• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Odyssey G8 G80SD 32" 4K OLED pelinäyttö (555€, 180kpl erä gigantti)

Täällä myös. Samsungin tuki sivulta napattu tämä, eli kait tuo vain joku paikallinen variantti tms:

1755975082055.png

Edit. Sama näyttäisi Samsungin tuotesivullakin olevan tuo näkösällä.

Eilen kävin lähi-Gigantissa katsomassa näyttöjä, kun varastosaldo näytti neljää kappaletta. Myyjä kertoi, että eräs yrittäjä oli tyhjentänyt koko varaston. Tänään tuli lisäeriä joihinkin myymälöihin, ja sain oman näytön varattua 150 km päästä soittamalla livemyyjälle ja maksamalla puhelun aikana. Näitä saattaa ilmestyä vielä huomenna myyntiin, eli kannattaa seurata saldoja tarkasti. Tori-myyjiltä en lähtisi periaatteesta ostamaan, +600€ hinnoilla.

Eilen kävin lähi-Gigantissa katsomassa näyttöjä, kun varastosaldo näytti neljää kappaletta. Myyjä kertoi, että eräs yrittäjä oli tyhjentänyt koko varaston. Tänään tuli lisäeriä joihinkin myymälöihin, ja sain oman näytön varattua 150 km päästä soittamalla livemyyjälle ja maksamalla puhelun aikana. Näitä saattaa ilmestyä vielä huomenna myyntiin, eli kannattaa seurata saldoja tarkasti. Tori-myyjiltä en lähtisi periaatteesta ostamaan, +600€ hinnoilla.
En halua puolustella näitä myyjiä, mutta heidän hintansa on markkinoita edullisempi, mikä on parempi kuin lähteä 150–300 km päähän toivoen, että etsimäsi tavara sieltä löytyisi

En halua puolustella näitä myyjiä, mutta heidän hintansa on markkinoita edullisempi, mikä on parempi kuin lähteä 150–300 km päähän toivoen, että etsimäsi tavara sieltä löytyisi
Näinpä itsekin ajattelen, kun tuli käytyä kahdessa eri liikkeessä ja yritettyä chattia ja live-myyjää ja kaikista jäi tyhjä arpa kouraan ja aikaa paloi kuitenkin ajomatkoineen useampi tunti. Hyvälle näytölle, kun olisi tarvetta niin jos olisin alkujaan tiennyt säätämisen määrän niin mieluusti olisin suoraan maksanut vaivanpalkkaa jollekin toiselle Gigantin summaa enemmän. Nyt ei ole vieläkään siis näyttöä, mutta jos huomenna ei onnista Gigantista niin täytyy miettiä tarjontaa muualta, kun hinnat ovat kuitenkin Torissa toista sataa halvempia kuin liikkeissä.

Gigantin myyjiltä kuulin, että kaikki näytöt on "revitty käsistä" kamppiksen aikana...

Trokarit ovat kyllä syöpää kun halukkaita ja tarpeeseen ostavia riittäisi. Itse onneksi sain. On hieman näköjää tuurista kiinni millainen myyjä osuu kohdalle. Nämä tosiaan ovat menneet kuumille kiville kun tänään noudin niin mainitsivat että chattien/myymälän kautta tultu kyselemään hirveästi näistä. Tipotellen näitä on tosiaan tullut sinne tänne.

• Tykkää
Reactions: Hcc
Onko hirveen näköistä jos tämmösessä 4k monitorissa pyörittää 1440p resolla pelejä? OLED näyttöjä katsellut pitkään ja tuntuu ettei noita 27-tuumasia 1440p oikeen nähnyt kummoisissa aleissa. Oma mylly enemmänkin 1440p pelailulle rakennettu. Kyllähän 600-700 eurolla saa suoraan hyllystä jonkun 27'' oledin, mutta oon jäänyt odottamaan tarjouksia niistä. Häviääkö tässä mitään, jos ostaa suoraan 4K. Ehkä joskus jos perse kestää, niin joku tehokkaampi näyttis.

Mietin samaa itsekin aiemmin. Oma mylly 4070 Super niin ihanne 1440p pelaamiseen, mutta kyllä asetuksia hieman viilaamalla kiitettävästi nyt tässä omissa testailussa pelailee 4k. DLSS ja tarvittaessa Framegen avuksi. Tällä mennää hetken aikaa ennen kuin tulee hyvä laatusuhde näyttis johon seuraavaksi päivittäisi.

Mua vähän pelotti battlefieldi mut R5 7600 / RX 9070 pyörittelee medium asetuksilla 130fps. Ihan ok ja onpahan tavottelemista tossa 240hz :D

Onko hirveen näköistä jos tämmösessä 4k monitorissa pyörittää 1440p resolla pelejä? OLED näyttöjä katsellut pitkään ja tuntuu ettei noita 27-tuumasia 1440p oikeen nähnyt kummoisissa aleissa. Oma mylly enemmänkin 1440p pelailulle rakennettu. Kyllähän 600-700 eurolla saa suoraan hyllystä jonkun 27'' oledin, mutta oon jäänyt odottamaan tarjouksia niistä. Häviääkö tässä mitään, jos ostaa suoraan 4K. Ehkä joskus jos perse kestää, niin joku tehokkaampi näyttis.

Itse ottaisin silti 4K-näytön ja ajaisin DLSS:ää samalla resoluutiolla kuin pelaisit 1440p kanssa. Samalla hyötyisit kaikissa niissä peleissä, jotka ovat riittävän kevyitä pyöritettäväksi isommalla resoluutiolla ja samalla takaisit sen, että näyttö riittää kauemmin kuin jos olisit ostanut 1440p näytön. Tosin itseä vielä mietityttää OLEDin kestävyys, kun olen aina ostanut paremman näytön kuin mitä olen tarvinnut ja käyttänyt samaa näyttöä lähemmäs 10 vuotta. Nytkin minulla on 9 vuotta vanha näyttö Acer Predator xb321hk. Uusi näyttö on harkinnassa, mutta täytyy sanoa, että OLED mietityttää -- paitsi jos saan sen alle puoleen hintaan -- koska en usko sen kestävän yhtä kauan kuin aikaisemmat näytöt.

Sattuipa sitä olemaan hyvään saumaan lähellä Suomenojan Giganttia. Piruttaen kysyin onnistuuko tilaus sieltä ja nouto niin samaan aikaan 3kpl ilmestynyt Hämeenlinnaan. Ei muuta kuin maksu siinä, road trip Hämeeseen ja Sampan sisällä oleva tilaus peruutukseen :kahvi:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hcc
Netistä tilattavaksi näitä ei ole tainnut tulla enää torstain jälkeen? Tai ehkä ne vain menevät niin nopeasti että en ehdi huomata.
Taidan suosiolla kääntyä trokarien puoleen kun ei jaksa odottaa että nämä taas joskus tulisivat yhtä halvalla myyntiin.

Varsinaisesti torstaina oli hetkellisesti ymmärtääkseni heti aamusta mahdollista perinteinen verkkokauppatilaus, mutta se taisi poistua aika äkkiä. Muiden vinkeistä klikkasin sitä nappia mistä sai videochat yhteyden suoraan myyjälle (ei siis perus aspa chat). Siinä tehtiin ne kaupat ja sen jälkeen kävin noutaa tuotteen.

Varsinaisesti torstaina oli hetkellisesti ymmärtääkseni heti aamusta mahdollista perinteinen verkkokauppatilaus, mutta se taisi poistua aika äkkiä. Muiden vinkeistä klikkasin sitä nappia mistä sai videochat yhteyden suoraan myyjälle (ei siis perus aspa chat). Siinä tehtiin ne kaupat ja sen jälkeen kävin noutaa tuotteen.
Itse tein saman, mutta tilausta ei oltu kerätty missään vaiheessa ja tilausta noutaessani todettiin että näyttö oli myyty jo pois.

Et varmaan hoitanut kauppoja loppuun siinä livechatissa sen myyjän kanssa? Mun kohdalla myyjä kehoitti tekemään heti siinä kaupat maksun kera niin silloin on varmaa, että sitä ei saa myydä pois kenelläkään.

Miten tarina päättyi? Jäitkö vaan sitten ilman näyttöä ja tilaus peruutettu vai?
Yritettiin myyjän kanssa keksiä ratkaisua n. 30min. muttei saatu mitään järkevää ratkaisua niin tarjosi lahjakortin ja rahojen palautuksen. Kaikin puolin jäi kyllä paska maku suuhun, mutta katotaan jos löytyisi Black Fridaysta jotain vastaavaa näyttöä.
edit: Myyjä siis yritti löytää myymälästä jotain vastaavanlaista näyttöä specseiltään, muttei löydetty mitään mitä hän olisi voinut tarjota joka olisi kiinnostanut itteäni. Tällaisessa tapauksessa ei myöskään pystynyt esim. tilaamaan keskusvarastolta.
Et varmaan hoitanut kauppoja loppuun siinä livechatissa sen myyjän kanssa? Mun kohdalla myyjä kehoitti tekemään heti siinä kaupat maksun kera niin silloin on varmaa, että sitä ei saa myydä pois kenelläkään.
Tein sen loppuun asti maksujen kera livemyyjän kanssa, mutta paikallinen myyjä kertoi että tuote olisi mahdollisesti mennyt myyntiin samalla hetkellä kun kaupat tein. En myöskään missään vaiheessa saanut mitään vahvistusta että tuote olisi noudettavissa myymälästä. :darra:

Yritettiin myyjän kanssa keksiä ratkaisua n. 30min. muttei saatu mitään järkevää ratkaisua niin tarjosi lahjakortin ja rahojen palautuksen. Kaikin puolin jäi kyllä paska maku suuhun, mutta katotaan jos löytyisi Black Fridaysta jotain vastaavaa näyttöä.
edit: Myyjä siis yritti löytää myymälästä jotain vastaavanlaista näyttöä specseiltään, muttei löydetty mitään mitä hän olisi voinut tarjota joka olisi kiinnostanut itteäni. Tällaisessa tapauksessa ei myöskään pystynyt esim. tilaamaan keskusvarastolta.
Haiskahtaa vähän kyseenalaiselta kuluttasuojalain näkökulmasta, toki jos ratkaiseva tekijä oli oma mieltymys (speksit muuten vastaavat, mutta joku toinen tekijä jonka perusteella et suostunut vastaavaan tuotteeseen) niin eri asia. Itse tänään maksoin oman näyttöni ja huomenna töiden jälkeen olisi tarkoitus kurvailla Hämeenlinnaan hakemaan, saa nähdä sattuuko itselleni sama kohtalo.

Tein sen loppuun asti maksujen kera livemyyjän kanssa, mutta paikallinen myyjä kertoi että tuote olisi mahdollisesti mennyt myyntiin samalla hetkellä kun kaupat tein. En myöskään missään vaiheessa saanut mitään vahvistusta että tuote olisi noudettavissa myymälästä. :darra:
Jos tuotteesta tullut jo tilausvahvistus, niin Gigantti on velvollinen myymään sinulle näytön tuohon hintaan. Ei tarvitse hyväksyä peruutusta, jos alkaa venkoilemaan, niin ota yhteyttä kuluttaja-asiamieheen Kuluttaja-asiamiehen tehtävät

Hieman kyllä kyseenalainen jos teitte samalla tavalla eli maksoit tuotteen siinä jo livesession aikana. Itsellä meni niin, että myyjä teki siinä sen maksulinkin. Heti kun maksoin sen, niin tuli sähköpostiin tilauksesta vahvistus ja hetken päästä tuli että tuote noudettavissa.

Itse tein saman, mutta tilausta ei oltu kerätty missään vaiheessa ja tilausta noutaessani todettiin että näyttö oli myyty jo pois.
Mulla kävi tää sama. Sanoivat että oli samaan aikaan myyty, oliko se nyt 2 minuuttia ennen vai jälkeen mun jollekkin toiselle myös. Ei siinä mitään, laittoivat keskusvarastolta tulemaan ilmaisella postituksella ja pari noccoa mukaan kotimatkalle siitä hyvästä. Pitäisi tulla viikon tai kahden sisään. Alunperin aspan kautta maksettu ja tilattu, maksulinkin kautta.

Jos tuotteesta tullut jo tilausvahvistus, niin Gigantti on velvollinen myymään sinulle näytön tuohon hintaan. Ei tarvitse hyväksyä peruutusta, jos alkaa venkoilemaan, niin ota yhteyttä kuluttaja-asiamieheen Kuluttaja-asiamiehen tehtävät
Mietinkin että varmaan kuluttaja-asiamieheen olisi pitänyt olla yhteydessä juuri tuon tilausvahvistuksen takia. Lienee liian myöhäistä jo tässä vaiheessa kun tilaus on peruttu.

Haiskahtaa vähän kyseenalaiselta kuluttasuojalain näkökulmasta, toki jos ratkaiseva tekijä oli oma mieltymys (speksit muuten vastaavat, mutta joku toinen tekijä jonka perusteella et suostunut vastaavaan tuotteeseen) niin eri asia. Itse tänään maksoin oman näyttöni ja huomenna töiden jälkeen olisi tarkoitus kurvailla Hämeenlinnaan hakemaan, saa nähdä sattuuko itselleni sama kohtalo.
Ei ollut tarjolla kun jotain ei-pelinäyttöistä 4k 32" Oledia, eikä ollut muuta vastaavanlaista Oledia esim. 34" kokoluokassa

Hieman kyllä kyseenalainen jos teitte samalla tavalla eli maksoit tuotteen siinä jo livesession aikana. Itsellä meni niin, että myyjä teki siinä sen maksulinkin. Heti kun maksoin sen, niin tuli sähköpostiin tilauksesta vahvistus ja hetken päästä tuli että tuote noudettavissa.
Juu, itsellä tuli tuo tilausvahvistus säpöön, muttei sen jälkeen mitään ilmoitusta noudosta.

Mietinkin että varmaan kuluttaja-asiamieheen olisi pitänyt olla yhteydessä juuri tuon tilausvahvistuksen takia. Lienee liian myöhäistä jo tässä vaiheessa kun tilaus on peruttu.
Ei ollut tarjolla kun jotain ei-pelinäyttöistä 4k 32" Oledia, eikä ollut muuta vastaavanlaista Oledia esim. 34" kokoluokassa
Joo, kuluttajasuojalain perusteella Gigantilla on velvollisuus toimittaa tuote myytyyn hintaan, toki enää ei onnistu kun tilaus peruttu ja rahat saatu takaisin(?). Paska juttu, katotaan miten itselleni käy.

Samsung.com hinta 806,55 € koodilla MONITOR5. Ilmainen DHL toimitus näemmä. Ennemmin tuolta kuin trokareille maksaa, mikäli pakottava tarve näytölle nyt. Kukaan ei tosin lupaa mikä se hinta on huomenna...

Statistiikka

Viestiketjuista
285 245
Jäsenet
78 946
Uusin jäsen
Eister

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom