Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse tilasin tässä ketjussa mainitun kuoren, sama on itsellä s8 ultrassa. Mutta ilmeisesti halvemmallakin voi saada hyvän, en itse jaksanut lähteä tutkimaan tarkemmin.Mistä tähän kannattaa hommata kuori ja suojalasi? Vaatimus lähinnä se, että laitteen saa eri kulmaan halutessaan.
epäreilut tarjoukset kylläNäitä tullu lisää, mutta ei kullä 400 kiinostelis maksella. Tolle ekalla hinnalla olis lähteny kyl
Taitaa olla niin, että se alkuperäinen "tarjous" on ollut joku softabugi.epäreilut tarjoukset kyllä
Muutenhan tarjoushinta vielä sama (449€), mutta vain lisähyvitys (200€) katosi. Tainnut vaan jäädä kaksi kampanjaa päälle: tabletin hintaa laskettiin 450 euroon ja jostain aiemmasta kampanjasta jäänyt vielä 200€ lisävaihtohyvitys aktiiviseksi. Bugihan tavallaan sekin, mutta ei sen erikoisempi (vertaa Samsungin kaupan joihinkin aikaisempiin hintasekoiluihin).Taitaa olla niin, että se alkuperäinen "tarjous" on ollut joku softabugi.
Joo samaa banneribugia tänne selitteli, katotaan kauanko kestää että korjaavat.Eipä Sampan aspalainen saanut asiaa eteenpäin enkä edes saanut harmitus-alekoodia.
Totesi, että tuo 250€ hinta sis. alennettuun hintaan ja alkuperäinen hinta on 949€.
Omalla matikalla ei mene yksi yhteen, mutta todennäköisesti kyseessä bugi tms. jota tässä on tullut todettua.
Lisäksi kertoi, että vie asiaa eteenpäin (liittyen bannerin sisältöön ”250e alennus S9 tabletista”).
Sama. Ehdin tilaamaan n. klo 13 kun olin bongannut tarjouksen täältäOma ilmestyi juuri Postin seurantaan. Tilattu 18 heinäkuuta 2025, vähän ennen klo 15.