• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Samsung Galaxy Watch4 44mm BT / 209€

Lawidoh

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
370
Olikos nää kellot ettei toimi kaikki ominaisuudet jossei ole puhelin myös Samsungin?
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
570
Olikos nää kellot ettei toimi kaikki ominaisuudet jossei ole puhelin myös Samsungin?
Ei toimi kaikki mittausominaisuudet suoraan, ilmeisesti voi sideloadata.

Redditissä joku kommentoinut:

The biggest annoyance for me is no official Google Assistant yet, but the only real things you're missing out on is blood pressure and ECG, however there are workarounds on XDA Developers to get that working on any phones. And these are features that aren't available on other watches at the moment anyway so it's not really a good reason to avoid it.

Minor things like the watch using Samsung's own apps for calendar, phone, contacts and so on seems to upset many, however they all work fine when paired with a non Samsung phone so it's not even an issue really.

You have Google Maps, Keep, YouTube Music, Clock, Pay, Messages. Fit, and Camera apps in the Play Store (note: if you want to yse the google camera remote you must install the Wear OS app on your phone too, even though it doesn't actually work for anything as the watch is managed by the Galaxy Wearable app).

Overall, it seems to be one of the best watches for Android at the moment, but many people avoid because of "Samsung bloatware", which isn't really bloatware, it's Samsung's optimised apps, and Samsung Health seems far better than Google Fit anyway
 
Liittynyt
13.03.2017
Viestejä
317
Näissä kannattaa huomioida akun kesto ja päivittäinen lataaminen, että sopiiko omaan käyttötottumukseen. Itselläni oli aiemmin kello, jossa kesti akku viikon, niin ajattelin, että kai siihen jatkuvaan lataamiseen tottuu. Koin kuitenkin rasitteeksi, joten kello lähti vaihtoon. Lisäksi lataaminen tuntui kestävän ikuisuuden. Kannattaa miettiä, että tarvitseeko oikeasti niitä ominaisuuksia, mitä näissä älykelloissa on.

Jotkut on kyllä saanut akun kestämään jopa kaksikin päivän.

Muutoin lienee alin hinta tähän mennessä.
 
Liittynyt
24.04.2018
Viestejä
88
Honor 20 Pro:lla ei pystynyt ottamaan edes käyttöön, siis ollenkaan. Ilmoitti heti, ettei tue ko. puhelinta.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 383
Tuota 40mm suuruista näyttäisi saavan Gigantista 220€ ja tuota linkkaamaa 44mm 250€. Ainut ero taitaa olla että toisessa on 1.2" näyttö ja toisessa 1.4", mutta muuten täysin identtiset.

Tuolle lähin kilpailija on Mobvoi TicWatch E3 jota saa esim Multicronista 150€ hintaan ja tulee saamaan WearOS 3 päivityksen joskus kesällä. Akunkestot noissa on about samat, Samsungissa hitusen parempi, mutta toisaalta Mobvoin akku latautuu nopeempaa. Mobvoissa puuttuu Samsungin bloatware, sekä siinä toimii Google Assistant vs Samsungin bixby joka voi olla vähän kämänen.

Itse tottunut 20-30 päivän akunkestoihin (miband), omassa käytössäni nuo ylläolevat kestäisivät varmaan 3-4 päivää koska laittaisin 24/7 sykemittauksen yms pois päältä kokonaan, mutta silti noin tiheään lataaminen voi tosiaan ärsyttää... Tuossa TicWatchissa on myös "akkusäästö" ominaisuus jolla saa akunkeston vissiin 1kk kestämään, mutta silloin se toimii lähinnä askelmittarina ja kellona, sekä voi tietääkseni sykettä mitata mutta se ei tallenna sitä.
 
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
16
Itsellä ollut julkaisusta asti käytössä tuo 44mm versio. Todella kevyt kello itselle sopivalla ominaisuuksilla, eikä paina ranteessa. Akku riittää kahdeksi päivää jos ei ole 24/7 sykemittaus päällä. Tulee otettua muutenkin aina yöksi pois ranteesta, joten ei haittaa pistää joka toinen aamu tai ilta lataukseen.

Käytössä Zenfone, mutta en ole kaivannut noita ominaisuuksia jotka saa helposti vain Samsungin puhelimilla käyttöön.

Omien kokemusten perusteella voin suositella.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
570
Itse olin hyvin lähellä tilata, mutta ilmeni että ei tue assistantia eikä tietoa tuleeko korjausta. Houkutteleva hinta, mutta enemmän vituttaa ostaa tämä jos/kun Pixel Watch tuutataan markkinoille.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 383
Itse olin hyvin lähellä tilata, mutta ilmeni että ei tue assistantia eikä tietoa tuleeko korjausta. Houkutteleva hinta, mutta enemmän vituttaa ostaa tämä jos/kun Pixel Watch tuutataan markkinoille.
Kannattaa lukea 2 viestiä ylempää tuo minun kirjoittama viesti. Jos WearOS haluat niin tuo 150€ TicWatch on aika sopiva koska tukee Google assistanttia + tulee saamaan virallisen WearOS 3 päivityksen. Tuo Samsungi tuskin tulee koskaan saamaan Assistanttia virallisesti, siitä olen aika varma.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
570
Kannattaa lukea 2 viestiä ylempää tuo minun kirjoittama viesti. Jos WearOS haluat niin tuo 150€ TicWatch on aika sopiva koska tukee Google assistanttia + tulee saamaan virallisen WearOS 3 päivityksen. Tuo Samsungi tuskin tulee koskaan saamaan Assistanttia virallisesti, siitä olen aika varma.
Mobvoissa on LCD näyttö ja ilmeisesti automaattinen kirkkaudensäätö puuttuu. Ehkä tässä pisteessä parasta vaan katsoa milloin Pixel Watch tulee, olen pärjännyt ilman älykelloa tähänkin asti :)
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
243 620
Viestejä
4 254 006
Jäsenet
71 346
Uusin jäsen
Sigmeoni

Hinta.fi

Ylös Bottom