maksaa - vielä 10-luvulla olisi ollut ihan no-brainer ottaa vuoden uudempi jos ero vain satasen.

Lauantaina matka tampereelle. Varmaan S25 myyty silloin jo loppuun mutta pitää mennä katsomaan

50kpl erä - sanoisin, että turha reissu. Itse ehkä töiden jälkeen huomenna käyn, mutta jo silloin on varmaan loppu.

Maksoin viimeksi vaimon Ultrasta julkaisussa vaihtopuhelinsäätöjen ja kampanjakoodien jälkeen 800€, ja tuohon sai vielä kylkeen 60€ rewards-pisteitä sekä Buds Pro:t.

Viimeksi Fold 7 tuli otettua puolestaan vuokralle, yli 2000€ luurista maksan vakuutettuna 50€ omavastuulla vajaa 30€ kuussa, saa palauttaa koska vain.

Älä huutele, jos et tiedä että Samsungin oma kauppa on täysin sekaisin julkaisuissa ja tavaraa myydään julkaisusta parhaimmillaan jopa yli puolta halvemmalla kun sopivan kampanjakombinaation saa eteensä. On sieltä muutaman kuukauden sisään tämän S25 perusmallinkin reilu 300€ sopivalla vaihtoluurilla. :)

Ja S24 256gb sai joulukuussa yht. 288 evroo. Vaihtoluurista vajaa satku.

Maksoin viimeksi vaimon Ultrasta julkaisussa vaihtopuhelinsäätöjen ja kampanjakoodien jälkeen 800€, ja tuohon sai vielä kylkeen 60€ rewards-pisteitä sekä Buds Pro:t.

Viimeksi Fold 7 tuli otettua puolestaan vuokralle, yli 2000€ luurista maksan vakuutettuna 50€ omavastuulla vajaa 30€ kuussa, saa palauttaa koska vain.

Älä huutele, jos et tiedä että Samsungin oma kauppa on täysin sekaisin julkaisuissa ja tavaraa myydään julkaisusta parhaimmillaan jopa yli puolta halvemmalla kun sopivan kampanjakombinaation saa eteensä. On sieltä muutaman kuukauden sisään tämän S25 perusmallinkin reilu 300€ sopivalla vaihtoluurilla. :)
Tiedän, että Samsungin oma kauppa sekoilee välillä. Tiedän myös sen, että parhaita tarjouksia ei saa heti julkaisussa vaan noin 2kk kuluttua julkistuksesta. Maksoin omasta s25 ultrasta noin 350€ ja kaupan päälle tabletti ja 110€ rewards pisteitä.

Onnea vain Flex vuokrauksen kanssa jos tulee ongelmia. Se on kuukausien taistelu saada asiat ja laskutus kuntoon. Moni kokeilee flexiä kahdesti, ensimmäisen ja viimeisen kerran.

Sun ajatusmalli pyörii vain vaihtolaitteen ympärillä. Mitä jos sellaista ei olekaan antaa? Silloinhan ei Samsungin kaupassa pääsekään yhtä hyvään hintaan kuin nyt Telia myy ilman mitään.

Eiköhän tämä OT riitä tähän.

Onko jollakin kokemuksia kilpailijoiden hintatakuusta tällaisen alen aikaan? DNA esim. kertoo hintatakuun ehdoissa seuraavaa:

"DNA Takuuhinta koskee koko puhelinvalikoimaa ja on voimassa silloin, kun vertailussa mukana olevasta verkkokaupasta on heti saatavilla täysin sama tuote (sama väri-, muisti- ja kokovariantti)..."

Ok, ei ole saatavissa verkkokaupasta tuohon hintaan, mutta toisaalla ehdoissa seisoo myös:
"DNA Kaupan myymälät: DNA Takuuhinta on voimassa silloin, kun sama puhelin on heti saatavilla vertailun kilpailijan verkkokaupasta tai myymälästä, ja DNA:lla on samaa puhelinta heti saatavilla kyseisen DNA Kaupan myymälän varastossa. "

Hieman tuo jälkimmäinen antaisi ymmärtää että voit kävellä Telia myymälää vastapäätä olevaan DNA -kauppaan ja ostaa tuotteen sieltä samaan hintaan, tai ainakin vedota tuohon klausaaliin? Syödään siis ensin DNA:n myymälän saldot ja sitten vasta Telian tarjouserä!

Kuulemma "parikymmentä" S25 jäljellä, myymälä oli aika tyhjä

Tiedän, että Samsungin oma kauppa sekoilee välillä. Tiedän myös sen, että parhaita tarjouksia ei saa heti julkaisussa vaan noin 2kk kuluttua julkistuksesta. Maksoin omasta s25 ultrasta noin 350€ ja kaupan päälle tabletti ja 110€ rewards pisteitä.

Onnea vain Flex vuokrauksen kanssa jos tulee ongelmia. Se on kuukausien taistelu saada asiat ja laskutus kuntoon. Moni kokeilee flexiä kahdesti, ensimmäisen ja viimeisen kerran.

Sun ajatusmalli pyörii vain vaihtolaitteen ympärillä. Mitä jos sellaista ei olekaan antaa? Silloinhan ei Samsungin kaupassa pääsekään yhtä hyvään hintaan kuin nyt Telia myy ilman mitään.

Eiköhän tämä OT riitä tähän.
Niin joo, että OT loppuu siihen kun saat oman mielipiteesi asiaan sanottua. :D

Juu, parhaat tarjoukset Samsungin kaupasta vaativat vaikka sen että ostaa torista 10€ puhelimen jolla saa uudesta 200€ alennuksen.

Flexissä ei mitään ongelmaa, uusi tulee näillä näkymin myös Flexillä ja vanha palaa sinne. Ei siinä sen vaikeampaa ole, kun hoitaa asiat kunnolla.

Joku voi haluta tietoisesti ostaa vanhan mallin halvemmalla, tästähän sellaisen saa kävelemällä kauppaan. Uusi malli on uusi malli, ja tämän valmistajan tuotteita kun saa välillä torihintaan ihan valmistajalta itseltään ei välttämättä vanhaa kannata ostaa.

A16 oli myyty loppuun jo eilen. Ei kannata vierailla jos sitä haluaa.

Statistiikka

Viestiketjuista
302 626
Jäsenet
82 197
Uusin jäsen
Jesse Räisänen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom