Mikäs siinä netflixissä on ollu niin vaikeeta? Miten niin ei löydy playstä, haiskahtas usererrorille
Meneppäs playkauppaan, avaa asetukset ja katso onko laite sertifioitu. (alimpana asetuksissa)[/QUOTE
Laitteen sertifiointi:
Ei sertifioitu
No selittää paljon, mutta en ymmärrä usererrorshitti vihjailuja. Miten saan unsertifioitua laitteen ja tällöin olisi oma vika? Oli ihan uusi juttu tuo sertifiointi ja tuskin olen sen ihan omaa tyhmyyttäni saanut tehtyä. Olen ainoastaan vaihtanut nimen mikä näkyy play kaupan listassa. Taisin tehdä senkin sen jälkeen, kun Netflixiä en saanut asennettua. En ole myöskään ihan yksin tämän ongelman kanssa. Tutulla ihan samanlainen puhelin ja silläkin ongelmia saada appia laitteeseen. Mistä tämä ongelma johtuu, niin en yritä edes arvata.