Samsung Galaxy S8

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
187
Taitaa olla päivitys joka tuli jo viikko sitten. Kesäkuun tietoturvapäivitykset ja säätöä noihin virtuaalinappeihin ja niiden taustaan. Napit saa halutessaan piiloon nyt.

E: Jaa puhuttiin S7 luurista.

Samsung Galaxy S7
 

Dessu

ᴰᵉˢˢᵘ
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
562
Löytyykö mistään Samsungin omalle selaimelle modia tai muuta jolla voisi vaihtaa teeman mustaksi? Olen testaillut eri selaimia mutta aina on tullut paluu tähän selaimeen kun tämä on paras omaan käyttöön.
 

nnaku

I'm object-oriented!
Liittynyt
28.11.2016
Viestejä
779
Onko nordea payllä ongelmia s8 kanssa vai onko user erroria.. Maksupäätteet vaan jämähtää "luetaan korttia" ja mitään ei ikinä tapahdu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
15
Muilla vastaavia kokemuksia? Alkaa itsellä pikkuhiljaa olla aika luopua tästä ja katsella jotain muuta, paremmin toimivaa tilalle.

S8 ollut nyt pari kk käytössä ja vastaan on tullut;
Viikon käytön jälkeen, puhelin ei ilmoittanut saapuneista viesteistä, ikonien ilmoitus "badged" näyttivät mitä sattui.
Esim. mail ja WhatsApp näyttivät satunnaisesti eri lukumääriä lukemattomista viesteistä, vaikka kaikki oli luettu. Ikäänkuin ilmoitukset laahasivat pari tuntia perässä.
Play Store asennukset ja päivitykset jäivät jumiin latauksessa 100% kohtaan, asentaminen ei alkanut ennenkuin sulki ja avasi Play Storen uudelleen. Tämän jälkeen asensi yhden sovelluksen kerrallaan.
Osa toiminnoista oli todella hitaita, mm. asetuksista ohjelmistopäivityksien tarkistaminen ei tehnyt mitään, teki sen satunnaisesti 10-15min myöhemmin.
Smart Switch Windowsille ei tunnistanut laitetta, ainoastaan emergency recovery oli mahdollinen.
Factory reset muutamalla eri tavalla ei korjannut ongelmia. Samat toistuivat myös safe modessa, joten mistään kolmannen osapuolen softasta ei ollut kyse.
Bluetooth ei yhdistänyt enää auton kanssa.

Lopuksi Smart Folder:n disabloiminen alkuasetuksissa korjasi nämä ongelmat.

Nyt parin kk:n jälkeen kamera ei enää tarkenna, paitsi jos kopauttaa tai heiluttaa puhelinta. Sen jälkeen toimii taas normaalisti päivän/kaksi.
WiFi pätkii 5-20min välein, toistuu joka ikisessä langattomassa verkossa. Muut laitteet toimivat normaalisti samoissa verkoissa.
Ilmoitusäänet pätkivät tai toistuvat ainoastaan osittain.

Viimeisin softaversio asennettu eilen. Ja ongelmat jatkuu edelleen. Ei ihan sitä mitä odottaisi tämän hintaisesta laitteesta.
 

nnaku

I'm object-oriented!
Liittynyt
28.11.2016
Viestejä
779
Muilla vastaavia kokemuksia? Alkaa itsellä pikkuhiljaa olla aika luopua tästä ja katsella jotain muuta, paremmin toimivaa tilalle.

S8 ollut nyt pari kk käytössä ja vastaan on tullut;
Viikon käytön jälkeen, puhelin ei ilmoittanut saapuneista viesteistä, ikonien ilmoitus "badged" näyttivät mitä sattui.
Esim. mail ja WhatsApp näyttivät satunnaisesti eri lukumääriä lukemattomista viesteistä, vaikka kaikki oli luettu. Ikäänkuin ilmoitukset laahasivat pari tuntia perässä.
Play Store asennukset ja päivitykset jäivät jumiin latauksessa 100% kohtaan, asentaminen ei alkanut ennenkuin sulki ja avasi Play Storen uudelleen. Tämän jälkeen asensi yhden sovelluksen kerrallaan.
Osa toiminnoista oli todella hitaita, mm. asetuksista ohjelmistopäivityksien tarkistaminen ei tehnyt mitään, teki sen satunnaisesti 10-15min myöhemmin.
Smart Switch Windowsille ei tunnistanut laitetta, ainoastaan emergency recovery oli mahdollinen.
Factory reset muutamalla eri tavalla ei korjannut ongelmia. Samat toistuivat myös safe modessa, joten mistään kolmannen osapuolen softasta ei ollut kyse.
Bluetooth ei yhdistänyt enää auton kanssa.

Lopuksi Smart Folder:n disabloiminen alkuasetuksissa korjasi nämä ongelmat.

Nyt parin kk:n jälkeen kamera ei enää tarkenna, paitsi jos kopauttaa tai heiluttaa puhelinta. Sen jälkeen toimii taas normaalisti päivän/kaksi.
WiFi pätkii 5-20min välein, toistuu joka ikisessä langattomassa verkossa. Muut laitteet toimivat normaalisti samoissa verkoissa.
Ilmoitusäänet pätkivät tai toistuvat ainoastaan osittain.

Viimeisin softaversio asennettu eilen. Ja ongelmat jatkuu edelleen. Ei ihan sitä mitä odottaisi tämän hintaisesta laitteesta.
Jos ko. appi on jo asennettuna kun haluat siirtää sen smartfolderiin, se asennetaan uudelleen. Itse huomasin tämän kun koitin ensimmäisenä "siirtää" Nordean tunnusluvut sovellusta. Ja unohdin koko homman samointein, koska haskahti jo heti alkuun ongelmilta. Kameran ja wifin takia kuskaisin jo laitteen huoltoon asap. Itselläni ei ole ollut juurikaan muuta päänvaivaa kuin bixby nappula joka vituttaa edelleen. Ja twitterissä ainakin on joku bugi kun äänimerkki katkeaa puoleen väliin, luultavasti itsen apin ongelma.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
182
Muilla vastaavia kokemuksia? Alkaa itsellä pikkuhiljaa olla aika luopua tästä ja katsella jotain muuta, paremmin toimivaa tilalle.

S8 ollut nyt pari kk käytössä ja vastaan on tullut;
Viikon käytön jälkeen, puhelin ei ilmoittanut saapuneista viesteistä, ikonien ilmoitus "badged" näyttivät mitä sattui.
Esim. mail ja WhatsApp näyttivät satunnaisesti eri lukumääriä lukemattomista viesteistä, vaikka kaikki oli luettu. Ikäänkuin ilmoitukset laahasivat pari tuntia perässä.
Play Store asennukset ja päivitykset jäivät jumiin latauksessa 100% kohtaan, asentaminen ei alkanut ennenkuin sulki ja avasi Play Storen uudelleen. Tämän jälkeen asensi yhden sovelluksen kerrallaan.
Osa toiminnoista oli todella hitaita, mm. asetuksista ohjelmistopäivityksien tarkistaminen ei tehnyt mitään, teki sen satunnaisesti 10-15min myöhemmin.
Smart Switch Windowsille ei tunnistanut laitetta, ainoastaan emergency recovery oli mahdollinen.
Factory reset muutamalla eri tavalla ei korjannut ongelmia. Samat toistuivat myös safe modessa, joten mistään kolmannen osapuolen softasta ei ollut kyse.
Bluetooth ei yhdistänyt enää auton kanssa.

Lopuksi Smart Folder:n disabloiminen alkuasetuksissa korjasi nämä ongelmat.

Nyt parin kk:n jälkeen kamera ei enää tarkenna, paitsi jos kopauttaa tai heiluttaa puhelinta. Sen jälkeen toimii taas normaalisti päivän/kaksi.
WiFi pätkii 5-20min välein, toistuu joka ikisessä langattomassa verkossa. Muut laitteet toimivat normaalisti samoissa verkoissa.
Ilmoitusäänet pätkivät tai toistuvat ainoastaan osittain.

Viimeisin softaversio asennettu eilen. Ja ongelmat jatkuu edelleen. Ei ihan sitä mitä odottaisi tämän hintaisesta laitteesta.

Takuuseen tuollainen. Täysin susiversio sinulla! Ei mitää tuollaisia ongelmia ole ollut ja en ole kuullut tutuiltakaan moisista ongelmista. Oma S8+ on alkanut tekemään vidumaista temppua. Soitan jollekkin ja minun päästä ei kuulu mitään soitetulle. Sieltä vaan kuuluu huhuu halooo. Ei auta, kun soittaa toisen kerran ja kuuluu molemmista suunnista. Onko puhelimen vain operaattorin vika, niin sitä en tiedä. Toinen ongelma on, että en pysty mitenkään asentamaan Netflixiä tähän. Ei ole googlen mielestä yhteensopivia laitteita minulla. Siitäkään en tiedä, että kuseeko Samsung, vai Google.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
182
Jahas jahas 750,41 Mt päivityspakettia lähti latamaan. Tuskin kuitenkaan vielä on 7.1 ja Daydream.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
182
Sama saatanan 7.0 on päivityksen jälkeekin. Netflixiä ei anna haulla Google playssä vieläkään.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
182
Mikäs siinä 7.1:ssä nyt on tärkeää?
No ei kait muuta, kun löytyy silmikko ja bluetoothohjain. Voisi Daydreamia testaa. En ole raaskinut ostaa Samsungin omaa, vaikka olisi varmaa ihan hyvä. Kokeilisi ensin jo olevilla kamoilla kiinnostaako sittenkään koko juttu. Olisi kyllä hyvä, että voisi katsoa Netflixiä sängyssä ja muija voisi nukkua vieressä häiriintymättä. Niitä cardboard sovelluksia olen kokeillut, mutta aika hirveen näköistä kuraa olleet, mitä vastaan on tullut.

Netflixin sain äsken toimimaan. Menin selaimella Netlixin sivuille ja luki, että lataa ilmainen sovellus. Olipa vaikeeta, mutta ei vaan tullut mieleen aikasemmin.
 

nnaku

I'm object-oriented!
Liittynyt
28.11.2016
Viestejä
779
Netflixin sain äsken toimimaan. Menin selaimella Netlixin sivuille ja luki, että lataa ilmainen sovellus. Olipa vaikeeta, mutta ei vaan tullut mieleen aikasemmin.
Mikäs siinä netflixissä on ollu niin vaikeeta? Miten niin ei löydy playstä, haiskahtas usererrorille :confused:

Meneppäs playkauppaan, avaa asetukset ja katso onko laite sertifioitu. (alimpana asetuksissa)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
15
Takuuseen tuollainen. Täysin susiversio sinulla! Ei mitää tuollaisia ongelmia ole ollut ja en ole kuullut tutuiltakaan moisista ongelmista.
Joo, takuuseen toi pitää vaihtaa.
Taitaa olla joko viallista erää tai softassa on jotain pahasti vialla, sillä Samsungin oma jenkkiforumi on täynnä vastaavia tapauksia.

Käytössä oleva Tab S3 sekoili myös noiden notifikaatioiden ja play storen kanssa aivan samaan malliin kuin tämä S8. Siinäkin auttoi sama Secure folderin disablointi alkuasetuksissa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
182
Mikäs siinä netflixissä on ollu niin vaikeeta? Miten niin ei löydy playstä, haiskahtas usererrorille :confused:

Meneppäs playkauppaan, avaa asetukset ja katso onko laite sertifioitu. (alimpana asetuksissa)[/QUOTE

Laitteen sertifiointi:

Ei sertifioitu

No selittää paljon, mutta en ymmärrä usererrorshitti vihjailuja. Miten saan unsertifioitua laitteen ja tällöin olisi oma vika? Oli ihan uusi juttu tuo sertifiointi ja tuskin olen sen ihan omaa tyhmyyttäni saanut tehtyä. Olen ainoastaan vaihtanut nimen mikä näkyy play kaupan listassa. Taisin tehdä senkin sen jälkeen, kun Netflixiä en saanut asennettua. En ole myöskään ihan yksin tämän ongelman kanssa. Tutulla ihan samanlainen puhelin ja silläkin ongelmia saada appia laitteeseen. Mistä tämä ongelma johtuu, niin en yritä edes arvata.
 

nnaku

I'm object-oriented!
Liittynyt
28.11.2016
Viestejä
779
@Muff Diver tarkista että automaattinen aika ja päivämäärä on käytössä. Pysäytä playkauppa appi, tyhjennä play appin data ja cache. Boottaa. Tohon on miljoona syytä miksi ei anna serttiä. Esim appit jotka on ladattu muualtakun playkaupasta, roottausja bootloaderin unlockaus
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
182
@Muff Diver tarkista että automaattinen aika ja päivämäärä on käytössä. Pysäytä playkauppa appi, tyhjennä play appin data ja cache. Boottaa. Tohon on miljoona syytä miksi ei anna serttiä. Esim appit jotka on ladattu muualtakun playkaupasta, roottausja bootloaderin unlockaus
Tein kaiken tuon yllä mainitun, mutta eipä ole sertifikaattia vieläkään. Ei ole rootattu jne... Ainoastaan olen asentanut Veikkauksen appin Google Playn ulkopuolelta. Taitaa olla myös XDA appi asennettu muualta, kuin Playsta. Muuta en kyllä keksi, mistä Google vinkuu. No oppiihan taas jotain uutta. Sain sen Netflixin juu sieltä puhelimen selaimen kautta ja ei ongelmia enää sen kanssa. Ihmetyttää vain, kun antaa muut appit asentaa taistelematta. Eikö sitten Netflixin lisäksi kysele muut appit sitä Google sertifikaattia? Ei ole ainakaan sattunut eteen sovellusta, joka ei tule listaa luurilla, mutta tulee Pceen selaimella. No enpä ole kauhean montaa kokeillutkaa sillä tavalla asentaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 145
Tein kaiken tuon yllä mainitun, mutta eipä ole sertifikaattia vieläkään. Ei ole rootattu jne... Ainoastaan olen asentanut Veikkauksen appin Google Playn ulkopuolelta. Taitaa olla myös XDA appi asennettu muualta, kuin Playsta. Muuta en kyllä keksi, mistä Google vinkuu. No oppiihan taas jotain uutta. Sain sen Netflixin juu sieltä puhelimen selaimen kautta ja ei ongelmia enää sen kanssa. Ihmetyttää vain, kun antaa muut appit asentaa taistelematta. Eikö sitten Netflixin lisäksi kysele muut appit sitä Google sertifikaattia? Ei ole ainakaan sattunut eteen sovellusta, joka ei tule listaa luurilla, mutta tulee Pceen selaimella. No enpä ole kauhean montaa kokeillutkaa sillä tavalla asentaa.
Netflixissä on DRM ja sen takia vaatii tuota ja on muutenkin nirso roottauksien yms suhteen. Muissakin DRM:ää käyttävissä voi tulla sama vastaan. Tämä siis Googlen vaatimus eikä Netflixin omaa paskamaisuutta.
 

MedHot

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 268
Itsellä toiminut s8+ moitteettomasti. Näytöstä vaan kuoli ilmeisesti useampi pikseli kerralla. Valkoista sivua kun katsoo niin tuommoinen ehkä millin kymmenesosan pimeä kohta. Pitäisi olla luuppi tai suurennuslasi niin näkisi tarkalleen monta pikseliä on sammunut.

Edit. Ja siis en ole takuuseen laittamassa kun kun on niin mitätön ettei sitä edes huomaa kuin puhtaan valkoisella pohjalla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
880
Käyttääkö kukaan Samsungin usb->hdmi -adapteria (EE-950)? Näytön kuvasuhde aiheuttaa vähän ongelmia eli kuvaan tulee mustat surureunukset joka reunalle. Tietäisikö joku kikkaa, millä puhelimen kuvasuhteen voisi pakottaa 16:9 kuvaa streematessa? Chromecast osaa tehdä tämän, mutta piuhalla en ole hommassa onnistunut.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
182
Käyttääkö kukaan Samsungin usb->hdmi -adapteria (EE-950)? Näytön kuvasuhde aiheuttaa vähän ongelmia eli kuvaan tulee mustat surureunukset joka reunalle. Tietäisikö joku kikkaa, millä puhelimen kuvasuhteen voisi pakottaa 16:9 kuvaa streematessa? Chromecast osaa tehdä tämän, mutta piuhalla en ole hommassa onnistunut.
Television säädöillä olen saanut ainakin paremmaksi kuvasuhteen monesti. Zoom, tai joku asetus mikä vain pienentää, tai jopa poistaa ne mustat reunat. Tätä kannattaa ainakin kokeilla, jos et ole jo kokeillut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
880
Pitäisi mielellään keksiä ratkaisu, joka toimisi puhelimen päässä. Tarve tuolle olisi lähinnä duunikäytössä, jossa pitäisi saada esim powerpointit pyörimään puhelimen läpi ruudulle n-määrässä eri neukkareita ja töllöjä/tykkejä. Kotona on sitten Chromecast joka toimii hyvin kuvasuhde-eroavaisuudesta huolimatta (osaa kysyä sovitetaanko kuvasuhde perinteiseksi).
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
182
Sehän viimeisimmällä päivityksellä tekikin Daydream readyksi. Hämäsi vain, kun on 7.0 versio ja virallisesti tarvitsee 7.1, jotta VR toimii. Asensin juuri Netflix VR ja Googlen Daydream sovelluksen. Nyt sitten onkin ihmettelemistä. Toivottavasti en ole odotellut liikoja. Se Netflix VR on se tärkein, mutta olisihan sitä jotain peliäkin kiva pelailla. Grafiikka tuskin kovin kaunista peleissä, mutta pientä hajua saisi VR maailmasta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 857
Oletteko löytäneet hyvää näytönsuojaa puhelimelle?

Laitoin screenor curved -suojalasin ja asennus osui kohdalleen, mutta jättää kosketusnäytön keskeltä tunnottomaksi ja kerää suojalasin reunoille mukavasti likaa ja pölyä. Eli hyvin ärsyttävä :shifty:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
504
Itse en ole vielä mistään puhelimesta onnistunut rikkomaan näytön lasia, enkä ole käyttänyt suojia. S7E multa tippui parikin kertaa kivikolle taskusta noin metristä, eikä käynyt mitenkään.

Onko täällä muita ketkä ei käytä näytönsuojia ja näytönlasi täysin ehjä?
 

nnaku

I'm object-oriented!
Liittynyt
28.11.2016
Viestejä
779
Itse en ole vielä mistään puhelimesta onnistunut rikkomaan näytön lasia, enkä ole käyttänyt suojia. S7E multa tippui parikin kertaa kivikolle taskusta noin metristä, eikä käynyt mitenkään.

Onko täällä muita ketkä ei käytä näytönsuojia ja näytönlasi täysin ehjä?
On! Mutta takalasi räjähti ku tipahti s8 pakusta ulos hypätessä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
187
Paljaalla vedellyt nyt muutaman viikon kun Dji mavicin ohjain repii tuon kalvon aina irti kun luurin laittaa siihen. Laitan Samsungin oman muovikalvon paikoilleen kunhan tablettiteline tuohon ohjaimeen saapuu.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 476
Onkos jollain kokemusta tommosesta Xqisit Slim Selection Wallet Samsung Galaxy S8 Black?

Mulle iskettiin maanantaina kouraan S8 työpaikan toimesta, ihan hirveän kokoiselta levyltähän tää tuntuu kun oon vasta ylipäätään siirtynyt älyaikaan ja entinen oli Lumia 520 (oon käyttänyt aina muiden SERriä). En kyllä oo vielä saanut otettua käyttöön, tommosen läpyskän sille kaipaan mutta haluaisin samalla että ei tule paljoa paksuutta lisää.

Jos ei ole hyvä, saa ehdottaa jotain vastaavaa lompakkoläpällistä, joka mahdollisimman ohut. 1x korttipaikka kiva, nekään ei pakolliset.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 145
Onkos jollain kokemusta tommosesta Xqisit Slim Selection Wallet Samsung Galaxy S8 Black?

Mulle iskettiin maanantaina kouraan S8 työpaikan toimesta, ihan hirveän kokoiselta levyltähän tää tuntuu kun oon vasta ylipäätään siirtynyt älyaikaan ja entinen oli Lumia 520 (oon käyttänyt aina muiden SERriä). En kyllä oo vielä saanut otettua käyttöön, tommosen läpyskän sille kaipaan mutta haluaisin samalla että ei tule paljoa paksuutta lisää.

Jos ei ole hyvä, saa ehdottaa jotain vastaavaa lompakkoläpällistä, joka mahdollisimman ohut. 1x korttipaikka kiva, nekään ei pakolliset.
Omasta mielestäni nuo tuollaiset kansihärvelit vain haittaa puhelimen käyttöä ja altistaa puhelimen pudotuksille koska tuon kansa ei saa yhtä tukevaa otetta.
 
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
554
Ärsyttää, kun tuo näytön automaattinen kirkkaus ei toimi. Ei kuitenkaan tuollaisen pienen vian takia kehtaisi lähettää ties minne korjattavaksi.
 

Dessu

ᴰᵉˢˢᵘ
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
562
Ärsyttää, kun tuo näytön automaattinen kirkkaus ei toimi. Ei kuitenkaan tuollaisen pienen vian takia kehtaisi lähettää ties minne korjattavaksi.
Mulla tuli sama ongelma viimeisimmän päivityksen jälkeen. Jospa korjaavat pian. Jos tuo on joku vika niin menee takuuseen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 145
Itsellä ainoa softavika on Gallerian scrollauksen stutteraus. Todella hankala saada selattua kuvia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
201
No niin, S8+ taskussa. Takakanteen tilasin jo skinin (parempaa grippiä varten) ja nyt haussa näyttöön suoja..

Eli mikä on paras lasinen näytönsuoja - vai pitääkö ottaa samsungin oma muovinen, jotta välttää harmit?

Olen käyttänyt UltimateShieldejä vuosia, mutta edellisen puhelimen kohdalla on 3. suoja menossa ja se on ihan hirveässä kunnossa. Kuukaudessa alkaa jo reunoista irtoilla paloja ja lopulta halkeilee koko roska, ilman pudotuksia. Toki uuden saa "takuisiin", mutta kun on 3. menossa, niin ei enää jaksa. Eli UltimateShield varmaankin pois laskuista.

- M
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 145
No niin, S8+ taskussa. Takakanteen tilasin jo skinin (parempaa grippiä varten) ja nyt haussa näyttöön suoja..

Eli mikä on paras lasinen näytönsuoja - vai pitääkö ottaa samsungin oma muovinen, jotta välttää harmit?

Olen käyttänyt UltimateShieldejä vuosia, mutta edellisen puhelimen kohdalla on 3. suoja menossa ja se on ihan hirveässä kunnossa. Kuukaudessa alkaa jo reunoista irtoilla paloja ja lopulta halkeilee koko roska, ilman pudotuksia. Toki uuden saa "takuisiin", mutta kun on 3. menossa, niin ei enää jaksa. Eli UltimateShield varmaankin pois laskuista.

- M
Ai onko Samsungilla jotain suojia? Toimiiko ne jopa suojakuorien kanssa sitten?
 
Liittynyt
31.01.2017
Viestejä
1 054
Onko jollain suositella hyvää pyörätelinettä?

Tommosta kattelin mut huh, että on hintaa.. Nyt on käytössä e-ville universaali se on hyvä 1kk mut sit alkaa rueta heiluu ja huojuu..
Bike Kit - Samsung Galaxy S8
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
182
Onko muilla ollut samaa ongelmaa puheluissa? Monta kertaa käynyt yrittäessä soitta jollekkin, niin kuuluu vaan toisesta päästä ääni. Minun puheeni ei kuulu sinne ollenkaa. Välillä käy niin, että menee vain mykäksi ja ei yhdistä yhtään mihinkään. Näytössä lukee, että soittaa. Ei vaan tapahdu yhtään mitään. Puhelin S8+ ja operaattori DNA. Tapahtuu ehkä kerran kaksi viikossa tämä ongelma. Aina minun soittaessa ongelmia esiintyy välillä. Vastaaminen on ollut ongelmatonta.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 476
Olen ihan positiivisesti yllättynyt tämän akunkestosta. Tosin minusta ei tule koskaan jatkuvaa kännykän räplääjää, mutta nyt 2,5 päivän jälkeen latinkia on yhä 65%.

Tässä tosin voi huomioida, että:
- vaihdoin resoluutioksi FHD
- olen kieltänyt seurannan ~kaikilta sovelluksilta
- pyytänyt sulkemaan turhia ohjelmia nopeammin
- vaihdoin mustan teeman (ilmeisesti kännykän käyttämä näyttötekniikka vie sillä vähemmän virtaa)
- näytön kirkkaus on ehkä ~30%
- olen asettanut rajoitetun datankäytön, jolle poikkeukset antanut lähinnä whatsapille
- En ole tehnyt näiden päivien aikana muuta kuin soittanut pari lyhyttä puhelua, selannut hetken kauppatarjontaa, vaihdellut asetuksia, siirtänyt vanhasta puhelimesta yhteystietoja, kokeillut alle 10min yhtä peliä ja lähetellyt ehkä kymmenisen whatsapp-viestiä

Tästä huolimatta, jotenkin oletin kaikkien muiden kännykänkäytöstä että joudun lataamaan tätä jok'ikinen ilta, joka etukäteen kuulosti varsin ärsyttävältä. Hyvä kuitenkin huomata, että tällaisella satunnaisella vähäisellä käytöllä voi odottaa sellaista 4-6 päivän käyttöaikaa ennen latausta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 145
- vaihdoin mustan teeman (ilmeisesti kännykän käyttämä näyttötekniikka vie sillä vähemmän virtaa)
Tuossa olet oikeassa että musta vie vähemmän virtaa koska musta pikseli on pois päältä oleva pikseli mutta ainakin itsellä nuo teemat kuluttaa sitten jotenkin muuten niin paljon enemmän virtaa että akkukesto on parempi vakioteemalla vaikka se onkin ihan hirveä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
201
No niin, S8+ taskussa. Takakanteen tilasin jo skinin (parempaa grippiä varten) ja nyt haussa näyttöön suoja..

Eli mikä on paras lasinen näytönsuoja - vai pitääkö ottaa samsungin oma muovinen, jotta välttää harmit?

Olen käyttänyt UltimateShieldejä vuosia, mutta edellisen puhelimen kohdalla on 3. suoja menossa ja se on ihan hirveässä kunnossa. Kuukaudessa alkaa jo reunoista irtoilla paloja ja lopulta halkeilee koko roska, ilman pudotuksia. Toki uuden saa "takuisiin", mutta kun on 3. menossa, niin ei enää jaksa. Eli UltimateShield varmaankin pois laskuista.

- M
Ei yhtään hyvää kokemusta mistään näytönsuojasta?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
187
Lasista zaggin suojaa kokeilin. Oli 10 min paikoillaan ja revin pois kun jää keskeltä näyttöä irti. Samsungin omat muovikalvot ovat toimineet hyvin.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
771
Onko tähän vielä yhtään toimivaa lasista näytönsuojaa? Pistin nyt Amazonista tilaukseen jotain muovisia kalvoja ensihätään. Entäs suosituksia covereista? Toi Samsungin oma clear view flipcover on ilmeisesti ihan pätevä?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 145
Onko tähän vielä yhtään toimivaa lasista näytönsuojaa? Pistin nyt Amazonista tilaukseen jotain muovisia kalvoja ensihätään. Entäs suosituksia covereista? Toi Samsungin oma clear view flipcover on ilmeisesti ihan pätevä?
Itsellä Samsungin oma silicon kuori. Toimivaa lasia en oo löytäny. Tuntuu että ei sellaista ole eikä tule.
 

Dessu

ᴰᵉˢˢᵘ
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
562
Onko tähän vielä yhtään toimivaa lasista näytönsuojaa? Pistin nyt Amazonista tilaukseen jotain muovisia kalvoja ensihätään. Entäs suosituksia covereista? Toi Samsungin oma clear view flipcover on ilmeisesti ihan pätevä?
Mulla ollu Clear View Cover ollut käytössä alusta asti ja naarmuttaa jopa muovinäytönsuojaa johtuen siitä että siinä on sellainen magneettikohta joka aktivoi kellon joka näkkyy siitä läpi. Siihen kannattaa liimata tai laittaa päällejotenkin muuten jotakin pehmeetä niin ei naarmuunnu. Siis siihen magneettikohtaan. Mulla näyttö naarmuuntunu samasta kohin kuin näytönsuoja ja saan takuuseen koska maksan tästä takuuta joka kattaa sen.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
771
Mulla ollu Clear View Cover ollut käytössä alusta asti ja naarmuttaa jopa muovinäytönsuojaa johtuen siitä että siinä on sellainen magneettikohta joka aktivoi kellon joka näkkyy siitä läpi. Siihen kannattaa liimata tai laittaa päällejotenkin muuten jotakin pehmeetä niin ei naarmuunnu. Siis siihen magneettikohtaan. Mulla näyttö naarmuuntunu samasta kohin kuin näytönsuoja ja saan takuuseen koska maksan tästä takuuta joka kattaa sen.
No hitto. Eli ton pystyy fiksaaman jollain teipinpalalla kuitenkin 100%?
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 431
Viestejä
4 199 204
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom