Samsung Galaxy S25 / S25+ / S25 Ultra

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aikoja
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt tuli oikein käteen sopiva suojakuori S25,erittäin pehmeää siliconia,puhelimen kulmikas muotoilu jopa korostuu kuoressa,terävästi naksahtavat näppäimet,joka kameralle omat aukot (mielestäni tyylikkäämpi kuin yksi iso aukko) :thumbsup:
edit: Vieläkö tuo Google Play järjestelmäpäivitys on 1.lokakuuta 2024,vai miksei päivity??
Ohjelmistopäivitys sentään tuli.

Viimeksi muokattu:
Teillä, jotka laitoitte vanhan puhelimen vaihtoon, onko teille tullut jo hyvitys Klarna-laskulle. Itselläni ei ja vaihtolaite on arvioitu jo ajat sitten?

Teillä, jotka laitoitte vanhan puhelimen vaihtoon, onko teille tullut jo hyvitys Klarna-laskulle. Itselläni ei ja vaihtolaite on arvioitu jo ajat sitten?
Tänään tuli viesti että vaihtolaite vastaanotettu ja arvo sama kuin ostopäivänä,sekä "Palautuksen maksaminen saattaa tällä hetkellä kestää normaalia pidempään."
Visalle tulee omat palautukset.

Viimeksi muokattu:
Mulla ei mennyt kuin pari päivää arvion valmistumisesta Klarnan päivittymiseen. Arvio valmistui 11.2. ja Klarna kuittasi hyvityksen 13.2.

Tänään tuli viesti että vaihtolaite vastaanotettu ja arvo sama kuin ostopäivänä,sekä "Palautuksen maksaminen saattaa tällä hetkellä kestää normaalia pidempään."
Visalle tulee omat palautukset.
On, kahden päivän päästä vaihtolaitteen arviointiviestistä tuli hyvitys Klarna-laskulle.
Mulla ei mennyt kuin pari päivää arvion valmistumisesta Klarnan päivittymiseen. Arvio valmistui 11.2. ja Klarna kuittasi hyvityksen 13.2.
Minulla tuli viesti 18.2 että vaihto on arvioitu ja hyvitetään täysimääräisesti. Sen jälkeen en ole saanut mitään viestiä mistään, sen paremmin Foxwaylta tai Klarnalta. Ensimmäinen kuukausimaksukin piti maksaa jo eilen. Kummaa hommaa.

Minulla tuli viesti 18.2 että vaihto on arvioitu ja hyvitetään täysimääräisesti. Sen jälkeen en ole saanut mitään viestiä mistään, sen paremmin Foxwaylta tai Klarnalta. Ensimmäinen kuukausimaksukin piti maksaa jo eilen. Kummaa hommaa.
21.2 sain saman viestin. Tänään samsungin chatissä ja pyysin nopeuttamaan hyvitysprosessia. Äsken tuli klarnalta viesti että hyvitys suoritettu.

21.2 sain saman viestin. Tänään samsungin chatissä ja pyysin nopeuttamaan hyvitysprosessia. Äsken tuli klarnalta viesti että hyvitys suoritettu.
Heti ku kävin nurisemassa asiasta Samsungin chattiin, tunti pari niin tuli Klarnalta ilmoitus että hyvitys suoritettu.

- Pari kertaa käynyt nettiä selatessa (chrome) välilehdeltä toiselle siirtyessä että ei olekaan vaihtanut sivua vaikka ikonin korostus siirtyy uuteen välilehteen. Uudestaan kun vaihtaa toiseen välilehteen niin alkaa toimia.
Löysin tämän maininnan foorumin hakutoiminnolla niin laitetaan nyt tänne viestiä.

Kyseinen ongelma on siis esiintynyt nyt omassa S21 FE:ssä muutaman kuukauden ajan. Tähän jäätymiseen törmää lähes jokaisella vähänkään pidemmällä sessiolla kun on muutama tabi auki ja siirtyilee niiden välillä. Netistä olen löytänyt tietoa, että vastaavaa ongelmaa on esiintynyt myös muilla puhelimilla Chromea käyttäessä, eli ongelma ei välttämättä ole Samsungissa, mutta ei voi poissulkeakkaan.

Koitettu tyhjennellä välimuistia ja asentaa Chrome uudelleen.

Onko sulla vielä esiintynyt tätä?

Entä onko muilla jäätyillyt Chromen välilehdet siirtyessä lehdeltä toiselle? Erityisesti siis nuo alapalkissa olevat tabit eli samaan välilehtiryhmään kuuluvat?

Onko sulla vielä esiintynyt tätä?

Oletin tämän olevan Samsung ongelma koska tätä ei,ole mulle tapahtunut muiden kuin samsungien kanssa, mutta voihan se tosian olla chromestakin kiinni.

Ei ole vähään aikaan sattunut kohdalle, mutta en ole kyllä kovin intensiivisesti selannut nettiäkään luurilla vähään aikaan. Tätä pakkaa tapahtumaan etenkin silloin kun etsii jotain tietoa/vertailee tuotteita ja monia eri nettikauppoja tms. raskaampia sivuja auki välilehdissä..

Mulla teki samaa xiaomi 12 ja samoin tekee s25 juuri saman ryhmän välilehdillä hyppiessä. Oli ja on kyllä reilu 100 sivua avoinna että voihan silläkin olla osuutta asiaan. Refreshillä korjautuu

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
269 765
Jäsenet
76 499
Uusin jäsen
Syvere

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom