Samsung Galaxy S23 / S23+ / S23 Ultra

Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
1 354
Itselle oli viime perjantaina kirjautunut tuo palautus. Maksoin 11. maaliskuuta, eli yli kolme viikkoa meni reilusti.
 

leripe

Ehdotuksia otetaan vastaan
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 413
En tiedä liittyykö uusimpaan päivitykseen vai mihin, mutta google haut ja sitä kautta vaikka meneminen nettisivulle ei jää ns taustasovellukseks, johon voisi vaihtaa takaisin kun käy toisessa sovelluksessa.
Eli jos siis hakee jotai google hakupalkin kautta eikä chromesta.
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
423
Täällähän joillakin on varmaan Ultran kanssa käytössä tuo Sampan oma näytön suojakalvo, onko se teillä kestänyt paikallaan? Huomasin että alanurkka alkaa irtoamaan ja sitten totesin että tuo koko kalvo on siitynyt alareunasta sivuun millikaupalla. Olen kyllä 100% varma että suoraan sen asensin, ei kai sitä noin vinoon edes saa asennettua sillä jigillä :lol: suojakuori on myös käytössä, mutta ei kyllä sekään voi tuota puskea, koska ei ulotu tuonne asti reunat. Viime heinäkuussa tuli tää puhelin ja heti alussa asensin tuon kalvon.
20240412_063048.jpg20240412_063106.jpg
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
762
Täällähän joillakin on varmaan Ultran kanssa käytössä tuo Sampan oma näytön suojakalvo, onko se teillä kestänyt paikallaan? Huomasin että alanurkka alkaa irtoamaan ja sitten totesin että tuo koko kalvo on siitynyt alareunasta sivuun millikaupalla. Olen kyllä 100% varma että suoraan sen asensin, ei kai sitä noin vinoon edes saa asennettua sillä jigillä :lol: suojakuori on myös käytössä, mutta ei kyllä sekään voi tuota puskea, koska ei ulotu tuonne asti reunat. Viime heinäkuussa tuli tää puhelin ja heti alussa asensin tuon kalvon.
Mulla on liikkunu toi kalvo ihan samalla tavalla. Ihmettelinki et miten mä oon onnistunu asentaa sen jigillä noin vinoon. Mulla tosin se perusversio luurista
 

nke

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
26
Saikohan jostain tuota lockscreen kellon/pvm väriä vaihdettua, nyt päivityksen jälkeen kai ottaa sen taustakuvasta?

Edit: löyty edit lockscreen alta.
Onko muilla poistunu tuon päivityksen myötä mahdollisuus säätää AOD:n kellon kirkkautta?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 131
Täällähän joillakin on varmaan Ultran kanssa käytössä tuo Sampan oma näytön suojakalvo, onko se teillä kestänyt paikallaan? Huomasin että alanurkka alkaa irtoamaan ja sitten totesin että tuo koko kalvo on siitynyt alareunasta sivuun millikaupalla. Olen kyllä 100% varma että suoraan sen asensin, ei kai sitä noin vinoon edes saa asennettua sillä jigillä :lol: suojakuori on myös käytössä, mutta ei kyllä sekään voi tuota puskea, koska ei ulotu tuonne asti reunat. Viime heinäkuussa tuli tää puhelin ja heti alussa asensin tuon kalvon.
Mulla on pysyny ihan liikkumatta. Ilmeisesti tommoset kalvot ei tykkää pysyä kunnolla jos ei käytä suojakuorta. Itse käytän.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 131
AOD:ta en käytä itsekään mutta joskus loppuvuodesta tullut päivitys himmensi noita ilmoituksista tulevia "pop-upeja" todella rankasti. Ei tahdo enää edes huomata että jotain vilahti näytöllä.
 
Liittynyt
01.12.2018
Viestejä
125
Kokeilin paria erilaista panssarilasia S23 ultrassa, mutta eipä noiden kanssa tullut sormenjälkilukijan käytössä oikein mitään, vaikka piti olla optimoitu sille. Pistin takaisin uniquemen kalvon, joka on muuten erittäin hyvä, mutta kerää sormenjälkiä aika herkästi. Muutoin kalvo huomaamaton ja lukija toimii hienosti. Ensimmäinen kalvo tykkäsi nurkasta vähän irrota kun kuoria vähän huolimattomasti kiinnittelin. Mutta kun ei noista laseista oikein mihinkään ole, niin tilasin näitä lisää. Ei ole paha hintakaan (nyt ~5€ / kpl). Helppo kiinnittää ja näissä jokin naarmuja korjaava pinta (toimii oikeasti).


jos kiinnityksessä jää jokin yksittäinen kupla/pölyhiukkanen alle, niin kannattaa antaa olla. Häviää huomaamattomiin jonkin tunnin/päivän kuluessa
 

leripe

Ehdotuksia otetaan vastaan
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 413
En tiedä liittyykö uusimpaan päivitykseen vai mihin, mutta google haut ja sitä kautta vaikka meneminen nettisivulle ei jää ns taustasovellukseks, johon voisi vaihtaa takaisin kun käy toisessa sovelluksessa.
Eli jos siis hakee jotai google hakupalkin kautta eikä chromesta.
Sain korjattua nyt clear data ja uninstall google appille ja sitten päivitin takaisin uusimpaan versioon.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
151
Onko täällä muilla ollut akkukeston kanssa ongelma OneUI 6.1 päivityksen myötä? itsellä tuntuu, että s23+:n akku sulaa tuplavauhtia verrattuna ennen päivitystä.
 

leripe

Ehdotuksia otetaan vastaan
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 413
Onko täällä muilla ollut akkukeston kanssa ongelma OneUI 6.1 päivityksen myötä? itsellä tuntuu, että s23+:n akku sulaa tuplavauhtia verrattuna ennen päivitystä.
Sama fiilis itsellä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 375
Itsellä ei perus S23:ssa näyttäisi/tuntuisi enempää kuluvan. Kestää sen kolmisen päivää joka tapauksessa.
 

Nebu

Kaivaja
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
139
Samalla tavalla kestää S23 Ultralla kuin ennenkin. Noin 100% kulutus per päivä.
 
Liittynyt
01.12.2018
Viestejä
125
S23 Ultra akku kestää ihan samalla tapaa. Tosin nykyisin päivityksen jälkeen tullut ajettua se app booster, en tiedä liekkö vaikutusta
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
831
Perus S23 akku kestää ihan samoin kuin aiemminkin, mutta ei mitään toivoa että pääsisi kolmeen päivään. Vähän reilu päivään voisi päästä, jos välttelisi käyttöä.
 

leripe

Ehdotuksia otetaan vastaan
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 413
Sain korjattua nyt clear data ja uninstall google appille ja sitten päivitin takaisin uusimpaan versioon.
Ongelma uusiutui, huoh. Pitääpä enemmän tutkia tätä kun on iha helkutin ärsyttävä ongelma.
Edit: uninstalloimalla päivitykset ongelma korjaantuu mutta nyt ei voi sitten päivitellä tuota..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.01.2018
Viestejä
331
Onko muilla poistunu tuon päivityksen myötä mahdollisuus säätää AOD:n kellon kirkkautta?
Joo kyllä se sieltä valitettavasti hävisi.
Itse käyttänyt tuota aodNotify äppiä "ilmoitusvalona" viesteille, puheluille yms.
Se tosiaan muuttui päivityksen jälkeen käytännössä käyttökelvittomaksi kun on niin himmeä eikä aod:n kirkkaussäätöä tosiaan enää ole...
Tuolla pienellä "kikkailulla" ainakin itselle toimiva ratkaisu:
 

leripe

Ehdotuksia otetaan vastaan
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 413
Ongelma uusiutui, huoh. Pitääpä enemmän tutkia tätä kun on iha helkutin ärsyttävä ongelma.
Edit: uninstalloimalla päivitykset ongelma korjaantuu mutta nyt ei voi sitten päivitellä tuota..
Ja ongelma johtuukin Nova launcherin home screen google searchistä. Jos laitan googlen oman widgetin ja avaan sitä kautta, niin ei ongelmaa uusimmallakaan päivityksellä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 033
Viestejä
4 192 915
Jäsenet
70 842
Uusin jäsen
wpentti

Hinta.fi

Ylös Bottom