• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Galaxy Watch8 Classic

Tuote: Samsung Galaxy Watch8 Classic Bluetooth
Tarjoushinta: 257e
Normaalihinta: 529e ovh
Kauppa: Samsung.com
Linkki:

Voimassa 31.8. saakka tai koska Samsung sen päättääkin lopettaa.

Kommentti tarjouksesta:
Samsungin uutuuskellot hyvässä alessa kun laittaa vaihtolaitteen (100€ lisävaihtohyvitys) ja koodin FF7ECO.

Samsungin uutuuskellot hyvässä alessa kun laittaa vaihtolaitteen (100€ lisävaihtohyvitys) ja koodin FF7ECO.
Vaihtolaitteen pitää olla listalla, mutta jos selalinen löytyy esim tarjoaa puhelinta niin voi ruoksia "toimimattomaksi" ? En kokeilut maaliin. Ilman vaihtolaitetta ilmeisesti 370€, eli "pieni" ero tuohon 257€ tarjous hintaan.

Viimeksi muokattu:
Miten tuon classicin saa tuohon hintaan? Itselle antaa vaihtolaitehyvitystä -100e ja FF7ECOlla yhteensä -158,7e, jolloin hinta 370,30e.

428e näyttää vaihtolaitteella ennen FF7ECO -koodia ja sen lisäämällä hinta tippuu 257e.

Screenshot_20250821_104215_Chrome.jpg

Alun perin näytti tältä. Pelkällä vaihtolaitteella 429, kun lisää FF7ECOn putoaa 370,30. Lisäämällä ja poistamalla koriin muita tuotteita sain pudotettua hinnan 270,30:een. Ehkä pitää kokeilla Chromella.

1755762216141.png

e: Puhelimella tilaamalla saa hintaan 270,30e ilman ongelmia. Tuli kuitenkin tilattua 44mm-perusversio 170e.

Viimeksi muokattu:
Jaha, taas mennään...

Itselle näytti 46mm kello vaihtolaitteella ja koodilla 357,18e, jää tilaamatta.

Viimeksi muokattu:
Mainosblokkerit voi myös vaikuttaa asiaan. Itselläni oli shopin ostoskori ja tilaussivu täysin jumissa erään tilauksen jälkeen. Jossain vaiheessa muistin, että pihole blokkaa mainoksia. Sen ohittamalla homma alkoi taas toimia. Keksit pois ja cache tyhjäksi jne noitumiset.

Perus 44mm Watch8 tekstiilirannekkeella, vaihdoissa 10€ tabletti = 175,80€. Toimitustavaksi oli valittavissa vain maksuton kotiinkuljetus DHL. :o

Siihenhän voi laittaa vaikka tommosen oppo watchin rikkinäisenä niin hyvitys on 0e jollain keksityllä numerosarjalla. Kumminkin laskee hintaa sillä satasella hyvitystä ja sitä nyt tuskin tarttee lähettää :hmm: :)

No olihan se pakko sitten ostaa.
165e 40mm ei-classic kello ja 25e kangas hihna.

Hauskaa tossa on se että jos koitti valita kangas hihnan siinä tilauksen yhteydessä niin sanoo et loppuunmyyty mut kun lisää erikseen kaupasta ostoskoriin niin ei mtn ongelmaa.
Ja sitten vielä jostai syystä kello tulee postin noutopisteeseen, mutta hihaan ainut mahdollinen toimitus on DHL kotiinkuljeetus (ilmanen kuitenkin).

Vähän ikävä kyllä 4e saada mun täysin toimivasta galaxy watch5, en haluis antaa sitä niille. Onko täällä jossain ketjussa kokemuksia siitä, että mitä käy jos en vaa lähetä tota trade-in laitetta? Rupevatko perimään 100e alennusta takaisin?

No olihan se pakko sitten ostaa.
165e 40mm ei-classic kello ja 25e kangas hihna.

Hauskaa tossa on se että jos koitti valita kangas hihnan siinä tilauksen yhteydessä niin sanoo et loppuunmyyty mut kun lisää erikseen kaupasta ostoskoriin niin ei mtn ongelmaa.
Ja sitten vielä jostai syystä kello tulee postin noutopisteeseen, mutta hihaan ainut mahdollinen toimitus on DHL kotiinkuljeetus (ilmanen kuitenkin).

Vähän ikävä kyllä 4e saada mun täysin toimivasta galaxy watch5, en haluis antaa sitä niille. Onko täällä jossain ketjussa kokemuksia siitä, että mitä käy jos en vaa lähetä tota trade-in laitetta? Rupevatko perimään 100e alennusta takaisin?
Ajatus oli tehdä petos ja kysyä siihen neuvoa foorumilta?

Onko täällä jossain ketjussa kokemuksia siitä, että mitä käy jos en vaa lähetä tota trade-in laitetta? Rupevatko perimään 100e alennusta takaisin?
Ketjuja lukeneena, muistan ainakin yhden jossa kysyi chatistä asiakaspalvelijalta mitä käy jos en haluakkaan lähettää vaihtolaitetta tuleeko sakkoja
Ja vastaus oli luokkaa;
"ei hätää, emme veloita ylimääräistä jos muutitkin mielesi, ota tästä 10% alekoodi seuraavaa ostosta varten"
En itse luota samsungin aspaan niin paljoa että lähtisin kokeilemaan onnea, joku Mahmut kuitenkin ymmärtänyt kääntäjän kanssa väärin ja tuleekin sankitiota.
Sampan alet ollut yleensä reiluja että olen valmis lähettämään rojulaitteet eteenpäin.

Itse olen tehnyt tuon nyt n. 5 kertaa ja ei ole ikinä mitään sanktioita tullut.

Halvin hinta mitä olen nyt saanut Watch8 BT normaalille (ennen vaihtolaitetta) on

40mm 154,80€
44mm 175,80€

Valitsee kellon, mutta muuttaa rannekkeen vakiosta, jolloin kellon hinta putoaa 49€ ja ranneke tulee erikseen laskulle. Tällöin rannekkeesta saa vielä -50% FF7ECO koodin myötä.

Galaxy Watch8 Classic (Bluetooth, 46 mm) 227€,
kun antaa vaihdossa watch 7 44mm bluetooth mallin, hyvitystä 43€
En tiedä pitäisikö tilata.

Screenshot_20250821_181645_Samsung Internet.jpg

Tämä -100e lisäaletarjous Watch8-sarjaan on ollut voimassa jo jonkin aikaa, mutta ostopäätöksen tein vasta nyt. Selain ja adblocker näytti vaikuttavan miten alennukset toimii. Aloituspostauksen mallin hinnaksi jää 370e pelkällä vaihtolaitteella. (Itse laitoin vanhan 11e arvoisen kännykän, mikä sattui löytymään vielä listalta.) FF7ECO vaatii toimiakseen, että korissa on jokin lisävaruste (minkä voi poistaa). Sillä tosin saa edelleen myös lisävarusteista -50%, joten jätin toisen rannekkeen mukaan. Aloittajan mainitsemaaan 257e hintaan en testaillessa päässyt. 270e oli alin, eli hänellä on varmaan ollut 13e arvoinen vaihtolaite.
Kuten aiemmissakin tilauksissa, niin logistiikan toteutuksessa ei ole mitään järkeä. Itsellekin tulee kello Postin automaatista noutona 0e kuluilla (ennen oli 4,90e tms.) ja ranneke DHL:n kotiintoimituksena 0e.

Itteäki kyllä polttelis classicci ja ennenkuin tänne tarjous postattiin olin jo kassalla saakka.

Vähän tuo akkukesto korpeaa näissä ja ei ole tradeinniin oikein mitään järkevää laitettavaa, niin piti vielä jättää hautumaan.

Watch 8: 26–30 tuntia testissä
Classic: Jopa 49 tuntia aina päällä

Mielenkiintoista on, että Galaxy Watch 8 Classic osoittaa huomattavasti parempaa akkukapasiteettia. Kun laitetta testattiin identtisissä olosuhteissa aina päällä -näytön ollessa käytössä, Classic saavutti vaikuttavan 49 tunnin akun keston ennen latausta. Tämä suorituskyky jopa ylittää premium-mallin Galaxy Watch Ultran 46 tunnin tuloksen, vaikka laitteen akku on pienempi (445 mAh) kuin Ultran 590 mAh:n akku.

Ilman Always-On-näyttöä Classicin kestoaika pidentyy noin 60 tuntiin. Tämä merkittävä etu johtuu tehokkaasta yhdistelmästä: Classicissa on sama näytön koko kuin pienemmässä vakiomallissa, mutta akku on suurempi. Lopulta tämä tarkoittaa, että laite tarvitsee latausta vain joka toinen päivä päivittäisen sijaan.

Mielestäni tuo Classicin näyttö on liian pieni. Näyttö on 40mm mallista, mutta itse kello on kuitenkin massiivinen. 40mm malli ja pienempi näyttö on juuri sopiva pieneen ranteeseen, mutta 44mm on kyllä huomattavasti mukavampi käyttää, jos ranteessa on tähän tilaa. Turha minuuttikehä pois ja tähän tilalle 44mm näyttö, kuten oli esim. Watch4 Classicissa olisi omaan makuun. Tietenkin jos hakee enemmän ulkonäköä ja perinteisen kellon viboja (+akkukestoa), niin sitten tämä on passeli.

Huomionarvoinen parannus verrattuna vanhempiin malleihin: GPS on vihdoin kunnollinen myös juoksemiseen. "GPS is finally reliable on a Galaxy Watch — it may not beat Garmin, but it's good enough for serious fitness users now." Reddit

Jos ei satu omistamaan Watch 7 Ultraa, niin tuon takia kannattaa päivittää vanhempi kello. Jos siis kiinnostaa vaikkapa juosta tiettyä tasaista vauhtia. Aiemmilla malleilla ei ole onnistunut, sillä nopeus heittelee näytöllä miten sattuu. En ole kuitenkaan halunnut ostaa erikseen kelloa juoksemiseen, kun tässä on muut ominaisuudet kohdallaan.

Eipä toimi enää tuo ale. Classicille näyttää hinnaksi 328,31. Muuttaa ostoskorissa hinnan kun menee toimituksen valintaan

Toimii edelleen kun lisää kellon jollain muulla kuin vakiorannekkeella, vaihtolaitteella ja lisää FF7ECO koodin. Ainakin täällä siis toimii.

Screenshot_20250821_212711_Chrome.jpg

minulla classic pomppaa hinnaltaan tuonne 352,81 kun olen valinnut fabricrannekkeen ja toimitustavan, tässä vaiheessa hinta pompsahtaa. Siihen asti näyttää ostoskorissa halvempaa hintaa.

ok kiitos, on kyllä erikoista miten mulla herjaa, olen koittanut tietokoneella, tabeltilla ja kännykällä :D
Minäkin kokeilin 3 eri selainta ja kännykkää eikä millään onnistunut. Sain vihdoin onnistumaan kun käytin edgen in private ikkunaa enkä kirjautunut sisään ollenkaan samsungin sivuille

Onko joku saanut vakioranneketta vaihdettua 4g malleissa vai onnistuuko vaihto vain bluetooth malleissa kuten itsellä? 4g malleissa saan vain lisättyä toisen rannekkeen, mutta en saa vaihdettua/poistettua vakioranneketta

Meni melkein hermo kun mietin miksi saan pienemmät alennukset kuin muut. Hyvitys toimi kuten tarjouksessa, mutta koodi antoi pienemmän alennuksen. Sitten tajusin. Tuo koodi on xx% ostoskorin hinnasta.
- lisäsin kellon koriin , sekä extra rannekkeen (extra ranneke ei pakollinen, mutta ostin kun oli halpa)
- vastasin EI siihen kohtaan missä kysytään vaihdokkia
- lisäsin koodin ostoskorissa ja alennukset oli kohdallaan (koska summasta ei ollut vähennetty vaihtolaitetta)
- lisäsin viimeiseksi vaihtolaitteen ja summasta lähti vielä 100€ plus 10€
Sen jälkeen kassan kautta maksamaan. Toivottavasti tämä auttoi. Onhan tuo ihan loogista, tavallaan
Edit. Selaimena Edge, jos sillä on jotain merkitystä ja pitää olla kirjautuneena ennen kuin siirtyy kassalle, kassalla kirjautuessa tiputti alennuksen

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
284 739
Jäsenet
78 863
Uusin jäsen
pillai

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom