• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Odyssey Neo G9 G95NC 57" -pelinäyttö

IcePen

Typo Generaatroti ;-)
Tuote: Samsung Odyssey Neo G9 G95NC 57" -pelinäyttö
Tarjoushinta: 1 799 €
Normaalihinta: 2 599 €
Kauppa: Telia
Voimassa: ?
Linkki: Samsung Odyssey Neo G9 G95NC 57" -pelinäyttö LS57CG952NUXEN

Kommentti tarjouksesta: 800 € ale

samsung näyttö.png

kuka tarvii näin isoa pelinäyttöä
Pelinäytöstä en tiedä, mutta ryönäytöksi olen itse tätä toisinaan kuolannut kun yleensä sellaiset 4 ohjelmaa auki ja olisi kiva, että kaikki olisi näkyvillä isosti.

Työnäyttökokemukset jakavat kovasti ihmisillä mielipiteitä joten epäröinti on suurta.

Mulla on ollut tämä töissä pitemmän aikaa jo. Aivan loistava näyttö työkäyttöön. Aikaisemmin mulla oli kaksi Philipsin 40” näyttöä (4k) ja siinä ärsytti kun ei oikein saanut tarvittaessa keskelle mitään koska pinta-ala katkesi siinä.

Pienillä tuplanäytöillä asialla ei ole merkitystä mutta kun on yli puolitoista metriä näyttöä naaman edessä, niin on pakko valita ”päänäyttö” ja sitten se toisen ruudun kauimmaisin reuna jää vähän paitsioon.

Hiukan liian kallis vielä, mutta kun alkaa lähemmäs tonnia saamaan, niin C49RG vaihtuu tähän. 32:9 on pelinäyttönä omiaan.

Vuos sitte ostin Samsungilta tän hintaan 1349e. On kyllä ollut jokasen euron arvonen ostos.
Ainoa miinus ehkä se etten saa 240hz käyttöön enkä ihan vaan sen takia raaski päivittää 5090:aan. Eli 4000-sarjalaisilla joutuu tyytymään 120hz jos tykkää käyttää maksimiresoa.

En tiedä huomaisiko käytössä mitään eroa 120hz/240hz. En ole moista näyttöä koskaan omistanut mutta ihan vaan tieto ettei sitä saa käyttöön hieman harmittaa.

Mulla on näitä kaksi ja olen ollut tyytyväinen. Yksi toimistolla ja yksi kotona. Ekan ostin vuosi sitten tähän samaan tarjoushintaan Samsungin verkkokaupasta ja silloin sai käyttää Samsungin alennuskoodeja ja muita kikkoja, joilla hinnan sai 1800 euroon. Toisen ostin sitten Hullujen Päivien tarjouksesta 1500 eurolla.

Tämä on äärimmäisen hyvä työnäyttö, mutta Macbook Pro M1 kanssa vaati aika paljon säätämistä, että sai näytön toimimaan täydellä resoluutiolla. Tämä vaatii kikkailua kahden HDMI-kaapelin kanssa, kaapelien firmwaren flashausta ja pip moden käyttöä. Uudemmat Macbook Prot taitaa toimia suoraan yhdellä kaapelilla ilman ylimääräistä säätämistä.

Vuos sitte ostin Samsungilta tän hintaan 1349e. On kyllä ollut jokasen euron arvonen ostos.
Ainoa miinus ehkä se etten saa 240hz käyttöön enkä ihan vaan sen takia raaski päivittää 5090:aan. Eli 4000-sarjalaisilla joutuu tyytymään 120hz jos tykkää käyttää maksimiresoa.

En tiedä huomaisiko käytössä mitään eroa 120hz/240hz. En ole moista näyttöä koskaan omistanut mutta ihan vaan tieto ettei sitä saa käyttöön hieman harmittaa.
120hz/240hz välillä ei kyllä enään eroja huomaa. 60hz näyttöä en pysty kuitenkaan mielellään käyttämään.

Mulla on kans tämä pääsiassa työnäyttönä, ostin juurikin tuosta Powerin 1499 € tarjouksesta aikanaan.

Olen tähän Reddit ketjuun koostanut vinon pinon tietoa näytöstä, erityisesti kommervenkeistä Macin kanssa.

Vaikka tuo on vähän ronkeli monella tavalla, se on kuitenkin mielestäni erinomainen nimenomaan työpöytäkäyttöön.

Pelinäyttönäkin hyvä, mutta ihan saatanan raskas 4090:llakin, ja 32:9 kuvasuhde on mielestäni huonosti toimiva about kaikissa peleissä. Reunat venyy ja kuluttaa turhaan prosessointitehoa, ja UI saattaa mennä ruudun reunoille josta se on hankala lukea. Pelikäytössä on fiksumpi 5120x2160 reso, joka pitää lisätä itse kun näyttö ei sitä tue out of the box.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
286 067
Jäsenet
79 104
Uusin jäsen
tuukkat

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom