• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Galaxy Tab S9 128GB Wifi €399

Laitoin samalla palautetta tästä sekoilusta ja ainakin lupasi laittaa "reklamaation" myynti-/markkinointiosaston tietoon. Epäilen hyvin vahvasti, mutta eihän sitä koskaan tiedä.
 
Osaisiko joku syvällisemmin Samsungin oikut tunteva kertoa, että uskaltaako edes tuon 379€:n tarjouksen pysyvyyteen luottaa miten paljon, eli onko mahd. 8h päästä tuote loppu varastosta tms.?

E: Hinta.fi:n mukaan ( Samsung Galaxy Tab S9, 498€ - Hintahistoria | Hinta.fi ) tämä on ollut Samsung eStoressa 499€ tammikuusta lähtien joten kaippa näitä riittää..?
Tulee lähiaikoina samaan hintaan tai hyvin lähelle, kun myynti-/markkinointiosaston pitää taas keksiä miten saadaan myyntiluvut näyttämään paremmilta. Voi olla jo viikon päästä tai sitten vasta 2 kk päästä. Mutta jos joku on varmaa, niin että sekoilu tulee jatkumaan hamaan tappiin asti. Useita vuosia jo jatkunut.

Tästä hommasta alkaa kohta tulla minun henkilökohtainen vendetta. :beye:

JA MUISTAKAA MUUTEN KAIKKI TILANNEET SITTEN VALITTAA TUOTTEESTA KUN SAATTE SEN! SIITÄ SAA AUTOMAATTISESTI VIELÄ 10 % HYVITYKSEN LISÄNÄ!
(Tästä esimerkkejä aiemmat keskustelut täynnä.)
 
Viimeksi muokattu:
Joo sain saman vastauksen. Mistä tämä koodi on edes alunperin, jos @Liski väittää koodin toimineen kaksi kuukautta. Onko sille jotain ehtoja jossain näkyvissä?
Ainakin on viestin mukana, missä hyväksytty aiempi laitevaihto.
Screenshot_20250318_171331_Samsung Internet.jpg
 
Ainakin on viestin mukana, missä hyväksytty aiempi laitevaihto.
Screenshot_20250318_171331_Samsung Internet.jpg
Ok eli tuota rajoitusta ensimmäisestä 150 ei oltu mainittu missään? :hmm:

Ja jos koodi on ollut voimassa jo pari kuukautta niin eihän tuota usko kukaan. Että siis nyt olisi tullut tilaukset täyteen. Eli koodiin lisätään vaan aina tietyin väliajoin (tai siis Samsungin tapauksessa noppaa heittämällä) lisää ostomahdollisuuksia. Näin itse ainakin tulkitsen.
 
Tulee lähiaikoina samaan hintaan tai hyvin lähelle, kun myynti-/markkinointiosaston pitää taas keksiä miten saadaan myyntiluvut näyttämään paremmilta. Voi olla jo viikon päästä tai sitten vasta 2 kk päästä. Mutta jos joku on varmaa, niin että sekoilu tulee jatkumaan hamaan tappiin asti. Useita vuosia jo jatkunut.

Tästä hommasta alkaa kohta tulla minun henkilökohtainen vendetta. :beye:

JA MUISTAKAA MUUTEN KAIKKI TILANNEET SITTEN VALITTAA TUOTTEESTA KUN SAATTE SEN! SIITÄ SAA AUTOMAATTISESTI VIELÄ 10 % HYVITYKSEN LISÄNÄ!
(Tästä esimerkkejä aiemmat keskustelut täynnä.)
Ei se ole automaatio. Mulle on monet kerrat sanottu, että palauta jos et tykänny. Sitten on pitänyt kokeilla uudestaan toisella palvelijalla ja on voinut saada.

Samsungin kanssa on elämä muutenkin hauskaa, ne on yhtäkkiä veloittaneet tililtä vaihtolaitteen hinnan edellisestä tab s9 vaihdosta 😅 onneksi on rahaa tilillä tollasia varten
 
Nyt ei näyttäisi koodin toimivan enää edes normaalihintaisiinkaan tuotteisin. Viime tablettikampanjan aikana (helmikuussa) muuttui niin, että ei käynyt enää tarjoushintaisiin tuotteisiin, mutta kävi edelleen normaalihintaisiin. Nyt sitten yhtäkkiä kävi taas tarjoushintaisiin ja lopulta ei sitten enää mihinkään.

Lieköhän tosiaan joku päivä/viikko/kuukausikohtainen rajoitus vai onkohan vain Samsungin sekoilua.
 
Sai tuolta chatista -20% koodin kun harmittelin, että ei tuo kampanjakoodi toiminut enään.

Onko näitä miten aiemmin saanut yhdisteltyä toistensa kanssa jos tämä koodi nyt jää tulevaisuuteen odottamaan? 😀
 
Sai tuolta chatista -20% koodin kun harmittelin, että ei tuo kampanjakoodi toiminut enään.

Onko näitä miten aiemmin saanut yhdisteltyä toistensa kanssa jos tämä koodi nyt jää tulevaisuuteen odottamaan? 😀
Mulle ei ollut taas tarjota yhtään mitään vaikka kuinka kaiveli :smile:
 
Näyttäs aika huonosti olevan Sampan omia näppiskoteloita Suomesta saatavilla. Oliskohan täällä ketään kivaa techiläistä joka asuu Viron puolella, Euronicsillä nimittäin olisi hyvässä tarjouksessa noita koteloita jos vaan saisi eteenpäin lähetettyä Suomeen :D

 
Sai tuolta chatista -20% koodin kun harmittelin, että ei tuo kampanjakoodi toiminut enään.

Onko näitä miten aiemmin saanut yhdisteltyä toistensa kanssa jos tämä koodi nyt jää tulevaisuuteen odottamaan? 😀
Itsellä tallessa -15% koodin kun aspasta koodia kyselin päivitykseen.
Toimii omani kaikkien tarjouksien kanssa.
Aspa sanoi kyllä tähänkin ekaksi että tämmöisiä koodeja ei ole, että toimii tarjousten kanssa, mutta seuraava aspailija antoi ton :rolleyes:
 
Tulee lähiaikoina samaan hintaan tai hyvin lähelle, kun myynti-/markkinointiosaston pitää taas keksiä miten saadaan myyntiluvut näyttämään paremmilta. Voi olla jo viikon päästä tai sitten vasta 2 kk päästä. Mutta jos joku on varmaa, niin että sekoilu tulee jatkumaan hamaan tappiin asti. Useita vuosia jo jatkunut.

Tästä hommasta alkaa kohta tulla minun henkilökohtainen vendetta. :beye:

JA MUISTAKAA MUUTEN KAIKKI TILANNEET SITTEN VALITTAA TUOTTEESTA KUN SAATTE SEN! SIITÄ SAA AUTOMAATTISESTI VIELÄ 10 % HYVITYKSEN LISÄNÄ!
(Tästä esimerkkejä aiemmat keskustelut täynnä.)
Pahoittelut off-topicista, mutta mielestäni tuon viimeisen kommentin johdosta voisi antaa täällä jo bänniä. Kehotat siis muita huijaamalla yrittää kalastella ylimääräistä alennusta asiakaspalvelusta tilauksen saatua? :facepalm:
 
Pahoittelut off-topicista, mutta mielestäni tuon viimeisen kommentin johdosta voisi antaa täällä jo bänniä. Kehotat siis muita huijaamalla yrittää kalastella ylimääräistä alennusta asiakaspalvelusta tilauksen saatua? :facepalm:
No ei kai se nyt tilaajan vika ole että tuo Samsungin kauppa on kuin turkkilainen basaari? Niillä ei ole MITÄÄN käsitystä mitä koodeja ne jakaa mihinkin kampanjaan, ja niitä heitellään ihan kuun asennon ja sattuman perusteella. Verkkokauppa itsessään on täysin sekaisin, ja on ihan herran haltuun missä vaiheessa prosessia tilaukseen tulee mitäkin alennuksia, ja mitä koodeja voi yhdistellä toisiinsa. Myös kampanjoiden kuvaukset on toistuvasti ristiriitaisia, eivätkä vastaa mitenkään verkkokaupan todellista toimintaa. Samaan aikaan sitten henkilökohtaisesti sähköpostilla toimitetut koodit ei toimi mihinkään ja asiakaspalautteita "eskaloidaan", mutta koskaan ei mihinkään ei tule vastausta.

En ainakaan itse koe palautuksella uhkailua huijaamiseksi. Sitä vartenhan heillä on palautusprosessi ja nähtävästi joku tuollainen 10% win-back alennusprosessi, jos tilaaja kokeekin ettei hinta/laatu kohtaa.
 
Pahoittelut off-topicista, mutta mielestäni tuon viimeisen kommentin johdosta voisi antaa täällä jo bänniä. Kehotat siis muita huijaamalla yrittää kalastella ylimääräistä alennusta asiakaspalvelusta tilauksen saatua? :facepalm:
En yritä. Tuon vain tietoon, että miten on mahdollista saada lisäalennusta. En ole itse tilannut mitään.

Jokainen voi omantunnon mukaan toimia miten haluaa.
 
Tulee lähiaikoina samaan hintaan tai hyvin lähelle, kun myynti-/markkinointiosaston pitää taas keksiä miten saadaan myyntiluvut näyttämään paremmilta. Voi olla jo viikon päästä tai sitten vasta 2 kk päästä. Mutta jos joku on varmaa, niin että sekoilu tulee jatkumaan hamaan tappiin asti. Useita vuosia jo jatkunut.

Tästä hommasta alkaa kohta tulla minun henkilökohtainen vendetta. :beye:

JA MUISTAKAA MUUTEN KAIKKI TILANNEET SITTEN VALITTAA TUOTTEESTA KUN SAATTE SEN! SIITÄ SAA AUTOMAATTISESTI VIELÄ 10 % HYVITYKSEN LISÄNÄ!
(Tästä esimerkkejä aiemmat keskustelut täynnä.)
Hirveä myötähäpeä tällaista puljaamista kohtaan. Tulee mieleen yhden kansalaisvähemmistön kulttuuri
 
En yritä. Tuon vain tietoon, että miten on mahdollista saada lisäalennusta. En ole itse tilannut mitään.

Jokainen voi omantunnon mukaan toimia miten haluaa.

Juu onhan tuo aika selkeää kehottamista kun capslockeilla ja boldattuna aloittaa "MUISTAKAA SITTEN (TEHDÄ NIIN JA NÄIN...) ja kun laitteessa itsessään ei ole mitään vikaa, niin kehotetaan valehtelemaan aspaan, jotta saisi 20-40€ rahaa kotiin päin. Jos jakaa neuvoja epärehelliseen kaupankäyntiin niin samaa mieltä: bannia. Eihän kukaan rehellinen ihminen noin toimi.
 
Samsungin omassa Slim-näppäimistössä ainakin on (tuotekoodi EF-DX720BBEGSE). Kulkee näppärästi mukana kun ei paina juuri mitään ja toimii myös tabletin kotelona. Fyysinen liitäntä, joten bluetoothin kanssa ei tarvitse tapella. Plussaa myös siitä, että ei vie käytössä juuri ollenkaan pöytätilaa. Tulee myös käytettyä ihan vain ständinä. Selkeimpänä miinuksena taas se, että kosketuslevyä ei ole. Itse en kaipaa, ja siroudesta on muutenkin itselleni enemmän hyötyä.
Jos tämä osuisi sopivaan tarjoukseen, niin voisi miettiä. Mutta miksi tuolla tiedoissa puhutaan kosketuslevystä, jos sitä ei ole?

 
Voi jukra, ajattelin itsekin päivittää Tab S8:n tähän tuolla 50-60€ hinnalla, mutta näköjään itsekin myöhässä.. Kokeillaan vielä huomisen puolella tuota koodia :rolleyes:
 
Ei näytä koodi ECO2025 tosiaan pelittävän enää, jää päivitys tekemättä.
 
Perhana, myöhästyin itsekin. Olisin halunnut päivittää A-sarjasta S-sarjalaiseen. :(
 
Tilasin tämän kanssa (kiitos vinkkaajille) ja tänään posteljoonisetä kantoi paketin kotiin. Vaihtona lähtee monen muun tavoin Samsungin Tab S8.

Mutta mitenkäs, pitääkö se tabletin mukana tullut kynä palauttaa kanssa? Netistä löytyy, että mitään oheistarvikkeita ei pidä palauttaa, mutta jossain Samsungin usein kysytyt kysymykset -dokkarissa luki seuraavasti.

"No – you should ship only the device, including S-Pen for Galaxy phones, to Samsung, and if you no longer need them, discard the other accessories following your local trash and recycling regulations. Trade-in value is available only for the device."

Niin koskeekos se tämä sitten sitä _tabletin_ mukana tullutta kynää vai ei? Chatista kun asiaa tiedustelin, niin Samsungille tyypilliseen tapaan eka kaveri sanoi että ei ehkä pidä. Yhisti seuraavalle joka sanoi että ei pidä. Ja hetken päästä sanoi että saattaa olla että pitää.

Niin että onko jollain jotain kokemusperäistä, että miten on käynyt jos on tabletin tuikannut takaisin ilman kynää?
 
Edelleen tilassa käsitellään, 17.3 tehty tilaus. Muilla samaa ongelmaa?
 
Oman tablettini hain lähimaitokaupasta to 20.3.
Edit: tilaus tehty juurikin 17.3.
 
Noniin, lähtipä tännekin normi S9 hintaan 242€. Oli noita rewardseja ja tietysti vaihtolaite.
 

256Gt | 12Gt versiokin nyt 599,00 €, vaihtohyvitys min 100 €, GAME5 - koodi toimii.



"Nyt 30 % alennusta Galaxy Tab S10+- ja Tab S10 Ultra -malleista" & "Vaihtohyvitys vähintään 300 €"



Elisallakin erilaisia Galaxy Tab - tarjouksia..
 
Viimeksi muokattu:
Kuinka kauan tuossa trade in -systeemissä kestää? Postin seurannan mukaan puhelin oli perillä torstaina, mutta trade in -seurannan mukaan on vielä matkalla.
 
^
256Gt | 12Gt versiokin nyt 599,00 €, vaihto hyv. min 100 €, game5 - koodi toimii.


^
Nyt 30 % alennusta Galaxy Tab S10+- ja Tab S10 Ultra -malleista & Vaihtohyvitys vähintään 300 €


^
Elisallakin erilaisia Galaxy Tab - tarjouksia..
Itsellä näyttää antavan vain 200€ minimihyvityksen S10-malleihin, vaikka tuotesivulla tosiaan lukee: "Vaihtohyvitys vähintään 300 €".

EDIT: Chatissa sanottiin, että vaihtohyvitys on todellisuudessa 200€.
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
275 488
Viestejä
4 745 548
Jäsenet
77 325
Uusin jäsen
akotsz

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom