• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Galaxy S24 FE 5G, 128 Gt 299e (499e - 200e lisävaihtohyvitys)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viljo
  • Aloitettu Aloitettu
Tuote: Samsung Galaxy S24 FE 5G, 128 Gt
Tarjoushinta: 299e (499e - 200e)
Normaalihinta: 499e
Kauppa: DNA
Voimassa: 12.10 ?
Linkki: Samsung Galaxy S24 FE 5G, 128 Gt, Harmaa | DNA

Kommentti tarjouksesta:
"Osta Samsung Galaxy S24 FE 5G -puhelin – ja saat ylimääräisen 200 € lisävaihtohyvityksen."

"Yhteenvetona Galaxy S24 FE:tä ei voi suositella sen noin 800 euron suositushintaan, mutta kunhan hinta laskee viiden sadan luokkaan, on kyseessä helposti suositeltava ja tasapainoinen vaihtoehto keskihintaluokan puhelimille."

Plussaa:
  • Tukevan tuntuinen alumiini-lasirakenne
  • IP68-suojaus
  • Hyvät kamerat hintaluokassaan
  • Langaton lataus
  • USB 3.2 & Displayport-ulostulo
  • DeX-työpöytätila ja muut Samsungin lisäominaisuudet
  • Huippuluokan 7 vuoden päivitystuki
Miinusta:
  • Turhan kallis suositushinta muihin S24-malleihin nähden
  • Latausnopeus varauksin
  • Näytön ja ulkomittojen suhde, kömpelö koko

Olin jo päivittämässä vaimon S20Fe mallia, mutta tuossahan ei ole muistikorttipaikkaa.

E: 255GB malli maksaa 50€ enemmän. Potentiaalinen vaihtoehto sekin.

Kävin tarjoo omaa Nord 3 vaihdossa, 15€ :thumbsdown: Ei kauppoja.
Naurettava hyvitys.

Toisaalta tonne pitää aina viedä joku romu vaihdossa ja myydä vanha puhelin Torissa tai vaikka täällä.Tuosta Nord 3 saat 100€ helposti ja jos hyvässä kunnossa ja jaksat kärsivällisesti myydä niin jopa 150€. Siis jos kyse tosiaan Nord 3 eikä Lite versio.

Oli sen verran hyvä diili, että oli pakko käydä hakee. Vaihdossa vein erittäin huono akkusen Nord 2, josta sain 15€ siihen 200€ päälle.

Kannattaisikohan Pixel 6a käydä vaihtamassa tähän? Toisaalta en minä kummemmin mitään kameroita tai hienouksia käytä, Pixelin himmeys ja akun kesto on vähän pettymyksiä. Muuten Pixeli toimii ihan hyvin.

Asiakkaille on myös vaihtoehdoksi tarjolla 329:lla Oneplus Nord 5 (5G, 256). Ehkä tätä parempi näyttö (144 oled) ja prosessori (snap 8s gen 3), muuten aika saman tapaisia.

162mm lapio ja exynos 2400, ei pysty. :D oispa ollut jonkun 155mm niin synttärilahjaksi valkannut toiselle

Rouvalle yritän ehdotella tätä nykyisen A52 5G:n tilalle, "ei kuulemma tarvitse" mutta kun tuosta vielä saisi 50€ lisähyvityksen niin ei 249€ tästä luurista olisi ollenkaan paha hinta. Valittelee siis nykyisen luurin tahmaisuutta ja huonoa akunkestoa, olen yrittänyt toitottaa etteivät ne siitä ainakaan parane ajan kanssa, puhumattakaan päivitystuen loppumisesta.

Itse katselin tuossa alkusyksystä näitä 24- ja 25 -sarjalaisia mutta päädyin kuitenkin ostamaan käytettynä S23+:n, hintaa jäi karvan päälle 300e 256GB malliselle mikä ei mielestäni ole paha virheettömästä pari vuotta vanhasta melkein lippulaivasta jossa snapdragon ja hieman kompaktimpi koko kuin tässä. Ja lisäksi vaihtopuhelin jäi pöytälaatikkoon odottamaan tulevia lisähyvityskamppiksia.

Rouvalle yritän ehdotella tätä nykyisen A52 5G:n tilalle, "ei kuulemma tarvitse" mutta kun tuosta vielä saisi 50€ lisähyvityksen niin ei 249€ tästä luurista olisi ollenkaan paha hinta. Valittelee siis nykyisen luurin tahmaisuutta ja huonoa akunkestoa, olen yrittänyt toitottaa etteivät ne siitä ainakaan parane ajan kanssa, puhumattakaan päivitystuen loppumisesta.
Jos on nurkkiin jäänyt pyörimään joku vanha arvoton puhelin, niin sellainen kannattaa viedä vaihdossa. Se myös helpottaa sitä kamojen siirtoa vanhasta puhelimesta uuteen, kun puhelinta ei välttämättä saa suoraan myymälästä.

Jos on nurkkiin jäänyt pyörimään joku vanha arvoton puhelin, niin sellainen kannattaa viedä vaihdossa. Se myös helpottaa sitä kamojen siirtoa vanhasta puhelimesta uuteen, kun puhelinta ei välttämättä saa suoraan myymälästä.
Juu itse asiassa pöytälaatikosta juuri pengoin vuoden 2016 Galaxy A3:n, lähtee käyntiin ja näyttö ehjä, ja huikea 1€ vaihtohyvitystä, niin mieluummin viedään tuo, ja A52 saa jäädä hänelle varalle.

Onko kenelläkään suosituksia kotelosta tälle? Samsungin omien koteloiden hinta on aika suolainen vaikka tuo "smartview" olisi ehkä ihan kiva kun leveydeltään tämä on ilmankin koteloa itselleni liian leveä yhden käden käyttöön...

Itse pähkäilin alkuun, mutta päädyin tilamaan 256 GB version (SD-kortin puutteen vuoksi, paikallisesti tallennettu musiikki jne. vie aika paljon tilaa) ja vaihtoon lähtee vuoden 2019 Pocophone F1 joka on saanut osumaa näyttöön ja kameraan vaikka muuten vielä toimiikin jos tuollaiset pikkupuutteet ei haittaa.

Onko muilla kokemusta siitä että lisävaihtohyvitystä varten täytyy palauttaa ehjä puhelin? Kaapin perukoilta löytyisi vanha OnePlus rikkinäisellä näytöllä joka on täysin mykkä.

Jos tarjolla on lisävaihtohyvitys, saat lisäksi vanhasta ehjästä laitteestasi lisävaihtohyvityksen verran rahaa.

Onko muilla kokemusta siitä että lisävaihtohyvitystä varten täytyy palauttaa ehjä puhelin? Kaapin perukoilta löytyisi vanha OnePlus rikkinäisellä näytöllä joka on täysin mykkä.

Jos tarjolla on lisävaihtohyvitys, saat lisäksi vanhasta ehjästä laitteestasi lisävaihtohyvityksen verran rahaa.
Itse ajattelin viedä 2000-luvun alun Nokian. Mielestäni tuossa ei ole mitään epäselvää: "kaikista puhelimista" eli vaikka lankapuhelimesta (oikein vääntämällä varmaan muki-lanka-muki-puhelimesta).

Mitään mainintaa muista ehdoista ei tuossa ole.

Screenshot_20251005_150123_Opera(1).jpg

Itse ajattelin viedä 2000-luvun alun Nokian. Mielestäni tuossa ei ole mitään epäselvää: "kaikista puhelimista" eli vaikka lankapuhelimesta.

Mitään mainintaa muista ehdoista ei tuossa ole.

Screenshot_20251005_150123_Opera(1).jpg
Täällä vihjaillaan, että puhelimen täytyy olla ehjä juuri lisävaihtohyvitystä varten. Euron vaihtohyvityksen tuosta luuristani saanee varmasti, mutta se ei nyt hirveästi mieltä lämmitä.

Mitäköhän tämä sitten mainostaa?

Screenshot_20251005_215141_Opera.jpg
Kivijalkaliikkeessä alkuvuodesta oli kanssa S24FE -200€ lisähyvitystarjous.
Ei meinannut antaa lisähyvitystä, koska ei olla DNAn asiakkaita. Näytin kampanjan tiedot jossa ei mainittu asiasta.
Sanoi että varmasti virhe tekstissä ja sanoi ottavansa yhteyttä ylempään johtoon jotta korjaisi asian.
Sitten sanoin että "tossa romu LG G4 vaihdossa" ja sanoi että ei saa olla romu että pitää käynnistyä jotta saa IMEIn jotta voi rekisteröidä laitteen järjestelmään, muuten ei voi ollenkaan ottaa vastaan.
Laittoi laturiin, syttyi akun kuva näyttöön ja sanoi että näyttää toimivan. ( Ei toiminut, olisi vaan bootloopannut jos olisi odottanut 2 sekunttia kauemmin)
Ei se kyllä mitään IMEItä saanut ylös.
Jotain vain näpytti koneella ja antoi tämän taistelun jälkeen sen 1€+200€ lisähyvitystä.
Mielenkiinnolla odotan ensikertaa jos siihen puljuun vielä eksyn...

Tänään kävin hakee toisen samanlaisen. Vaihdossa vein Nokia 7.2 jossa näyttö ja takalasi paskana.

Mikä mahtaa olla nykyaikana niin vaikeaa sallia vaihtokapulan postitus? Haluavatko tilaisuuden tehdä lisämyyntiä kasvokkain, vai miksi syrjitään kauempana asuvia?

Jos on huoli vaihtokapulan kunnosta, niin ottaisivat oppia takuuhuolloista: jos vaihtokapula ei kelpaa, kauppoja ei synny ja ostaja joko maksaa paluupostin tai laite romutetaan.

No ei taida olla mikään bisnes ottaa romukapulaa vastaan 200e hintaan eli kyllähän yrittivät liittymää myydä, se ikivanha vaihtokapula kiinnosti tasan sen verran, että sai tiedot näppäiltyä järjestelmään ja alennuksen aktivoitua, itse puhelin tulee postilla kun liikkeessä ei ollut

No ei taida olla mikään bisnes ottaa romukapulaa vastaan 200e hintaan eli kyllähän yrittivät liittymää myydä, se ikivanha vaihtokapula kiinnosti tasan sen verran, että sai tiedot näppäiltyä järjestelmään ja alennuksen aktivoitua, itse puhelin tulee postilla kun liikkeessä ei ollut
dna otti heinäkuussa, kamppiksessa luki että mikä vaan ja risa tai toimiva

Elisan/Telian aiemman S10 tab ultra 256gb 600€ tarjouksen vaihtoarvo on näköjään 470€+200€. Se viel puuttuis et nää ois samaan aikaan ja vois generoida ~70€ ravaamalla liikkeestä toiseen. 🧙‍♂️

Olin jo päivittämässä vaimon S20Fe mallia, mutta tuossahan ei ole muistikorttipaikkaa.

E: 255GB malli maksaa 50€ enemmän. Potentiaalinen vaihtoehto sekin.
Huonoja nämä s20fe seuraavat fe -mallit, paljon pienemmät arvosanat Vähän kamera ja Android parannusta. Voi Notecheckbookista jokainen tarkistaa. Ja 45e saa hyvistä s20fe:stä niin ei mitään järkeä vaihtaa

Itse ostin 3 vuotta sitten s21 fe mallin samanlaisesta DNA:n poistotarjouksesta vaihtokampanjalla hintaan 349€ eli siinä mielessä tämä tarjous on suhteellisesti kovempi. S20 fe malliin ei taida tulla enää edes tietoturvapäivityksiä kun taas tähän s21 fe tulee vielä one ui 8. Eli jos päivityksiä haluaa niin on varmasti päivittämisen arvoinen.

Statistiikka

Viestiketjuista
291 272
Jäsenet
80 047
Uusin jäsen
dubana

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom